Begonnen in december ,deel 4!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    En niet te vergeten.

>>> 22 WEKEN <<<

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wou even snel laten weten dat bloeddruk exact hetzelfde is als 2 weken geleden dus over 2 weken gaan ze weer opnieuw kijken...
    uit de groeiecho blijkt wel dat de baby echt een dikzak is. Ze verwachten ongeveer 4200 gram bij de geboorte... ze hebben me op suiker getest. Morgen krijg ik de uitslag...

3. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Krijg je een dikkerdje ;):D
    Hoop dat alles morgen goed is.

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    als het maar gezond is!
    schatting lopt niet altijd hè?!
    in ieder geval fijn dat het niet hoger is geworden!

5. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Hebben jullie rvaring met vocht uit je tepel??????????
    Zit op de bank met pyama aan want ik ben niet zo lekker en ineens een hele kring in mijn pyama, herkend iemand dit???

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    nee i heb bij beiden geen lekkage's gehad :D
    en ik had pillen voor na de bevalling gevraagd om de hele productie af te breken, ik heb dus helemaal nergens geen last van gehad..geen lekkages , stuwingen etc...
    maar t kan heel goed hoor, ook al op tijd in de zwangerschap, je kan dan van die zoogcompressen in je bh stoppen ;)

trouwens ik vind het erg jammer dat de meeste meiden het laten af weten van de begonnen in december
    echt heel erg jammer, we hadden z'on leuk clubje...

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    gefeliciteerd met je 22 weken!

bevalt de kleding nog een beetje?

8. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Hey,

Ja heel apart maar ga van het weekend wel van die compressen kopen.
    Waarom heb jij het afgebroken met pillen dan wilde je geen borstvoeding geven?
    De kleding heb ik eerlijk gezegd nooit aan veel dingen zijn zomers, maar maakt niet uit misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.

Ja jammer heb het gevoel dat iedereen zwanger is geworden en meteen niets meer laat horen maar slecht een paar van ons clubje zijn er over helaas. Snap best dat je bij de geboorte er wat minder bent maar in de zwangerschap over alle dingen babbelen heerlijk en gezellig juist en alles delen hihi.

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    longsleeve eronder ;)

nee ik wilde geen borstvoeding geven, voelde ik helemaal niks voor
    en bij fles an je recies zien wat je kindje binnen krijgt en je partner kan het af en toe ook even overnemen
    en na een niet z'on prettige zwangerschap (die ook best wat stress mee gaf) en een bevalling heb ik wel genoeg carnaval aan mn lijf gehad ( sorry voor de omschrjiving haha)

i had in het begin ook niet zo veel tijd, maar begin steeds meer tijd te hebben om even lekker te forummen...het huishouden komt straks wel

10. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Debby, wat fijn van de bloeddruk! Wel weer afwachten dus wat het over 2 weken gaat doen.. En ook suiker getest, laten we hopen dat je net zo een uitslag als mij krijgt! Hoe zwaar was hij nu dan?

Chicken, ik werk via een uitzendbureau en kreeg daar ook mijn loon van, de WAZO krijg ik echter van het uwv uitbetaald, volgens mij kan jou werkgever zelf kiezen of zij het van het uwv krijgen en dan aan jou betalen of dat het uwv het rechtstreeks aan jou overmaakt. Enne dat vocht uit je tepel ken ik ook hoor ;) Ik heb het alleen pas als ik echt eraan zit zeg maar.

Anne, er zijn er idd maar erg weinig over! ik zat gister nog even op de eerste begonnen in december te kijken daar waren we echt met een hoop dames, maar nu is het flink uitgedunt.. Erg jammer!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja het is hier rustig... maar misschien komen er nog een paar terug?

De baby was nu 1100 gram

12. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Ja wie weet komen ze weer..

Onze kleine was met 30 weken 1754 gram en vrijdag met 34.4 woog hij 2788 gram. Hoe voel je je nu onder de hele situatie? Ben je een beetje rustig?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja hoor best wel rustig. Ik vind het op zich wel fijn dat de baby aan de grote kant is. Mijn dochter woog 1990 met 34+4 toen ze geboren werd en dat is erg klein.
    En mijn bloeddruk is hoog maar nog niet te hoog (mag niet hoger worden dan dit...)
    Verder gaan ze er in dit ziekenhuis iets anders mee om. Waarschijnlijk halen ze de baby niet als ik alleen hoge bloeddruk heb dus kan de baby er gewoon tot 37 weken in blijven (37/38 weken was dan wel de max zei de gyn)... dus ik ben benieuwd...

14. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Och jeetje dat is echt klein ja!
    Met een beetje geluk blijft je bloeddruk zoals hij nu is, de kans dat hij lager wordt zal wel heel klein zijn..
    Krijg je dan sowieso weer een ks als ze hem laten zitten tot max 38 weken of gaan ze je dan gewoon inleiden en zien wat er gaat gebeuren?

15. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ja ik ga borstvoeding proberen en daarna zien we wel hoe het gaat.

16. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Spannend mel vor jou duurt het niet zo lang meer hihi

17. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Chicken, ja erg spannend! Van mij mag hij komen hoor :D Ben het aardig zat haha!

Had je nog mijn bericht gelezen over het uwv?

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mel ze gaan inleiden met een ballon geloof ik. Dan gaan ze proberen ontsluiting te veroorzaken. Gel kan geloof ik het litteken verweken. Ik hoop niet op weer een keizersnee...

uitslag suiker en ijzer was goed...

19. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Met een ballon? Dat klinkt eng :$ Zal eens op google kijken of er iets over staat ben dan wel benieuwd hoe dat gaat.

Gelukkig waren de uitslagen goed! Dat is een hele geruststelling. Dan heb je net als ik gewoon een flinke knul ;)

20. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Ja had het gelezen thx nog ;):D

Ja spannend hoor haha :)

Deel Deze Pagina