Hoi allemaal! Kom ik zomaar weer even uit de lucht vallen. Zoals jullie misschien al wisten klets ik ook mee met de meiden die nu allemaal in ronde 11 zitten vandaar dat ik hier weinig geweest ben. Heb net even geprobeerd bij te lezen. Sorry als ik iemand vergeet. @ mamaatje; wat een schatje zeg!En over je gewicht, dat komt echt wel goed. Is nu niet je belangrijkste doel toch? Geniet, geniet, geniet! @ annekulpe, wat wordt jouw kleine meid al snel ouder! 2 maanden alweer, wat gaat het hard. @ debby, doe je rustig aan?! @ zina, geldt ook voor jou! @ mel, geniet van je verlof @ chicken, wat een mooie babykamer! Super dat je 20wekenecho zo duidelijk was. @ lavendel, ook minder aanwezig lees ik. Alles goed? @ md , wat goed dat je al bijna naar de gyn kan. Ik geloof dat ik nu bijna iedereen gehad heb. Sorry mocht ik je vergeten zijn. Bij mij is er nog niets veranderd. Ben nog niet naar de huisarts gegaan. Deze ronde pakt ineens een week korter uit en had ook nog eens koorst dis acht mijn kansen nihil. Na deze ronde ga ik bellen. Echt! Nou meiden, tot binnenkort
chicken,wat een mooie meubels.die van ons zijn bijna hetzelfde. future,dank je.ga ook echt genieten,elke x met dat gewicht bezig is ook niet goed natuurlijk.straks als ik mijn ritme weer een beetje heb dan komt dat vanzelf wel weer. anne,2 maand alweer,tjonge wat snel is dat gegaan. gaat alles goed?ook met de voeding nu? debby,schiet al echt op he?voel je je nog goed verder?
mel,lekker he verlof,geniet er maar lekker van.de weken vliegen voorbij. zina,WAAR BEN JE? @ll:wat vinden jullie mooi op de muur van de babykamer. zacht rose met glitters of paars.(verder is alles wit) of iemand nog een ander idee? (wij hebben alles spak,dus ga het dan schilderen)
Ik ben zelf helemaal roze gek en kan me daar nu niet mee uitleven maar ik zou voor roze gaan En een jongen vind ik nu ook super leuk want ik vind babyblauw en babyroze hele mooie kleuren
ROZUHHH! ben gek op rose het gaat nu weer even stabiel met haar! zolang ze haar lactulose maar krijgt bahhh ben vreselij snotterig, hoesten en keelpijn
denk dat het ook rose wordt,vind het toch mooier dan paars en past wel meer bij. vind babyblauw ook mooi.vooral bij wit. anne beterschap,mooi dat het beter gaat met de voeding. ben over gestapt van hypoallergeen naar normale voeding.ze is er nu volgens mij wel weer een beetje aan gewend.gebruik wel nutriton door de voeding anders spuugd ze. gisteren heeft ze heel veel naar mij gelachen,zooo lief.
wow wat een drukte ineens... future: misschien komt het nu juist nu je het niet verwacht... chicken: de kamer die ik heb van mijn dochter gaat over naar de beeb. Ik ben voor mijn dochter een peuter kamer aan het maken. Mijn man gaat maandag en dinsdag behangen en ik ben bezig een kast te schilderen... zina: ik had ergens gelezen dat haar man onverwachts ontslagen was dus ze zal zich wel niet heel goed voelen... mamaatje: ik voel me wel ok maar wel heel snel moe weer. Ik vind rose ook heel mooi! Wijzelf nemen roze pip behang met baby blauw... anne: hier ook een beetje snotterig...
Mamaatje, Roze met glitters!! Gaaf man En ik geniet zeker van mijn verlof, vind het heerlijk om even niks te moeten. Chicken wat een mooie meubels, ziet er strak uit! Futuresounds, als deze ronde niks uithaalt hoop ik van harte dat de huisarts iets voor je kan betekenen! Niet opgeven hoor Meiden die al bevallen zijn/hoogzwanger, hadden jullie ook dat je buik gewoon verdween toen het kindje indaalde? Ik heb net weer een foto gemaakt en ik heb een veel kleinere buik dan 2 weken geleden.. Hier even een foto Bekijk bijlage 107410
wij hebben ook nitriton door de flessen anders blijft ze jammeren en sinds de krampen weer van de baan zijn, begint ze ook heerlijk breed uit te lachen van oor tot oor ***smelt smelt*** hoe zit het met de storm bij jullie??? tis hier nog vrij rustig
wow mel je buik is echt veranderd! Hier nog geen ervaring mee... mijn dochter was nog niet ingedaald toen ze werd geboren... storm: hier wel erge regen en wind maar of je dat storm moet noemen?
waai hier bijna van mijn stoel.whaha future,misschien is paars wat voor onze slaapkamer(hebben we verder ook antraciet en wit) debby,veel plezier met de kamertjes,wel leuk om te doen he? mel,je buik lijkt id wel minder dik.ik had mijn buik op het laatst ook wel anders voor mijn gevoel.
STORM, ja genoeg ben voor mijn werk veel auto's heen en weer aan het rijden rond Amsterdam, Hilversum, Almere en Mijdrecht, maar waait erg op de weg. Verder thuis geen last van @Mel jeetje wat een buik en wat een verandering in die 2 weken Ik vind zelf dat ik ook een grote buik heb, maar ben dan pas 21 weken @Debby s6 met de meubels
Hey meiden! Even een ego berichtje hoor. Gisteravond in het ziekenhuis geweest want voelde de baby bijna niet bewegen, normaliter is hij superactief en nu helemaal niks. CTG gehad die was oke, echo gehad en daaruit blijkt dat hij bijna 2 weken voor ligt qua groei. Moet maandag de hele dag in het ziekenhuis zijn dan gaan ze mijn suikers controleren en over 10 dagen nog een echo. Als hij dan nog te groot is gaan ze hem zeer waarschijnlijk eerder halen..