ja,best rustig. jij hebt nu alle tijd natuurlijk.haha vandaag weer een mijlpaal voor het thuis bevallen. het sneeuwt hier best. straks na het eten ff met dochter op de slee. onze andere uk had vannacht geslapen van 10 uur tot ongeveer half 5,best lang toch.hoop dat ze het dag en nacht ritme nu eeen beetje door krijgt.
Hahaha ja ik heb nu idd alle tijd Wow ligt er bij jullie zoveel sneeuw dat je met de slee op pad kan? Hier sneeuwde het vandaag wel een beetje maar het is niet blijven liggen. Zo dat is keurig dat ze zolang heeft geslapen! Zou mooi zijn als er meer van zulke nachten komen
ja,hier ligt echt veel sneeuw. vanavond krijgt ze wat later de fles als het goed is en dan hoop ik dat ze dan ook een beetje door slaapt. liever half 5 smorgens dan om 2 uur snachts. maar het blijft toch wel vermoeiend die gebroken nachten.
mamaatje ik vind het al heel knap hoor 6 en een half uur! gaat ze na de fles wel direct weer slapen? sneeuw ligt hier ook. Mijn dochter en ik gingen sneeuw gooien op papa. Zo grappig... Ze is nu bij mijn ouders en die hebben een slee dus misschien mag ze wel op de slee... mel van harte met je 37 weken!
Hier ligt ook best veel sneeuw Straks om 21:00 uur naar de verloskundige, ik zal morgen even loggen hoe het gegaan is
debby,vaak gaat ze wel direct weer slapen,snachts doe ik ook geen lamp aan en als het niet nodig is geen schone luier.misschien dat dat wel een beetje heeft geholpen.en ze krijgt de laatste fles 180. chicken,succes bij de verloskundige.
ja idd laat hihi en het is nog uitgelopen ook, omdat veel moeders het nieuwe pand niet konden vinden was 10 uur thuis en meteen bed in haha. Maar alles was goed en bloeddruk ook 130/65. Voel me ook super alleen bukken en schoenen aandoen is niet zo fijn, maar goed als dat alles is hihi.
Hier ligt helemaal geen sneeuw, vind het ook niet echt heel jammer als ik eerlijk ben. Ben als de dood dat ik uitglij ofzo, lekker met zo een dikke buik. Chicken wat fijn dat alles weer goed was! Zeker een latertje dan kan me voorstellen dat je direct naar bed bent gegaan. En over schoenen aantrekken, ik liet mijn vriend mijn veters strikken dat werd namelijk echt niks als ik dat zelf moest doen hahahaha!! Debby morgen heb je weer controle toch? Succes alvast!
hier ligt ook een berg sneeuw bah! vind er niks aan BRRR... veel te koud en dan alles wat glad word, vreselijk! ( het fenomeen strooien kennen ze hier namelijk niet in de wijk) en die drukte op de weg... doe maar warme zon, dat kan ik wel even gebruiken! chicken fijndat het allemaal goed was bij de vk (lees altijd wel mee hoor!!) post is net binnen! heb bon gewonnen van 70euro voor kappersbezoek van de loterij ga gelijk afspraak maken! ff lekker laten verwennen daar
donderdagochtend om 10.30 heb daarvoor om 9.30 mn eerste afspraak bij psycholoog... valentijn zit dan op psz en madelief kan even bij de gastouder van valentijn terecht, zij haalt valentijn daarna bij de psz op
Oh wat fijn lekker achter elkaar, dan kun je na je gesprek lekker ontspannen. Goed geregeld! Prettig dat de gastouder ook even op Madelief kan passen, hoef je je daar ook niet druk over te maken. Meiden ik ben het zwanger zijn helemaal zat! Mijn lichaam is echt moe. Alles kost zoveel moeite en energie, echt niet fijn.. Ben er klaar mee mannetje mag er wel uitkomen van mij.. Vannacht werd ik heel raar wakker, voelde me alsof ik op een andere planeet was mijn hoofd was heel raar zweverig aan het doen :S Zo ik heb weer even lopen klagen.
Hoi meiden, bedankt allemaal voor jullie reacties! @ Annekulpe; mocht het zaad van mijn man wel goed zijn (laten we eht hopen zeg!) dan ga ik opnieuw naar de huisarts en anders vraag ik een second opinion. Geniet van je kappersbon! @Debby, ik vind het ook nogal onregelmatig maar hij leek er niet van onder de indruk te zijn Manlief moet het op een woensdag aanleveren en dan horen we het 3 werkdagen later (vrijdag of maandag dan). Helaas moest hij voor zijn werk vandaag vroeg de deur uit en lukte dat niet. Misschien volgende week maar is ook wel een beetje afhankelijk of er een positieve ovutest bijzit rond die tijd want dan wacht ik liever nog een weekje. @mamaatje, bedankt voor de tip. Het overviel me ook echt een beetje. Daar zat ik dan, dacht ik goed voorbereid te zijn valt het allemaal wel mee @Mel, dank je wel. Ik vind een half jaar tot een jaar ook echt te lang. Gaan we niet doen J Jij succes met de laatste loodjes. Snap dat je er nu wel klaar mee bent. Al dat wachten, niets aan! Nog eventjes en dan kan je je mannetje vast houden! @ chicken; Fijn dat alles goed was bij de verloskundige en dat je je ook goed voelt. Ga zo door zou ik zeggen J Nou dat was het wel weer! Groetjes futuresounds
chicken,beterschap en op naar de 25 weken. anne,hoe was je gesprek?en een beetje opgeknapt bij de kapper? ga mijn dametje even naar bed brengen en dan lekker op de bank met een kopje thee voor de tv
ik heb wel een goed gesprek gehad, lieve vrouw is het ze vind dat ik voorlopig nog even niet moet gaan werken en eerst even aan mezelf moet gaan denken/werken over 2 weken heb ik weer een afspraak met haar en heb daarna heerlijk gerelaxed bij de kapper, echt even genieten was dat lief dat je ernaar vraagt