hey meiden even snel nog een update van mij. ik duik zo namelijk lekker mijn bed in. Heb al vanaf dinsdag vreselijke maagpijn en heb dus gisteravond de vk maar even gebeld of ik daar iets voor kon nemen. Nou vertrouwde ze het niet helemaal en is hier gekomen om even te luisteren en te voelen. En om mijn bloeddruk op te meten en ze heeft me gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis, omdat mijn bloeddruk te hoog is. normaal is mijn onderdruk 70 en gisteravond zat ie bijna op 100. ze hebben me 3 kwartier aan banden gelegd om een hartfilmpje van de baby te maken, hebben om de 10 min mijn bloeddruk opgemeten en bloed en urine getest. Mocht gelukkig na ruim 2 uur weer naar huis. De urine en bloeduitslagen waren goed gelukkig. Geen eiwitten gevonden iig. En de beeb deed het ook goed en was erg actief. Nu omeprazol gekregen voor de maagpijn en ik hoop dat ze snel gaan werken want dit is ook niks. Moet nu rustig aan doen (krijg al harde buiken van opstaan) Maandag weer controle bij de gyn. Vandaag nog wel een groeiecho gehad en die was helemaal goed, de beeb is goed bijgegroeid en ligt nu bijna op schema. spreek jullie snel weer!!
peetjuh,dat is wel even schrikken van je bloeddruk. hoop dat ie nu goed is en niet weer zo hoog word. rust maar lekker uit en goed naar je lichaam luisteren. anne,succes bij de osteopaat. en waren de gehaktballen lekker? mel,nog ff volhouden.probeer nog even je rust te pakken. deb,heb je alles al klaar voor jullie kleine mannetje?
die waren te lekker! haha...ze zijn dan oo helemaal opgegaan gister ben benieuwd hoe t afloopt bij de osteopaat peetjuh neem je rust meid!
Mijn bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant daarom moet in maandag alweer bij de gyn komen. Heb veel last van harde buiken en dat is erg vervelend. Als ik alleen al opsta van de bank of uit bed staat mijn buik helemaal strak en dat ik erg pijnlijk. zit al een aantal dagen in huis me te vervelen. Het is op straat spekglad dus kan geen kant op. Ik probeer zo veel mogelijk te rusten maar dat is niet makkelijk met een peuter in huis en nog zoveel dingen om te regelen. Heb voor de beeb ook nog niet alles klaar dus de kriebels komen al een beetje. Ben zo bang dat we niet alles op tijd klaar hebben. En als ik toch opgenomen moet worden weet ik al helemaal niet hoe we het allemaal moeten doen. De omeprazol helpt wel een beetje tegen de maagpijn, maar helemaal weg is het niet. Heel erg lastig allemaal, maar moet nog maar even doorzetten. pffff
Peetjuh, wat vervelend allemaal! Een hoop stress wat er allemaal nog bij komt. Heel veel sterkte met alles! Anne, hoe was het in het ziekenhuis? All, thanks voor de lieve woorden. De verloskundige is net weer op controle geweest en alles was gelukkig weer oke. Ze heeft ook inwendig even gevoeld en mn baarmoedermond is al week en een stuk korter, dus ik doe het allemaal niet voor niks! Het was nog beter dan ze had verwacht Zeker voor dit aantal weken ziet het er goed uit zei ze!
mel spannend meid! peetjuh: jag ik weet hoe het is hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap. Hopelijk daalt ie en heb je geen medicijnen nodig en hoef je ook niet opgenomen te worden...
@ Mel spannend hihi. @ Peetjuh sterkte en neem je rust voor zover mogelijk Ik heb geen nieuws te melden, nou eigenlijk wel MORGEN SHOPPEN hahahaha
ik ben trouwens met "vervroeg verlof" nu. Ik heb me ziek gemeld, het ging echt niet meer met mijn bekken... baas vond het niet zo heel leuk maar ja...
@anne, ben die vent giga zat maar ja tis en blijft de vader van mijn dochter!!! zolang hij goed voor haar is bijt ik er door heen. ben nu bezig met een 10 weekse curcus over huislijkgeweld en machtsmisbruik, nou geloof me ik ben er zo giga sterk door geworden. ook heb ik erg veel steun aan mijn collega`s en ouders en vriendinnen. gaan 1 keer in de maand nog samen naar een therapeut maar die is hem ook zat en gaat andere stappen ondernemen en dan kunnen er dingen drastisch gaan veranderen maar weet niet precies wat!!! hoop dat ik binnen kort echt van hem verlost ben en we echt alleen nog maar contact hebben om de kleine meid. maar t klinkt miss heel erg maar god wat ben ik blij dat ik toen niet zwanger ben geworden!!!! nou lieve meiden veel geluk en liefde voor de kleine beebs en voor de zwangeren heel veel succes met de laatste loodjes. jammer dat er heel veel meiden weg zijn dikke knuf voor jullie allemaal!!!
nou ben bij de osteopaat geweest met madelief zij is zeg maar de dupe geworden van mijn giga snelle bevalling... ze heeft veel te veel druk op haar schedel gekregen waardoor er nu heel veel spanning op staat ook vond ze een blokkade in haar schouder (dat verklaard dus dat ze niet op haar zij wil liggen, en dus dat hoofdje zo ontwikkeld) hopelijk kan ze er wat mee doen als het niets helpt moesten we het een week of 4 aankijken en dan even een inderarts er naar laten kijken (o dat was wel even shokking!) wat wel heel erg goed was, was dat ze weinig huilde en heel tevreden is, dus dat wil zeggen dat ze er geen pijn aan heeft ze voelde dat haar buikje (darmen) stabiel waren, eindelijk! mag ook wel een keer haha... heb vanmiddag ha gebeld en het verhaal uitgelegd dat ik me toch wel wat ongerust maak ove de uitspraak van de osteopaat , ze heeft me wel gerust gesteld gelukig..ben daar namelijk vorige week nog met haar geweest en ze hadden toen geen erge afwijking ofzo gezien) och en ze had zo een mooi rond hoofdje, en nu is de achterkant platjes we zijn er in ieder geval op tijd bij, mocht de osteopaat niet gaan helpen zal de fysio ook niet helpen, nou ja dan gaan we voor een helmpje als ze 5,5 mnd is , je hebt tegenwoordig best mooie dessins had ik gezien en zo blijf je idd weer bezig! we moesten van cb wéér veranderen van voeding en ze begon snachts alweer mooi te spoken, dus ik weer ernstig slaap gebrek heb gisteravond een papflesje voor haar gemaakt en ze heeft tot 7.15 geslapen dus heb een heerlijke nacht gehad! maar omdat ze laat was, heel haar schema anders vandaag en komt ze op een fles minder, laat er nu ipv 4 , 5 uur tussen zitten..en nu drinkt ze haar flessen leeg! ze komt dan wel op een fles minder, maar omdat ze ze nu wel leeg drinkt komt ze wel dezelfde hoeveelheid als wanneer ze een fles meer heeft en steeds weigert en halve flessen laat staan zooooooooo heel verhaal!
peetjuh wat een toestand allemaal zeg! wel fijn dat de groeiecho goed was debby neem het ervan! je baas kan heus wel even zonder je, jou gezondheid en die van de kleine gaan voor alles mamaatje hoe gaat het bij jou en de kleine? tm hopelijk veranderd het allemaal in jou en de kleine der voordeel chicken en hoe istie daar? futuresounds hie gaat ie bij jou? hmmm...ff denken hebben we verder nog meiden die over zijn gebleven
ha anne,gatsie,wat vervelend voor madelief. wel mooi dat ze tevreden is iig. hoop dat ze er iets aan kunnen doen.en hopen dat de afplatting nog wegtrekt. sophie heeft ook een voorkeur naar rechts.heb nu een zijligkussen geleend van mijn buurvrouw(mocht eigenlijk niet van het consultatiebureau. moet woensdag naar het consultatiebureau,eens kijken of ik dan naar de fysio moet met haar. verder gaat het goed,zit soms nog wel te knooien met de flessen.(ritme)maar ik kan denk ik nog niet naar 4 flessen gaan toch?van 180 bijv?? wat fijn dat ze zolang heeft doorgeslapen. heb jij ook al zo'n zijligkussen voor haar dan?
dat ussen heb i maar ze wil niet op der zij liggen , dan schreeuwt ze het uit! (osteo voelde ook een blokkade daar, als dat verholpen is kan ze wel op haar zij wat dus beter is voor de achterkant) een cb ziet graag dat kinderen tot 5 mnd nog op 5 flessen zit, madelief zat gister op4, dus ik wil ook eens kijen of we dat kunnen volhouden
Hier weinig actief op forum en met temperaturen. Ik geloof dat ik deze maand 5 keer mijn temp heb opgenomen dus niet heel betrouwbaar. Dinsdag had ik een positieve ovutest mr ook een vette blaasontsteking dus jullie begrijpen al, dat werd 'm niet Hoop dat we donderdag nog op tijd waren..... Manlief heeft op woensdagochtend telkens een werkafspraak staan die niet te verplaatsen is. Dus zaad is nog niet ingeleverd. Voelt weer een beetje als een verloren maand maar wel lekker dat ik er nu voor de verandering ook niet zo mee bezig ben. FF geeft nu aan dat ik mijn eisprong gehad heb. Morgen nog even tempen en dan stop er weer mee als hij inderdaad 36,5 of 36,6 is. Dan weet ik ook dat mijn ei echt geweest is. Mijn man en ik willen de week tussen kerst en oud en nieuw nog even lekker op vakantie. Iemand nog goede ideeën? Hoe is het met Mel? Ben zo benieuwd!
hoi hoi ja zo`n uitspraak is wel even schrikken ja femke heeft ook een helmpje gehad en t lijkt voor omstanders heel zielig maar dat is het absoluut niet want die kleintjes merken er niet veel va en zodra ze beginnen te kruipen maken ze er ook misbruik van hoor hahaha succes
dan stoten ze hun hoofd ook niet overal tegen aan, zal alleen wel tegenvallen als hij er ineens af mag en ze hebben hun stoot helmpje niet meer om hhha
@Annekulpe gelukkig dat er toch iets uitgekomen is, en veel sterkte verder. Met mij gaat het verder prima gisteren veeeeeeeeeeeel geld uitgegeven, maar super leuke dingen gekocht.
Hey meiden heb even jullie hulp nodig. Heb vanmiddag omeprazol genomen tegen de maagpijn, maar zit hier nu te typen met vreselijke maagpijn. Heb morgenvroeg een afspraak bij de gyn om 9.50 uur. mijn man wil dat ik nu de gyn ga bellen, maar ik denk dat het misschien toch tot morgenvroeg kan wachten. Wat zouden jullie doen?? heb verder geen hoofdpijn of iets wat nog meer met een te hoge bloeddruk te maken kan hebben. Heb het alleen koud.