Hallo meiden, Kom gezellig mee schrijven als je in maart of april aan de eerste ronde begint voor een eerste of volgende "Wondertje" Kunnen we gezellig samen kletsen en hopen Groetjes Eeva
Welke ovulatietesten gebruik je? Ik gebruikte kruidvat maar ben daar niet tevreden over, want die gaven 5 dagen positief bij mij... 1 dag voor mijn ei en 4 dagen na ei, maar gelukkig temp. ik en wist mijn ei te vinden (vreemd dat die erna nog 4 dagen vet positief aangaven) nu heb ik mat care besteld een voordeelpakket met 2 zwangerschapstesten erbij en super voordelig! Jij zit nu in een spannende periode zie ik, hoop voor je dat het raak is voel je al iets? sommigen zeggen de bevruchting te voelen en innesteling, ik heb nooit iets gevoeld bij mijn zwangerschappen... alleen hele vroege verschijnselen. Wij gaan voor een 3e kindje, en jullie?
Wij zijn in februari begonnen met de 1e ronde. Maart wordt dus ronde 2 (hopelijk niet nodig....) Ik gebruik (nog) geen ovutesten. Wij gaan voor een 2e wondertje
Voor ons eerste wondertje. We hebben afgelopen maand clear blue ovu testen gebruikt. Dus kon me ei goed vinden en liep ook precies met me banner samen.. Voor volgende maand heb ik van ova-test.nl ook een voordeelpakket met pre-seed glijmiddel. Ik kon me ei sprong wel heel goed voelen had lichte ongi pijn. Lage rugpijn en steekjes in me buik en volgens de test had ik ook me ei sprong. Nu voel ik eigenlijk van alles en net niks. Steekjes in me buik, moe en zin in cola Maar mijn gevoel zeg dat het deze keer niks is, gek genoeg.
Wij gaan komende periode waarschijnlijk vor de eerste ronde van wonder twee. Mijn cyclus is alleen een ramp sinds ik de mirena heb laten verwijderen. Ik ben nu sinds gisteren ongi en de vorrige keer was 16 januari..... Ik heb alleen een kleine maar bij het nu starten, uitgaande van mijn lange cyclus zou ik dan uitgerekend zijn rond Sinterklaas en het heeft mij altijd vreselijk geleken om dan jarig te zijn Maarja ik wil wel heel graag dus om nou 2 rondes te wachten gaat ook wel weer wat ver, bovendien hoeft het natuurlijk niet net als de vorrige keer bij de eerste ronde raak te zijn en dan verspil ik kostbare tijd PFFFFF
We zitten sinds vandaag in ronde twee Ben eind januari met de pil gestopt en het was me niet helemaal duidelijk wanneer mijn eisprong nou was...cyclus duurde ook 31 dagen ipv 28 zoals normaal bij mij zonder pil. Had ook allerlei ontpillingsverschijnselen. Eigenlijk wilde ik wachten met ovutesten, maar we hebben besloten er deze maand wel mee te beginnen om in ieder geval te weten wanneer mijn ei komt. Een aantal van jullie ook aan de ovutesten lees ik...iemand ervaring met die van sensitest? Ik denk dat ik die ga bestellen...
Wij willen ook niet wachten omdat de uitgerekende datum tussen de feestdagen kan vallen... lijkt me ook minder, maar ja als je graag een kindje wil is wachten moeilijk hé? sensitest ovulatietesten, daar hoor je wel goeds over hier op het forum. Ikzelf heb gisteren de Matcare testen besteld, heel goedkoop en kreeg er nog 2 gratis gevoelige zwangerschapstesten bij, ik heb gelijk meerdere pakketten bestelt... 2 x 10 ovulatietesten en 4 gratis zwangerschapstesten erbij gekregen en 9 x zwangerschapstesten extra voor maar 35 euro (4 dagen voor nod kun je alle zwangerschapstesten van hun doen) rechts boven aan deze pagina heb ik op de link geklikt (gisteren-middag bestelt en net gekregen, gewoon door de brievenbus in een witte enveloppe) ik neem aan dat ze betrouwbaar zijn anders maakte deze pagina daar geen reclame over!
Hallo wij gaan ook in maart proberen of dat we een derde wondertje mogen krijgen. We zijn vorige week gestopt met de pil en gebruiken deze maand nog wel condoom. Ik gebruik trouwends geen testen. Ik heb vandaag me ei gehad kreeg een beetje last van mijn buik (voel het bijna altijd)
Ik kom ook gezellig meekletsen. Voor ons is het de 2de ronde voor ons 1ste wondertje. Wij gebruiken geen ovutesten. Wil deze maand temperaturen en zien of ik mijn eitje kan vinden. Anders gebruik ik ze die maand erna wel. Ook hebben wij besloten om er ook gewoon deze maand voor te gaan ondanks de feestdagen. Voor ons is zo'n kindje een geschenk, ongeacht wanneer je het krijgt. Ik veroordeel niemand die even 2 maanden wil wachten hoor. Heb net de eerste ronde achter de rus. Werd helaas ongi. Mijn cyclus is wel regelmatig, ben al 7 jaar pilloos en aantal maanden spirraalloos nu. Vind het wel spannend en ben er ook wel mee bezig. Misschien kunnen we welkaar goede tips geven en vooral genieten van het idee om een wondertje te mogen krijgen. xx
Welkom hier Hummeltje, gezellig dat je mee komt kletsen Hier een tip over het temperaturen aan diegene die interesse hebben: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen je leert er inderdaad veel door, ik bedoel je eigen lichaam kennen
Dit is erg interressant. Leuk om te lezen. Mijn temp is nu pas aan het dalen en zit op dag 2 van de cyclus.
Als jullie het leuk vinden maken we een lijstje met de NOD's, ik begin alvast (lijstje kopieëren en plakken in je bericht, dan in volgorde van nod jezelf toevoegen) ♥♥Ons lijstje♥♥ Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1
♥♥Ons lijstje♥♥ Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 (1ste kindje) - Ei 8 maart - nod 22 maart- ronde 2 Misschien kun je hem in de beginpost zetten ?
Chinese geslachtskalender Bij mijn kinderen klopte het geslacht, ik ben benieuwd deze keer, ha,ha... Is altijd leuk om te kijken of het klopt hé.
Ik zorg wel dat het lijstje geregeld op de laatste pagina's verschijnt Voeg je toe dames: (lijstje kopieëren en plakken in je bericht, dan in volgorde van nod jezelf toevoegen) ♥♥Ons lijstje♥♥ Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 (1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2
Tsja ik denk dat ik ook niet kan wachten bovendien vind mijn man het onzin om rekening te houden met zulke zaken.... De vorige keer hebben we het gedaan de dag nadat (sorry nu wordt het een beetje plastisch) mijn wc papier doorschoot. @hummeltje83 had jij een onregelmatige cyclus na het verwijderen van je spiraaltje? Ik had de mirena en sindsdien (eigenlijk vanaf de dag van inbrengen) zijn mijn hormonen horrendol.
@ Eeva...thnx voor je reactie. Ik ga ook ff bij die aanbieding hier op de site kijken. Je hebt meteen een hele voorraad in huis gehaald dus wel slim als het een goede aanbieding is! @maart08...fijn joh dat je je ei zo goed voelt. Ik voel 'm meestal ook...soort ongiepijn. Maar dan is het toch net te laat of je moet op dan binnen 12 uur in actie komen zeg maar? Daarom dacht ik, deze maand even testen zodat ik kan kijken of ik eerder wat voel als mijn ei er volgens de test aankomt. @Hummeltje83...inderdaad houden wij ook geen rekening met de datum. Alles is welkom! We zitten nu dus allebei in de tweede rond. Op zich nog onbevangen...we zijn allebei net begonnen maar heb je ook dat je eigenlijk wilt dat je vandaag nog een positest in handen hebt! haha vast wel. Als je er eenmaal voorgaat dan komt het ongeduld meteen om de hoek kijken, tenminste daar heb ik nogal last van hihi Spannend inderdaad! Wat tips betreft...ik ga deze maand aan de ovutest...gewoon ook om mijn lichaam beter te leren kennen a.d.h.v. die ovutest. Vindt het ook fijn om te weten of ik uberhaupt een eisprong heb. Heb jij dit al eens getest? Slik je ook al folium? Ik gebruik 'Etos zwanger worden' er zitten naast folium ook andere hulpstoffen in die goed zijn voor een regelmatige cyclus. Geen idee of het werkt...maar ja kan geen kwaad denk ik Jij nog tips om te delen? Grtz Israe
Heb mezelf ook ff toegevoegd...leuk om zo overzicht te hebben van de aanwezige meiden Ik weet trouwens niet of mijn cyclys inderdaad weer 31 dagen is zoals deze maand...ik hou jullie op de hoogte Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 (1ste kindje) - Ei 8 maart - nod 22 maart- ronde 2 Israe (1ste kindje)- Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2