Begonnen in december ,deel 4!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Om de hoeveel weken ga je nu naar de verloskundige/gynacoloog?

Oh lekker weekje vrij ;)

Ben benieuwd of ze me maandag ook een echo gaat geven? Denk het niet, maar hoop het wel.
    En zo niet zien we de kleine de week erop 8 november ben benieuwd hoe de 20 weken echo gaat en vriend ook :D heb er alle goede vertrouwen in dat het okay is :)

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ chicken, dat klinkt goed van de kamer. Lekker dat je hulp hebt! Heb je ook nog een thema voor het kamertje?
    Heb je niet een foto van je buik?

@ Deb, lekker dat je volgende week vrij bent. Nog plannen?

@ oud/nieuw/kerst...dat zie ik tzt wel. Zo ver ben ik nog niet!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chicken ik moet elke 3 weken naar de gyn (is standaard bij de gyn geloof) maar nu zit er 4 weken tussen want ik vond het handiger om in de vakantie te gaan en het stelt toch niet veel voor. BM voelen, hartje luisteren en bloeddruk meten en weer weg...
    Ik denk niet dat je een echo krijgt...

Ik krijg volgens de assistent die ik de vorige keer had ook geen groeiechos ondanks dat mijn dochter echt klein was. Ze zeggen dat ze het kunnen voelen maar met mijn buikvet denk ik dat ze het echt verkeerd voelen. Vorige keer zeiden ze dat mijn bm nog onder mijn navel zat maar ik voelde de beeb al daarboven... en de co-assistent kon het niet voelen...
    woensdag heb ik de normale gyn dus dan ga ik nog eens aandringen op groeiechos... gewoon ter geruststelling.

vakantieplannen: op maandag moeten we naar een verjaardag,
    dinsdag nog geen plannen, woensdag naar de gyn s ochtends en donderdag naar de jonge gezinnenbeurs. zaterdag of zondagochtend wil ik nog naar een rommelmarkt maar dan ga ik altijd alleen (veel lekkerder ;))
    Nog niet veel plannen dus. We willen een dagje uit eten en we willen wat klusjes in huis doen. We wilden eigelijk behangen maar mijn vader kan niet en mijn man moet de muur nog vullen. (dinsdag alles afgekrabt)
    Maar we gaan wel even informeren naar een oplossing voor de kou bij ons boven en misschien een nieuwe thermostaat nemen.
    Verder gaan we nu echt een besluit nemen over de kinderwagen...

ons dilemma: ik heb een bugaboo en ben er nogal aan gehecht...
    dochterlief zou eventueel op een plankje er achter kunnen maar daar kan ze ook vanaf en ze kan dan niet slapen.
    Duowagen: dan moet ik mijn bugaboo houden en een duowagen aanschaffen en de meeste duowagens vind ik maar niks...
    Nu hebben we deze gezien: www.icandyworld.com
    Die leek ons ideaal alleen wel 1100 euro... kan mijn bugaboo wel voor 500 of 600 euro verkopen maar is toch nog een heel bedrag dat we moeten bijleggen en hoe lang gebruik je hem echt voor 2 kindjes?
    Dus na de jongegezinnenbeurs gaan we echt een besluit nemen...

4. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Nee geen thema hoewel de smurfen een idee is :D
    Even een grapje tussendoor de vrouw van mijn vader en ik zaten al grapjes te maken over het blauw en smurfen vandaar ;)
    Had wel hier een keer een foto geplaatst, maar geen ide waar die staat. Mijn buk is niet veel grotr dan die foto dusik wacht nog even met een nieuwe :D

5. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ik denk ook niet dat we een echo krijgen, helaas :x
    Maar gelukkig gaan we 8 november naar de 20 weken echo :D

Ik heb het gevoel dat dit keer lang geleden is geweest dat we zijn geweest.

6. Zina

Zina Niet meer actief

anne, leuke foto's

Mel, mmm... Stuur mij er ook maar een paar haha.

Future, balen meis! Wanneer mag je nou naar de doc?

Md82, hopen dat je ei bevrucht wordt deze maand!

Even hier een korte update, ik moet echt rustiger aan gaan doen, maar ik vind het zo moeilijk! Ben zo lekker met het kamertje en de spulletjes bezig, ik vergeet gewoon te rusten. Of ik ga gewoon door. Kreeg zelfs na tig harde buiken zondag weeen.. Vriend vet boos dat ik weer teveel gedaan had.

Verder gaat het wel goed, kraamzorg belt binnekort. Dus die zullen vast snel langskomen. Spannend!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Zo zina weeen dat is niet goedm ben je naar het zkh gegaan?

8. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ja ken het helaas gelukkig geen weeen maar kan gewoon niet stil zitten, maar vandaag ga ik dat wel doen voor de kleine.
    Rust maar lekker ga een boekje lezen of lekker op de bank hangen ;)

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
  10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, nou je hebt anders je weekje al wel aardig vol! Lekker bezig dus.
    Ik kan je geen advies geven voor je dillemma. wanneer kwam die nieuwe bugaboo uit? die duowagen leek je toch ook wel wat?

@ Zina, rustig aandoen he.

@ Anne, ben je weer aant verkopen op mp? Is het fijn zo'n draagzak?

11. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ben altijd erg aktief op mp haha..

ik heb nog een minimonkey (laatst al 1 verkocht) die is niet fijn!
    babybjorn is super! en de maxi gogo ook!
    alleen de babybjorn is makkelijker in gebruik!
    ookmakkelijk als ze huilerig zijn, ze slapen er zo in weg!
    en je kan gewoon doorgaan met huishoudelijke dingen..je hebt je handen even vrij

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
  13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    anne is die minimonkey ook niet fijn in de box?
    Ik heb er eentje gewonnen met baby van de maand. Heb hem nog helemaal ingepakt liggen, dacht misschien leuk voor de baby...

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ziet er leuk uit in de box ja...maar madelief vind het helemaal niks!

en als je hem draagt, dan voel je het in je hele lichaam die sluiting schuift steeds op je schouders en doet zeer

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    annekulpe lekker onhandig dan... ik heb een ringsling, die heeft mijn moeder voor me gemaakt, komt op hetzelfde neer. Maar goed die is knalroze... weet niet of ik de kleine dat aan kan doen ;)

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    felle kleurtjes vinden ze mooi!

ik ben gek op knal rose!

in die minimonkey, als madelief er in ligt (hangmatidee) ze verzuipt erin, de zijkanten zijn zo hoog dat het net is alsof ze erin verzuipt
    en je moet hem strak spannen en dan kijken ze precies tegen de band aan van dat ding...hier geen succes!

misschien bij jou wel!

ik ben erg blij met mn baby bjorn, die vind ze helemaal geweldig! en die is al te gebruiken vanaf 3,5 kilo dus in principe vanaf de geboorte
    ze zitten er zo strak in en rondom hoofd, ze kunnen in feite geen kant op..helemaal super! alleen kan ik hem niet langer dragen dan een minuut of 10 ivm bekken en knieen (moet naar bekkenfysio)

tis geen verkooppraatje, heb ook geen aandelen in babybjorn haha.. maar mocht je ooit eens overwegen om een draagzak aan te schaffen is die het zeker waard!

17. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden,

Wat is het toch weer stil hier haha..

Zijn vandaag druk aan het schilderen op zolder dus er komt al aardig schot in gelukkig. Ben maar even gestopt haha, kreeg erge last van mijn banden. Mannetje is vanaf maandag erg druk en woensdag gaat hij al weg naar scandinavie dus ik hoop dat het schilderwerk dit weekend afkomt, dan kan mijn schoonmoeder van de week behangen en dan moeten we nog op jacht naar laminaat.

Ben vrijdag naar een psychologe geweest voor het eetgedrag an mijn dochter en zij denkt dat het probleem redelijk makkelijk op te lossen is, maar wil maandag mijn dochter eerst zelf even zien. Dus ik ben benieuwd of er dan eindelijk weer wat voorruitgang komt in het eetgedrag van haar.

Dinsdag weer op controle naar de vk, moest met 23 weken bloedprikken maar ben het he-le-maal vergeten en heb maandag dus ook geen tijd om 3x bloed te gaan prikken. Denk dat de vk niet zo blij is, maarja zie het dinsdag wel..

Woensdag staat eindelijk de 3d echo op de planning, heb er erg veel zin in, vind het alleen erg jammer dat me mannetje er dus nu niet bij kan zijn :(. gelukkig krijg ik een dvd mee waar de hele echo op staat dus hij kan het later terugkijken. Heb een goede vriendin van me gevraagd om mee te gaan dus dat is ook wel gezellig.

Verder heb ik eindelijk weer een beetje meer energie, dus hier weer druk met opruimen en schoonmaken. Gaat niet zo snel door banden- en bekkenpijn maar dat geeft niet.

Vanaf volgende week dus weer meer tijd om hier lekker actief mee te gaan kletsen! Fijn weekend meiden!

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hey

peetjuh goed dat je even rust neemt tussen door!

madelief is alwwer een poosje op dreef met veeel krampen en moeilijke ontlasting, na lang aandringen kregen we eindelijk wat van de ha (lactulose) en dat lijkt te werken!
    vandaag geen krampen en ze heeft voor wel 3 dagen in 1x gepoept!! wat kan een mens blij zijn met een hoop poep zeg haha..

net ff bij prenatal geweest en heb een heeeeeeeeeeeeeeel gaaf jurkje gekocht voor madelief voor de feestdagen
    super lief!

verder weinig te melden...

19. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Hoi meiden!

Zina, je moet echt rustig aan gaan doen hoor! Als je nu al weeen hebt dan is dat echt geen goed teken. Ik snap wel dat je graag lekker bezig bent met het kamertje en de spullen maar je moet echt aan jezelf en vooral aan de baby gaan denken!

Anne, je bent maar weer druk met de verkoop, haha! Goed bezig. Als je het toch niet gebruikt kun je het ook maar beter verkopen!

Peetjuh, gelukkig schiet het lekker op thuis! En je mannetje een andere baan, das wel even pittig denk ik. Maar tegen de tijd dat jullie kleintje zou moeten komen is er vast wel iets te regelen met de baas! En hij kan natuurlijk altijd verder kijken voor iets anders! Maar kan me goed voorstellen dat het echt niet leuk is als hij zo vaak weg moet! Probeer desondanks wel te genieten van je 3d echo!!!

Om nog even terug te komen op je vraag over de chocolaatjes, die zijn echt heel makkelijk te maken, je smelt chocola daarna maak je gewoon rondjes chocola op bijv een bakplaat, die zet je eventjes in de koelkast dat ze iets harder worden maar nog wel een beetje plakkerig zijn, dan strooi je de muisjes erover en zet je het weer in de koelkast. Af en toe even kijken of het alweer hard geworden is en dan zijn ze klaar!

Hier verder weinig nieuws, dinsdag bij de vk geweest en de controles waren allemaal weer prima. Ze heeft me aangeraden om toch wat paracetamol te nemen en dan ook voor het slapen zodat ik de nacht wat beter doorkom. Dan heb ik overdag ook wat meer energie en kan ik wat meer hebben. Verder heb ik aankomende week mijn laatste werkweek en dan kan ik eindelijk genieten van mijn verlof!

Dan heb ik tenminste ook wat meer puf om hier te reageren :D

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    *** angelsounds is verkocht ***

Deel Deze Pagina