Begonnen in december ,deel 4!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Mooi dat de uitslag goed was 8)

2. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Een keizersnee lijkt me makkelijker, maar ja ik kan er niet over meepraten :p
    Heb namelijk 2 ramp bevallingen van mijn zus meegemaakt ;)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    makkelijker dat wel. Maar ja, je kan echt de eerste 4 of 5 dagen amper lopen of je bed uit. En je moet 5 dagen in het ziekenhuis blijven, mag dus niet naar huis. Dat is echt niet fijn... En omdat mijn zenuwen in mijn buik zijn doorgesneden heb ik altijd het gevoel alsof mijn onderbuik slaapt... je voelt aanrakingen dus minder goed.

4. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Een keizersnede is een behoorlijke operatie hoor. Het is misschien makkelijker in de zin dat je zelf niet hoeft te "werken" Maar lijkt me toch echt geen pretje!

Heb even gelezen over de ballon, opzich klinkt het enger dan dat het werkelijk is denk ik. Lijkt me wel pijnlijk als er verder nog niks gaande is. Ik hoop zo voor je dat je het allemaal op eigen kracht kan doen door de ballon!

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hey kletskousen!
    gezellig hoor!

debby fijn dat je waardes goed zijn!

mel..spannend meid! jij komt ook al mooi dichterbij, over een goede week mag je al thuis bevallen

chicken geen 1 bevalling is hetzelfde hoor..ben je er bang voor?

net even een vriendin op de thee leut gehad, gezellig! zo even een beetje stofzuigen en was in de droger doen, moet madelief ook weer de fles geven om 14u

morgen even voor mezelf naar de ha toe..hb prikken en mn verhaal doen daar, zit niet zo heel erg lekker in mn vel
    wijkverpleging vond dat ik toch even contact moest opnemen met de ha om te kijken of zij wat voor me kan doen, ben benieuwd

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat kan de huisarts dan voor je doen anne?
    Je hebt toch geen pd? Of zijn het andere dingen?

mel ik hoop het ook heel erg... Het ergste van die hele keizersnee vond ik toen dat ik zo het gevoel had de zwangerschap niet afgemaakt te hebben. En dat ik iets gemist had ofzo... heel raar, nu heb ik dat ook niet meer hoor. Maar ook omdat mijn dochter te vroeg geboren was had ik het gevoel een stukje overgeslagen te hebben... ik weet dat weeen verschrikkelijk kunnen zijn, maar ik wil ook zo graag mee kunnen praten met de andere moeders...

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    tja dat weet ik ook niet
    ik zit duidelijk niet lekker in mn vel, maar een pnd klinkt ook gelijk weer zo eng

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hopelijk kan de huisarts wat meer voor je doen dan anne...

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    eerst even hb laten prikken...kan ook een hoop schelen als dat niet goed is

10. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaaa,echt weer gezeliig al dat geklets.

debby,wel fijn dat je bl dr hetzelfde was en niet nog hoger.
    en met een balon ja,nog nooit van gehoord.
    hoop dat je je verder een beetje goed voelt.

mel,fijn dat verder alles goed was,en ze kunnen het met de grootte van het kind volgens mij ook weleens mis hebben.
    het is toch maar een schatting toch?

anne,wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit.
    wel goed dat je even langs de ha gaat.
    heb soms zelf ook dat ik niet lekker in mijn vel zit,heb mijn ritme nog niet en wil zo graag dat als ik weer moet werken alles een beetje goed loopt.
    heb soms echt van die wisselende buien,heb jij dat ook?
    de ene dag heel vrolijk en de andere dag echt een dip.
    vind het best pittig zo met 2 kinderen.

11. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    chicken,al compressen gehaald?hihi.had er heel af en toe last van op het laatst.
    gelukkig hebben ze er wat voor toch.
    voel je je goed verder?

12. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden ik lees nog wel mee maar heb eerlijk gezegd niet veel tijd en puf om vaak te reageren. Heb heel veel last van mijn bekken kan soms amper lopen en heb natuurlijk ook mijn dochter die de nodige aandacht nodig heeft. Nu mijn vent in zweden zit komt alles op mij neer en heb ook de auto kapot en doe alles lopend of met de fiets wat ook niet ten goede van mijn bekken. Het valt me ontzettend tegen om bijna 3 weken alleen te zijn en lig dus regelmatig om 20 uur in bed anders kom ik helemaal niet aan mijn rust.
    Hoop dat jullie snappen dat ik niet helemaal lekker in mijn vel zit en dus erg weinig reageer,ben jullie zeker niet vergeten hoor.

Met de beeb gaat alles goed, hoewel ik wel vind dat het erg rustig is in mijn buik. Mijn dochter bewoog de hele dag en nu wel minimaal 1x per dag maar geen heftige schoppen of iets. Vandaag weer op suiker laten prikken en daar krijg ik woensdag de uitslag van bij de vk.
    Dinsdag nog een groeiecho en ik hoop dat de groei niet achterloopt, maar dat is nog even afwachten.

13. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Nog niet gehaald ga ik van het weekend even doen ben toch thuis deze week ;):D

14. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Das ook niet best dan nee ;)

15. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Nee hoor tot nu toe nergens bang voor meer ontwetendheid ;)8)

16. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Wie missen we eigenlijk allemaal?

Zina
    Cici
    Bo (die was er net en heel kort)

En verder :(

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    @ mamaatje ,ik heb ook we wat last van stemmingswisselingen hoor, veel hoofdpijn, buikpijn af en toe wat emo
    nergens geen zin in, vind t moeilijk om met madelief alleen op pad te gaan, verstrooid enz enz...

peetjuh leuk dat je even langs komt, doe je een beetje rustig aan meid!

flowerz is er ook al even niet meer...
    thyrza hebben we in t begineven gehad, las vandeweek een bericht van haar op t forum dat ze een zoon heeft en dat ze verkeerd gehecht was door een stagaire ofzo...

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    nou ik kom net bij de ha vandaan heb hb laten prikken en dat was in orde
    er is pnd geconstateerd en over 2 weken heb ik een gespek met een psycholoog

19. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    #359 Mel23, 19 nov 2010
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
    Dat kan ik me heel goed voorstellen! Het is ook heel vroeg als je met 34.4 al een keizersnede krijgt. Je mist toch die laatste "zware weken" en je hebt niet de ervaring van gewoon bevallen. Snap dat je dat ook graag mee wilt maken.

Peetjuh, Dat geeft helemaal niks meid! Neem gewoon lekker je rust voor zover dat mogelijk is, dat is het allerbelangrijkst voor jou en je kindje. Is ook niet makkelijk als je alles alleen moet doen!

Anne, Ben je al bij de ha geweest? Voel je je misschien zo vanwege de toch hectische start, je moest tenslotte alles alleen doen!

En het gaat nu idd echt snel! We kunnen het thuis ook nergens anders meer over hebben kunnen alle 2 niet meer wachten.

Gisteravond liggen we in bed gezellig te kletsen ineens zegt mijn vriend, straks ligt onze kleine man hier tussen ons in en kunnen we de hele tijd naar hem kijken en kusjes op zijn hoofdje geven. Nou daar ging ik hoor, huilen!! Haha, vond het zo lief!

20. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Oh Anne ik lees net je berichtje! Dus toch.. Wat vervelend zeg :( Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina