begonnen in december, deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    ik denk nu op 12 juli. Jij op 10 juli toch? Heb je voorgaande dagen ook nog goed geklust? Baalde echt als een stekker dat mijn timing weer niet beroerder kon maar ja de dag dat ik helder slijn had was ook meteen mijn eisprong dus ja wat doe je eraan. :) Ik hoop echt super dat wij ons nu ook bij het lijstje zwangeren mogen zetten. Zou echt zo gaaf zijn! Jij houdt je temperatuur niet bij he?

2. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ja heel moeilijk, maar blijven volhouden 8)
    Ik ben nu 2 maanden en 1 week gestopt met roken. :D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat goed! Denk je er nog veel aan?

4. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    jij dag 18, ik dag 18
    jij zwanger, ik zwanger??? Dat zou leuk zijn.

Ook voor jou een schouderklopje. De eerste dagen zijn het moeilijkst toch. Ga zo door!!

5. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ja maar ik denk dagje later 11 juli, maar ik w8 het rustig af en zie het wel. Maak mezelf alleen maar gek ermee.

Zal super zijn ja wij nog bij de lijst van zwangeren ;)

6. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    wauw dat kunnen we ongeveer tegelijk testen! Dat is leuk. 8)

7. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Denk er altijd aan maar niet in het zin hebben in een sigaret maar gewoon hoe goed ik het van mezelf vind etc etc en dat het eigenlijk best stinkt enzo haha.

Ik heb de eerste week echt afkickverschijnselen gehad dat ik lag te zweten in bed en was het niet eens heel warm net als nu haha.
    Maar voor de rest blijft het moeilijk maar je moet zelf gewoon sterk blijven dus hou vol en laat de mensen trots op je zijn ;)

8. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ja idd haha leuk en spannend:D

9. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    het is weer verslavend hier maar ik ga nog even langs mijn ouders. Misschien tot straks en anders tot morgen (of zoiets).

Groetjes

10. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    inderdaad :) Ik probeer er niet te veel op te letten maar ja het zou zo leuk zijn dus we wachten maar af. Tot snel!

11. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ok doei en veel plezier bij je ouders :D

12. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    heej meiden,
    Ik ben er niet veel geweest afgelopen week en heb ook erg getwijfeld omdat ik niet zeker wist of ik er wel aan toe was om t te vertellen....Maar mijn moeder heeft borstkanker ze zijn er vorige week achter gekomen en we zitten nu met zn allen in een molen...Ik weet zelf nog niet hoe ik hier mee moet dealen maar ik wil er ook niet teveel bij stil staan....Al weet ik ook niet hoe ik dat moet doen...Maar ja ik heb t bij deze verteld!!Kijk maar wie wat ermee doet!!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    xenia wat erg meid... hopelijk is er nog iets aan te doen... heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte xenia...
    wat verdrietig om te horen, hopelijk komen ze er snel achter wat de beste behandelmethode gaat worden...

dikke knuffel!!

15. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    @ lavendel, Fijn dat de echo er goed uit zag! Wel even raar zeker dat ze je een week terug hebben gezet?

@ Peetjuh, Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ Xenia, Wat heftig zeg! Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode, hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar.

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    xenia wat vreselijk zeg!
    je kan je hart hier altijd luchten hè
    veel sterkte en beterschap!

17. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Jeetje meid wat heftig, wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke en onzekere tijd. Ik hoop dat ze snel met een goed behandelplan komen!

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Xenia, wat moeilijk meid! Wens je heel veel sterkte toe en hoop dat ze snel duidelijkheid hebben over hoe ze je moeder kunnen behandelen

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mel, ja is zeker fijn om goede echo te hebben. Inderdaad raar om weekje terug gezet te zijn. Maar wie weet trekt dat in augustus weer bij.

@ All, hoe is het bij jullie? Hier warm, en heb er ook last van. Kan echt niet goed tegen de warmte. Verder ben ik erg moe, slaap nog wel goed, maar eet daarnaast ook zeer weinig. En druk opt werk, echt de laatste loodjes. Maarja, nog ff volhouden.

Afgelopen woensdag bij VK geweest, daarna schoonouders verteld, die reageerden heel lauw. Was voor ons beiden teleurstellend. Daarna uit eten geweest omdat het onze trouwdag was. 's avonds kwam mijn moeder nog ff bloemetje brengen. Dat was erg lief van d'r. Nu lekker weekend. Morgen naar mijn ouders en met mijn familie bbqen...maar nu eerst niks doen

20. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    He Xenia, bij deze wil ik je heel veel sterkte voor jou en je familie toewensen. Ik hoop dat de artsen jullie snel duidelijkheid kunnen geven over het hoe en wat. Nogmaals, sterkte.

Deel Deze Pagina