Oh dan heb ik het misschien verkeerd begrepen. Nou maakt ook niet uit Bloeddruk is toch het belangrijkst in jou geval! Chicken mooie banner hoor! Enne idd kun je gewoon iets tegen maagzuur nemen. Anders gaan die weken nog lang duren
Ja, soms is het heel even, maar gisteren echt heel de dag heel erg, maar rennie mag dus gewoon gelukkig voor de volgende keer heb er nu geen last van
Ben een beetje anti pillen freak haha en vind het eng maar ja als het echt nodig is neem ik dan maar anders idd lastige weken nog haha
Ik ben er ook absoluut geen voorstander van hoor! Ik neem ook liever geen pijnstillers maar af en toe moet het wel anders is het niet te doen. Ik heb tegen maagzuur altijd het drankje van gaviscon, maar dat is alleen omdat rennies lang niet zo effectief werken bij mij.
Weten jullie mooie nummers voor een bruiloft 1e dans samen? Heb heel internet afgezocht en weet er zelf wel een paar, maar ja misschien weten jullie mooie liedjes. Nee, weet nog niet wanneer we gaan trouwen whahahahhaaha.
Pfoe dan vraag je wat, ik heb werkelijk geen idee. Zal eens erover nadenken. Geeft toch niet dat je de datum nog niet weet, je kunt je in ieder geval alvast voorbereiden
Ik voel de kleine steeds meer echt super mooi en leuk ik geniet gewoon echt van die momenten Bij het wakker worden schopt die onderin hihihi noem hem al karatekidje en moet vriend om lachen
goeiemorgen meiden alles goed? voor mel de laatste loodjes en chicken alweer 23 weken. Ik vandaag al weer 27 weken en 2 dagen. Gaat hard. Ik ga zo fotos maken van mijn dochter in het tuincentrum voor de kerstkaart...
het gaat wel, heb zo mn ups en downs ik blijf super moe, veel hoofdpijn en veel buikpijn enz enz heb t vannacht 2.30 3.30 4.30 5.30 en 7.30 zien worden dus ook niet echt bevordelijk voor mn gestel zeg maar valentijn is gelukkig weer aan de beterende hand madelief heeft het nog wel goed te pakken erg snotterig, ontstoken oogjes, slecht drinken en wat spugerig hopelij knapt ze gauw op, geeft mij oo meer rust ( bij goede nachten laat ze er wel 8uur tussen zitten hoor..)
Hey meiden even weer een update van mij. Heb dinsdag een groeiecho gehad en het buikje loopt achter op groei. Krijg over 2weken weer een echo om te kijken of het niet nog verder achter gaat lopen. Ik moet nu dus nog meer rust nemen alleen vind ik dat erg lastig omdat mijn man zaterdag pas weer thuis komt en ik er nu natuurlijk alleen voor sta met mijn dochter. Daarbij is mijn auto nog steeds niet gemaakt en doe dus nog steeds alles op de fiets. Daardoor krijg ik steeds meer bekkenklachten. Er zijn dagen tussen dat ik nauwelijks kan lopen. Ik zit er nu echt een beetje doorheen. Kan niet echt meer genieten en dat vind ik erg jammer. Heb ook niemand die overdag af en toe op mijn dochter kan passen. Ze is de hele week ook al ziek en superverkouden, koorts en ontstoken ogen. Erg vervelend allemaal. Iemand van jullie die tips heeft???