Begonnen in december ,deel 4!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    peetjuh niet echt tips... behalve je auto naar de garage brengen? als ie dan gemaakt is hoef je niet meer op de fiets...
    of je man met de trein naar zijn werk sturen... zodat jij zijn auto hebt?

Kan je de kleine niet een weekendje naar je ouders/schoonouders sturen?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bloeddruk is volgens mij nog hetzelfde, zal het straks nog eens meten. Over 6 dagen weer naar de gyn.

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou de auto naar de garage brengen kost me ongeveer 250 euro en nu doet een kameraad van ons het. Het onderdeel wat kapot is valt onder de garantie van de fabriek en hij zet het er gratis op. Dus nu kost het me niks. Zaterdag word de auto gemaakt dus dat scheelt weer. Mijn man met de trein naar zijn werk sturen is geen optie want hij heeft voor een week aan spullen bij zich. Hij is alleen in het weekend thuis.
    Mijn vader kan niet oppassen ivm zijn gezondheid en het contact met mijn schoonmoeder is verre van goed te noemen.
    Ach ik red me ook wel maar is gewoon niet altijd even makkelijk.

4. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Hey meiden

De echo was gelukkig goed! Onze kleine man groeit niet té hard en mag dus lekker blijven zitten tot hij zin heeft om te komen. Hopelijk wacht hij niet al te lang want wil wel lekker met hem knuffelen eigenlijk.

Hoe is het hier?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    peetjuh gelukkig is je auto van het weekend weer gemaakt!

Balen dat je geen oppas hebt, hier vecht iedereen altijd om te mogen oppassen...

Mel: gelukkig groeit hij niet te hard!
    Nog een paar daagjes en dan mag je gewoon bevallen!

6. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Ja idd, ben echt zo benieuwd wanneer hij zichzelf aankondigt! Op de echo konden ze ook al zien dat hij haar had dus we krijgen geen kale baby:D

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi wat grappig dat ze dat konden zien!
    Ik zou ook verbaasd zijn met een kale baby, mijn dochter heeft echt een berg haar (ook al bij de geboorte)...

8. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Ja echt superleuk dat ze dat konden zien:D

Heb je een foto van haar toen ze net geboren was? Vind het zo mooi als babytjes een bos met haar hebben! Jullie mannetje krijgt dan vast ook een hoop haar, leuk hoor!

9. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    hihi, wat grappig dat ze dat kunnen zien! Voel je je goed? Bijna jullie wondertje in je armen. Succes met de loodjes!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier een foto van dochter 1 of 2 dagen oud.

future hoe is het met jou?

11. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    debby,wat lief en klein,echt een bos haar.had onze dochter ook.

anne,heb je pb gestuurd

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    pb terug!

debby wat een klein mupje zeg! liefff

13. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Wow, inderdaad een hele bos haar. Echt mooi!!

ik ben bij de huisarts geweest....

Hij zei dat het goed was dat ik getemperatuurd heb en dat daarop te zien is dat er een duidelijke eisprong is. Hij verwacht daardoor niet dat er problemen zijn. Manlief mag een potje aanleveren en als dat in orde is raadt hij ons aan om Nog een half jaar tot een jaar te proberen. 27. Is jong dus gun het de tijd..... Gun het de tijd?! Daar praten we dan nog wel een keer over. Het idee dat ik nog een half jaar ga zitten wachten is killing. Hij zei dat hij me niet allerlei onderzoeken wil laten doorgaan als het misschien met wat tijd toch lukt. Dat de onderzoeken en dat traject veel stress opleverd en dat hij me dat wilt besparen. Nou niet echt wat ik had verwacht en ik ben er wat chagerijnig van. Ik dacht vanmiddag een afspraak plannen met de gyn en dan over 5 weken heen. Net een mooi begin voor het nieuwe jaar. Nu ziet er dus even wat anders uit....

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    kan je geen andere huisarts vragen voor een doorverwijzing?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou future ik ben het toch echt niet met jouw huisarts eens... je hebt ook een onregelmatige cyclus en cyclussen ertussen van rond de 40 dagen dus echt wel reden om naar de gyn te gaan. Heb je duidelijk gemaakt dat je het er niet mee eens bent?
    Wanneer moet je man zaadjes inleveren? En wanneer krijg je dan de uitslag? Als dat goed is zou ik echt aandringen op een doorverwijzing...

16. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    future,kan me voorstellen dat je er nu wel een x zat van bent.
    ik zal toch nog een x weer naar de huisarts gaan,(vooral als alles er bij je man goed uitziet)
    elke maand is dan teveel toch.
    vooral als het nog een half jaar of jaar duurt.dan moet je alsnog naar de gyn.
    zeg je tegen de ha dat hij je toch wel een beetje overviel en dat je toch liever gelijk onderzoek wilt.

17. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Debby, wat een popje zeg! En idd een mooie bos haar:) Wat lief! Heeft ze dat van jou of van papa?

Futuresounds, ik zou hier geen genoegen mee nemen. Nog een half jaar tot jaar proberen, je bent al zo lang bezig! Heel veel succes met alles!

All, vanaf morgen mag ik officieel bevallen, spannend!! Sinds gister rommelt het een beetje in mijn buik/rug. Zegt natuurlijk helemaal niks over een naderende bevalling maar het is wel een teken dat mijn lichaam al lekker aan het werk is :)

18. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend mel.ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren.
    ben je er klaar voor?
    geniet nog ff van de laatste dagen/weken van je zwangerschap.

19. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Ja ik ben ook heel erg benieuwd! Vooral hoe ik alles zal gaan beleven enzo. Het is natuurlijk nog allemaal nieuw.

Wij kunnen alle 2 niet meer wachten zijn er absoluut klaar voor!
    Dank je wel, dat gaat zeker goed komen!!:)

20. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland

hey ik volg nog hoor, beetje laat als nooit maar volg wel:p

kussssssss

Deel Deze Pagina