of is ze wel zwanger??? hmmm nou ik weet t ook niet meer... cici krijgt idd een jongetje..ze heeft net te horen gekregen dat ze moet blijven in zkh xenia nee mijn nageboorte kwam er redelijk snel achteraan, dus geen ervaring denk dat ik die roosvicee ferro ook ga halen, ben het erg hard nodig! hb was vanmorgen 6,5 ( of had ik dat al gezegd...ohhh ben zoooooo verstrooid!) kan je dat gewoon in de supermarkt halen?
meiden, ik heb alles gelezen, maar ben ff kwijt wat ik moet zeggen. Vergeet beetje veel vandaag... wat vervelend van cici zeg! ferro roosvicee is dat iets nieuws ofzo? ik weet niet wat ik vandaag heb, ben zo verstrooid. alles gaat mis, alles valt uit mijn handen, sta ik in de supermarkt is ookal weer genoeg gebeurd...denk dat het tijd wordt om ff uit te rusten ofzo...? of is dit iets wat nog 5 maanden blijft...8)
debb, het is volgens mij wel bekend dat cici een jongen krijgt, want ze schreef zelf ooit in een berichtje dat ze ook en meisje had gewild, weet je nog?! Ja dat ferro helpt echt super! Heb eindelijk weer es energie!!!
ook al zo verstrooid?! ik hoop voor je dat het een beetje wegtrekt, meestal zijn de middelste 3 maand het aangenaamst..zeggen ze...
annekulpe misschien kan je haar hyves hier neerzetten, dan kan ik haar toevoegen? Of via pb??? lavendel last van zwangerschapsdementie??? och, ik vond het zo erg toen om in het ziekenhuis opgenomen te worden en niet te weten waar het zou eindigen. Ik hoop toch echt voor haar dat haar kindje nog minimaal 2 weken mag blijven zitten...
thnx! Ik heb net het eerste setje gekocht. Ik kon het niet laten... maar het is wel een jongenssetje, dus nu moet het echt wel een jongen worden
jij durft! ff bonnetje bewaren! je weet maar nooit na dit berichtje, nog 1 berichtje en dan ben ik volgens mij expert member heel wat lettertjes voor getypt
Aha! 2500 berichten nodig dus om weer een rang hoger te komen Ik ben er ook bijna! Ferro koop je gewoon bij de supermarkt Leuk debby! heb je foto??
jij doet anders ook aardig je best! bij 5000 ben je volgens mij expert member... komt mn buurvrouw net lollig vertellen dat ik bevallen was van een...hermafrodiet!
He bah wat vervelend voor cici!! Ik hoop dat het snel iets beter gaat en de beeb nog even blijft zitten
Hoi allemaal, De echo zag er super goed uit heb even mijn banner aangepast ben iets korter dan vorige keer. Het heeft nu gewoon al alles super geweldig zo'n ervaring. Het bewoog ook en leek wel alsof hij/zij aan het zwaaien was
Fijn dat je echo goed was chicken!!! Ik heb trouwens een lokkertje voor de kleine Ik fohn savonds vaak mijn buik, lekker warm en het helpt tegen het opgezette gevoel wat ik heb. Zodra de beeb de fohn hoort, klimt ie helemaal bovenin mijn buik, zo grappig Ik denk dat ik de fohn ook meeneem naar de echo, dan weet ik zeker dat de baby goed ligt, of zou ze dat raar vinden?