Ik voel de kleine nu steeds beter van de week schrok ik even van wat ik voelde Super gevoel dit 8) Allemaal een fijne kerst gewenst XXX
Hoi meiden, wij hebben fijn nieuws gehad vandaag.zaad zijn geen afwijkingen in gevonden! Nu van de week een doorverwijzing voor mij eisen! Fijne dagen allemaal!
wat een mooie foto's van jullie mannetjes. future,mooi dat het goed is. chicken,geniet lekker van dat getrappel in de buik. fijne kerstdagen voor iedereen.
anne,had even een vraagje over de voeding. sophie drinkt nu flessen van 180,maar met de laatste fles is ze zo moe als ik haar wakker maak dan drinkt ze echt met moeite de fles.(net als ik haar uit haar diepe slaap haal) als ik haar overdag 4 flessen doe en dan de laatste van de 4 tegen uur of 8 ofzo.of is dat dan te weinig. zit nu telkens met een schema van ongeveer, 7.30 11.00 15.00 18.30 10.30 maar dit werkt gewoon niet,mischien kan ik beter de fles geven als ze erom vraagt en kijken hoe het schema dan is. wat denk jij?? leuke 1ste kerstdag gehad?
hey mamaatje we hebben wel een leuke kerstdag gehad vandaag, en jullie? lastig is het soms qua voeding hè?! ik zou (persoonlijk) liever nog even wachten met 4 flessen te gaan geven hoe drinkt ze de andere flessen?? helemaal schoon leeg? want ze krijgt vind ik best wel aardig wat... 150ml per kilo lichaamsgewicht zouden ze genoeg aan moeten hebben, al is geen 1 kind hetzelfde.. ove de liter kan zelfs schadelijk zijn voor de niertjes, welke voeding gebruik je? sophie krijgt meer voeding dan madelief en zij is al een hongerlapje.. hoeveel weegt sophie nu eigenlijk? en over het wakker maken, ik moest madelief ook altijd nog wakker maken voor de laatste voeding en nu nog steeds! ze had om 16u haar laatste fles gehad en heb haar net om 22u maar weer wakker gemaakt voor voeding misschien is het een idee om toch wat minder in de fles te doen (je kan het eventueel indikken met nutriton, dan word het dikker en zijn ze wat meer verzadigd) en dan heeft ze in de avond misschien toch wel weer wat meer honger en drint ze de fles misschien toch wat beter leeg (dan ik ze ook wat happiger misschien op de fles en niet zo slaperig) groetjes!
ha anne,wij hebben ook een leuke kerst gehad.was weer gezellig. bedankt voor je antwoord. altijd fijn om van iemand anders te horen. maar zal eens proberen om iets minder in de fles te doen. bijv 3 flessen van 150 en 2 flessen van 180. ze drink eigenlijk niet elke fles leeg.en ze spuugt soms ook aardig. (alleen juist niet met nutriton)maar ben bang als ik dat er bij elke voeding teveel van in doe dat ik niet uit kom met mijn uren overdag. ze woog 2 weken geleden 5510. gebruik friso standaard en friso comfort(voor spugen&krampjes). wij wilden de comfort opmaken en geen nieuwe meer halen,want voor het spugen helpt het toch niet en krampjes zal ze nu misschien ook wel minder hebben. snap je het nog allemaal.whahaha.
ja ik snap het nog haha... hier de comfort en extra extra voor de nacht en overdag de comfort en bij elke fles 2 nutriton anders blijft ze spugen als je bang bent dat je niet uitkomt zou ik toch iets minder in de fles doen sophie is aardig op gewicht, madelief was 2 weken terug 5,4 kilo je zou idd misschien 4 flessen kunnen minderen en pas de laatste wat meer geven en in die iets meer nutriton dan overdag (voor de verzadiging en op een laag standje drinken en als ze te moe is standje hoger zetten zodat ze het wel binnen krijgt) fijn als je het met iemand kan overleggen hè , die in hetzelfde schuitje zit ( ben inmiddels voedings expert geworden sinds madelief haha...wij hebben ook veel moeten proberen enzo) als je vragen hebt kan je t altijd vragen! ben benieuwd hoe sophie erop reageerd!! hou je me op de hoogte! madelief heeft het uitslapen goed te pakken!! whoeiii moet haar de laatste dagen om 8.30 gewoon wakker maken (anders komt ze helemaal in problemen qua schema haha) ze krijgt om 21.30 de laatste voeding met rijstebloem (mag ook pas vanaf 4mnd maar ze reageerd er heel erg goed op) een beetje meer nachtrust is zoooo fijn hè?!
Hey meiden, Even weer een update van mij. Kyan doet het hartstikke goed en ligt vanaf vandaag in een wiegje. Hij weegt nu 1885 gram en ze gaan nu snel van 12 naar 8 voedingen. Hij is eerste kerstdag voor het eerst in bad geweest en hij vond het heerlijk! Heb goede hoop dat we geen 6 weken meer hoeven te wachten tot hij thuis komt. Hij moet om naar huis te mogen nog terug naar 7 voedingen en die moet hij zelf kunnen drinken en hij moet nog van de monitor af en boven de 2 kilo wegen. Hij komt gemiddeld 30 gram per dag aan dus dat komt helemaal goed. Nu zal het de eerste paar dagen misschien wat minder zijn met aankomen omdat hij zichzelf nu warm moet houden maar heb het volste vertrouwen in mijn ventje. Gaan zo even bij de prenatal wat prematuurkleertjes halen zodat hij ook die rare hesjes van het zh niet meer aanhoeft, Hou jullie op de hoogte!!! liefs petra
hoi peetjuh dat is snel zeg dat ie in een wiegje mag! Hij moet ook minimaal 36 weken zijn toch om naar huis te mogen? Mijn dochter mocht toen met 36+4 naar huis nadat we een dagje "inroomen" hadden gedaan... Hier morgen alweer 32 weken, ik merk wel dat ik het steeds zwaarder begin te vinden. Mijn bloeddruk was nog steeds goed volgens mijn eigen apparaatje dus ik hoop echt dat ik de 37 weken ga halen!
Hoi allemaal, het is alweer heel lang geleden dat ik hier ben geweest. En zag dat velen van jullie inmiddels zijn bevallen of bijna gaan bevallen Zelf heb ik een dochter gekregen met 38w6d. Zij moest een paar dagen in het ziekenhuis verblijven omdat ze net 2 kilo woog. Gelukkig is ze voor de kerst thuis gekomen De bevalling duurde nog geen 5 uur, en dat voor een eerste..... Ging het bij jullie ook zo snel??? We zitten nog wel aan de 8 voedingen per dag en vaak wil ze ook meer dus het aankomen gaat prima. Zo te horen aan de babyfoon is de kleine meid wakker voor een flesje.
Hoi hoi wat leuk om iets van je te horen. Gefeliciteerd met je kleine meid en klinkt goed 5 uurtjes over een bevalling doen kan ik daar ergens voor tekenen Heb je een leuke spam foto van je kleine meid en hoe heet ze?
gefeliciteerd! wat een klein meisje! hoe heet ze en wanneer ben je bevallen? en lekker snel ook! valentijn ruim 15u madelief anderhalf uur geniet van je meisje!
twijfelaartje van harte! chicken gefeliciteerd met je 28 weken. Hier alweer 32 weken... kan me niet voorstellen dat er nu zo een mannetje als van de foto van peetjuh in mijn buik zit... Hier is alles goed. Merk wel dat het allemaal zwaarder wordt vooral met die kleine meid die rondloopt hier. Ik merk dat ik meer pyama dagjes houdt en dat we minder weg gaan maar goed, mijn man maakt het vaak op zijn dagen goed door er juist met haar uit te gaan. Bloeddruk is volgens mijn eigen bloeddruk metertje nog steeds goed. Ik vraag me wel af of de kleine nog goed ligt, ik voel een hard stukje boven in mijn buik en of dat nou de kont of het hoofd is? Maar goed, hij lag goed... Volgende week donderdag heb ik weer een gyn afspraak. Morgen ga ik de meubeltjes voor mijn dochter dr kamertje afmaken en van het weekend plintjes liggen. Dan is dat gedeelte ook weer klaar...
Zo te horen gaat het gelukkig goed met ons allen Ik beloof jullie dat ik in het nieuwe jaar een paar foto's zal plaatsen van de kamer voor zover die af is. Nog een hoop kleine details te doen, maar moet natuurlijk straks ook nog iets te doen hebben Morgen 11:00 uur weer naar de verloskundige.