He Flowerz, wat leuk dat je even komt kijken. Wat naar dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Je hebt een regelmatige cyclus toch dus dan zou je haast denken dat je misschien wel zwanger bent. Misschien de huisarts bellen of die iets voor je kan doen? Succes met wachten op het een of het ander.
ja heb vanmorgen de huisarts gebeld, maar de assistente zei dat ze op het moment nog niet veel konden doen, behalve dan ook een test doen. ze zei dat ik beter nog maar ff kan wachten tot het einde van de week. ben ik dan nog niet ongesteld, dan moest ik weer ff bellen. niks aan zo!
misschien overmorgen nog een testje wagen? wel goed dat je de ha al had gebeld, in januari heb ik dit ook meegemaakt, toen ik ook heel lang overtijd, testen nega, en uiteindelijk bloed laten onderzoeken. Hoop dat dit voor jou niet nodig is en dat er toch een posi test mag komen. Maar dit is frustrerend! sterkte
Hmm daar heb je inderdaad ook niet veel aan. :x Hopelijk heb je snel een positieve test in handen. Ik duim voor je!
omdat ha zei dat ze zelfde testen gebruiken als je zelf in winkels kunt halen ging hij bloedprikken, na paar dagen kreeg ik uitslag, geen zw. schap. Weer paar dagen werd ik ongi. Daarbij was ik dus overtijd maar had ook last van misselijkheid, uiteindelijk 1,5 maand daar last van gehad. En wat het was....geen idee. Virus ofzo?
hi all! net bij ha geweest en ik heb weer een voorhoofdholteonsteking en bijholtes ook ontstoken...aarghhh...het houd ook niet op hè heb weer antibiotica gekregen en hopen dat ik er snel were boven op kom flowerz fijn dat je even langs komt hier! er is nog hoop hoor! kijk naar zina...en je hoort ook wel eens dat meiden pas een dag of 10 na NOD posi testen xenia hoe gaat het met jou dan???
heeej meiden, Met mij gaat het wel goed...Voel de kleine goed schoppen is alweer volop drukte in mn buik!!!En hoessie met jou dan anne?Ik heb wel soms dat ik niet weet hoe ik moet zitten want dan zit de kleine helemaal bovenin tegen mn maag en ribben...Maar voor de rest mag ik niet klagen...
xenia tis voor mij een echte kwakkelzwangerschap... veel last van ischias, bekken, rug, mn gezondheid is heel erg achteruit gegaan en pak dus elk rotvirusje op wat steeds eindigt in alle mogelijke ontstekingen in mn hoofd dus veel zware hoofdpijnen enz.., zwangerschapseczeem, jeuk, medicatie en dan nog de maandelijkse bloedafnames ivm mogelijke cholestase.. tja...ik heb me wel eens beter gevoeld ,maar goed je moet er wat voor over hebben hè..niet klagen maar dragen!
hoi meiden, ik kom even zwaaien... ben s avonds steeds zo moe... dus heb niet echt puf om de hele tijd op het forum te zitten. x
hoi meid, balen dat je niet weet waar je aan toe bent... en dat bruinverlies zo lang vind ik ook maar raar. Ik zou idd even naar de huisarts gaan... wel fijn om even wat van je te horen!
He Annekulpe, ja dat is het belangrijkste. Als je mij nou even zwanger duimt dan deel ik de andere klachten wel met je Groetjes
Hey meiden, Hoe is het hier? Ik voel me nog steeds niet helemaal fit. Ben erg moe, voel me nog steeds grieperig en ben erg verkouden. Verder niet echt misselijk alleen telkens zo'n weeig gevoel. Kom snel weer meekletsen hoor! Hoop dat ik me snel iets beter voel en wat meer energie heb. Geniet van het mooie weer dames!!
Hoi allemaal, Zie dat er een nieuwe is geopend Met mij is alles goed verder en we zien het wel. DEBBY VAN HARTE GEFELICITEERD WAT SUPER LEUK VOOR JE.