Hey meid wat een verhaal zeg, maar gelukkig alles goed gegaan. Geniet lekker van elkaar! van harte gefeliciteerd!!!
Ja ik ben erg blij dat ik zo snel naar huis mocht. Mijn dochter vind het helemaal geweldig en als het aan haar ligt zit ze de hele dag naast de couveuse verhalen te vertellen aan haar broertje. Heel erg schattig! Ze begon gister met de woorden " hai ventje, hai lieverd" Ik moest er bijna van huilen zo schattig haha.. Kyan doet het helemaal super, gister is zijn infuus eruit gehaald, omdat hij met zijn voeding nu op 21 cc per keer zit. Vanaf 20 cc mocht het infuus eruit. Is erg prettig voor hem want zijn infuus sneuvelde elke dag dus elke dag moest er een nieuwe geprikt worden. Hij zit al bijna weer op zijn geboortegewicht dus dat is helemaal super. Nu het verdere verloop even afwachten en hopen dat hij snel naar huis mag, het is erg vermoeiend voor mij om elke dag naar het ziekenhuis te gaan. Ben natuurlijk zelf nog herstellende van de keizersnede en de helpp. Kan nu erg goed voelen hoe ziek ik eigenlijk ben geweest.Mijn lichaam is helemaal uitgeput, maar die moeheid zal nog wel een tijdje aanhouden.
Wat schattig je dochter ik moet er zelfs bijna van huilen als ik het lees Wat fijn dat het goed gaat met jullie
heel schattig peetjuh! Kindjes mogen pas vanaf 36 zwangerschapsweken naar huis toch? Dus dat duurt nog even...
peetjuh,het is niet niks wat je hebt gehad.het kan echt een hele tijd duren voordat je weer de oude bent. heb zelf ook wel ruim een jaar gehad dat ik weer wat fitter was na de hellp. het is zo'n gevaarlijk iets wat mensen altijd onderschatten. wat leuk dat zijn zus zo blij is met haar broertje.
heb nu nog een weekje verlof. de weken gaan echt snel. ben eigelijk nog helemaal niet toe om te gaan werken. ben bang dat het teveel is. heb nu eindelijk een beetje ritme en dan komt het werk er ook nog bij. maar moet maar op me af laten komen.zal vast wel goed komen.
Ik weet dat hij voorlopig nog echt niet naar huis mag. Ze hebben tegen me gezegd dat hij naar huis mag als hij 150cc per kilo lichaamsgewicht zelf kon drinken dat hij dan naar huis mag. Hij heeft natuurlijk nu nog een sonde voor de voeding, maar ik heb goede hoop dat het geen 7 weken meer duurt. Hij doet het zo ontzettend goed! Ik begin nu eigenlijk allemaal een beetje te beseffen wat er allemaal is gebeurt vorige week. Ik denk ook dat mijn lichaam een hele tijd nodig zal hebben om te herstellen, maar vind het belangrijker dat kyan zo doorgaat als hij nu doet. Ze zijn op de afdeling super tevreden over hem. Hij doet het echt boven verwachting goed. Hij heeft erg veel zuigbehoefte dus krijgt regelmatig een speentje aangeboden en daar maakt hij dankbaar gebruik van. Heb me laten vertellen dat dit best uitzonderlijk is, normaal krijgen ze zuigbehoefte vanaf een week of 34. Ja heel fijn dat mijn dochter het zo leuk vind, en ze snapt ook dat hij nog niet naar huis mag. Dat verteld ze ook aan iedereen. Kyan mag nog niet naar huis want hij moet eerst nog heel goed groeien! haha
hey dame... gefeliciteerd met je zoontje!!! wat een verhaal!! nu lekker genieten liefs adrie aka trotsemama
hey girl gefeliciteerd met je zoon!!! lekker genieten nu!! weet hoe je je voelde met je nieren en in de zwangerschap lijkt me het helemaal geen pretje!! nu lekker genieten van je kereltje liefs mij
Hoi meiden! Heel hartelijk bedankt voor de felicitaties. Het was echt een heftig begin maar nu we lekker thuis zijn kunnen we per dag meer van hem genieten. Mijn herstel gaat voorspoedig, moet alleen leren accepteren dat ik niet veel mag/kan doen. En dat vind ik nogal lastig. Ik heb echt een topvent die alles doet voor mij en Levi! Hier nog even een fototje van ons mannetje. Bekijk bijlage 116853
Hey meiden, Kyan was weer goed gegroeid vandaag hij weegt nu 1790 gram en dus 10 gram boven zijn geboortegewicht. Morgen mogen we hem voor het eerst in bad doen dus een mooier kerstcadeau kan ik me niet wensen! Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen!!!
oh wat een mooie kindertjes kriebel kriebel hahaha geniet van jullie kerstdagen met al die kleine spruitjes ik krijg mijn dochter 2e kerstdag tot nieuwjaars morgen dus kan ook een dagje genieten met mijn meissie!!!! tot zo ver is het hier weer aardig rustig, mijn ex heeft de laatste waarschuwing gehad dus advocaat staat paraat maar dat mag de pret niet drukken lieve dames, fijne kerstdagen!!!!!!!!!!!!! dikke knuf.....adrie
peetjuh wat goed! wat een sterk ventje zeg!! super! adrie, jij ook lekker genieten met dochter! fijne dagen