begonnen in december, deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hoi dames

ja zie er wel tegen op een week zonder aar pff maar goed vrog naar bed en veel afspraken maken is het zoweer vrijdag en dan heb ik haar weer

heb vandaag nog eens goed tegen mijn ex gezegt dat het klaar is en hoop echt dathij nu normaal gaat doen anders moet ik andere stappen gaan ondernemen en dat wil ik ook weer niet
    zal proberen wat vaker te komen hihi ookal ben ik niet zwanger en zal ik dat voorlopig ook niet worden (denk ik )

liefs

2. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Nog gefeliciteerd met je dochter. Fijne dag zondag!

3. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoi Trotse mama/ Adrie

Leuk dat je even langs komt. Fijn om te horen dat het ook alweer wat beter met je gaat. Als je hier lekker komt kletsen vliegt de week vast voorbij :)

4. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Wat een pech heb jij zeg de afgelopen week :$
    Maar inderdaad zo;n nieuw bed maakt veel goed. Wij hebben met de kerst een boxspring bed gekocht. Ik geniet er elke dag weer van. 5 weken nog, dat klinkt wel ver weg ja. Maar het gaat vast sneller dan je denkt. Tenminste dat hoop ik voor je :)

5. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Wat een super vaderdagcadeau! Echt super lief om hem zo meer deel uit te maken van alles wat er nu al bij jou gebeurt. Veel plezier er mee want dit is zo;n cadeautje dat geldt voor 2 :)

6. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal! Ik wens jullie een fijn weekend ook al wordt het weer wat minder mooi. :(

Groetjes

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hier sluit ik mij bij aan :)
    lekker voetbal aant kijken allemaal? ik niet, tv staat wel aan, maar ik geef er niets om.

8. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Ik was tijdens de wedstrijd heerlijk aan het winkelen. Wat een rust in de winkels zeg. Haha.

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dat zal wel zeg! en wat leuks gekocht?

10. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    He Lavendel,

volgens mij zijn wij de enige die niet gekeken hebben. Wat een stilte hier op het forum.

Even wat jurkjes en shirtjes gehaald. Lekker voor de vakantie want over 4 weken vertrek ik naar Frankrijk. Heerlijk, heb er nu al zin in! Ga jij nog op vakantie?

En de andere meiden?

11. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hallo o o o o o o o o o o o o o?

Wat jammer dat er niemand is vandaag. Heb wel zin in wat gezellig geklets :)

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Future, ja lijkt er wel op dat wij de enige niet voetbalkijkende vrouwen gister waren.
    Maarruh lekker geshopt dus.
    Ja wij gaan ook op vakantie, naar Zuid-Frankrijk.

@ all, zijn jullie allemaal op vakantie ofzo?! tis hier echt rustig de laatste tijd

vandaag rustige dag. Heb voor het eerst een dag met weinig kwaaltjes, en moet zeggen dat het aan de ene kant lekker is maar aan de andere kant maakt het mij wel wat ongerust.
    Vanmorgen manlief verrast met het boek van kluun, hij vond het erg leuk, en ging er meteen
    in beginnen. Hij lag steeds dubbel van het lachen!
    Net terug van de plasflessen naar depot brengen...ben altijd weer blij dat ik niet gespot ben

13. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    He Lavendel, wat gezellig dat je er bent!
    Ook Zuid-Frankrijk. Wat een toeval. Gaan jullie vaker naar Zuid-Frankrijk? Wij gaan (samen) voor de eerste keer.
    Is vast allemaal goed met je hoor, ook al is het een rustig dagje qua kwaaltjes. Maar snap wel dat je er ongerust van kan worden.
    Wat een geweldig boek is dat he? Ik heb hem zelf ook gelezen en erg gelachen.
    Echt goed dat je meedoet aan moeders voor moeders. Nou misschien tot later!

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Goeiemorgen,
    dacht ff gluren of hier nog wat te beleven valt, of iedereen is naart werk of iedereen ligt in bed. JOEHOE wakkeerrr worden ;)

op de een of andere manier is het de 2e morgen achter elkaar dat ik geen opstartproblemen heb, heb nergens last van, behalve om uit bed te komen;), eten gaat goed enzo. Snap er niets van, ik heb liever dat ik toch wat voel dan helemaal niets:)
    Heb sinds het weekend keelpijn, gister en vanmorgen trachitol gehad lees ik nu dat je eerst met HA moet bellen als je dat wilt gebruiken omdat er nog te weinig bekend is over gebruik tijdens zw.schap. ZIt ik mij daar weer zorgen over te maken.

@ Future, wij zijn wel eens eerder naar Z Frankrijk geweest. Afgelopen 2 jaar niet, en heb nu veel zin.

15. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lavendel,geen zorgen maken hoor over je kwaaltjes.de ene dag heb je er meer last van dan de andere.
    bij mij werden ze ook steeds minder,je wilt gewoon elke x een beetje bevestiging denk ik.en als je dan wel wat voelt ben je weer gerustgesteld.

wij gaan ook naar frankrijk.

16. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    heej meiden ik kon gisteren niet antwoorden gaf de site aan waardoor geen idee...Maar heb na 4 keer hetzelfde getypte verhaal de moed opgegeven!!

17. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    hey meiden,

Hier ff snel een berichtje van mij. Ben van het weekend erg druk geweest, heb allebei de dagen gewerkt en heb dus ook niks meegekregen van de voetbal.
    Voel me vandaag niet zo heel erg lekker, volgens mij een griepje onder de leden. Ben erg moe, hoofpijn en erg verkouden.
    Vanavond maar lekker op tijd mijn bed in.

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamaatje, dank je voor geruststelling. Het is inderdaad die bevestiging die je graag wilt. En ook die onzekerheid omdat je nog geen echo hebt gehad. En natuurlijk omdat het de 1e keer is
    en je nog nooit eerder hebt gevoeld hoe het is om zwanger te zijn.
    Leuk dat jullie ook naar Frankrijk gaan. Lekker naar de zon! Gaan jullie kamperen?

@ Xenia, misschien kun je nu met nieuwe moed opnieuw beginnen?! Grapje hoor, hoe is ie?

@ Peet, balen zeg hopen dat je snel beter wordt. Beterschap! Ennuh toevallig ook last van keelpijn, heb ik namelijk sinds tweekend ook

19. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Hoi dames,

ik ben nu 9 dagen overtijd.
    ben tot op de dag vandaag nog niet ongesteld geworden. ik heb zaterdagmorgen en vanmorgen een test gedaan van KV 2v5. maar beide negatief.
    als ik naar de wc gaan ga en me afveeg, dan is het wc papiertje heel licht bruin.
    en afgelopen zaterdag heb ik sex gehad en zondagmorgen had ik een paar druppen bloed op wc papiertje zitten. vandaag lag er in de pot wat stukjes weefsel.
    verder voel ik me gigantisch opgeblazen en heb last van maagzuur.
    weet dus niet waar ik aan toe ben, of ik nu wel zwanger ben of nog ongesteld ga worden..
    heb al een lange tijd niks van me laten horen, maar aangezien ik een mailtje van debby kreeg, dacht ik zal jullie nu ff op de hoogte brengen.
    weet niet zo goed wat ik nu van mijn hele verhaal moet denken...baal er eigenlijk wel van omdat ik niet weet wat ik nu moet. maar aan de andere kant is het misschien wel mooi dat ik nog niet ongesteld ben.
    wil gewoon zo graag een positieve test!

verder alle laatste zwangeren van harte gefeliciteerd!
    en de laatste niet zwangeren heel veel succes!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    He Flowerz, wat leuk dat je wat van je laat horen!
    Veel aan je gedacht. Balen zeg dat je nog in onduidelijkheid zit, ze zeggen altijd geen bloed is goed. Maar dat je testen nega zijn is dan weer minder. Hoop dat je snel posi test krijgt.
    Verder kan ik je ook weinig meegeven, behalve dat ik nog ff harder voor je ga duimen!!!

Deel Deze Pagina