hmmm toch nog niet haha... cici vroeg me de link van ons clubje want ze kon ons niet weer vinden heb nog steeds dikke kaak bah..
Anne, ik heb idd hb laten prikken en dat was niet goed. Heb nog een uitgebreider bloedonderzoek gehad en daar krijg ik begin van de week uitslag van. Wat vervelend van je kaak!! Dat is zo een rotgevoel. Chicken mooie wagen hoor! Wij hebben deze Bekijk bijlage 119773 Peetjuh wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!
mel je hebt ook een mooie wagen zal s even kijken of ik online een plaatje van die van osn kan vinden je kan altijd dat goedje drinken wat ook zo goed is in je zwangerschap voor een te laag hb..kom ff niet op de naam...
ha dames,heb alles wel een beetje meegelezen,ben ziek,eerst was mijn man aan de beurt toen mijn dochter en nu ik.heb vanaf gisterenavond koorts.en het gevoel dat ik voorhoofdholteontsteking heb.hoop niet dat ons kleine meisje ook ziek word. wat een mooie kinderwagens.wij hebben een zwart/grijze bugaboo.
hallo allen hoe is het met jullie... ?? ben al zo lang niet meer langs geweest schaam schaam . maar der is van alles gebeurt hihi. ben 3 oktober met 38 weken zwangerschap spontaan bevallen van een zoontje : fynn. de laatste weken van de zwangerschap waren heel zwaar , ik had al vanaf 32 weken af en toe weeen , en heb hoge bloeddruk gehad, heb met 34 weken een week in het ziekenhuis gelegen aan magnesiuminfuus, en heb daarna naar huis gemogen met 6 pillen per dag ,. had ook weinig vruchtwater,. maarja alles ging een beetje vreemd in het duitse ziekenhuis. ben blij dat ie met 38 weken geboren is want ik ging kapot de laatste weken. kan er wel een heel verhaal over beginnen maar dan ben ik morgen nog aan het typen haha. fynn doet het goed, en jayden is heel lief voor fynn. wat een schatten. ik geniet er echt van. ik ben dus in juli 2010 naar duitsland verhuist, en het bevalt heel goed. maar wat een geregel met papierwerk enzo haha. ik geef ook borstvoeding. dat wil ik proberen nog 3 maanden vol te houden tot fynn een half jaar oud is. dan vind ik het wel mooi geweest hihi. we willen ook nog graag een derde kindje een broertje of zusje. ik zou een zusje voor de jongens heel leuk vinden. maar een broertje is ook welkom. volgens mij kan me man alleen maar jongens schieten haha lol. wanneer we voor 3e kindje gaan weet ik nog niet, we denken volgend jaar ergens. ik ga ff wat berichten terug lezen hoe het met jullie allemaal gaat ..
ahhh wat lief! wie weet schiet ie raak en kan je ook aan de pettiskirts! leuk dat je er weer bent en zal leuk zijn als je een beetje mee blijft kletsen hier, we zijn met weinig over gebleven dus t is makkelijk bij te houden
hoi cici leuk dat je er weer bent... ach meid een magnesiuminfuus... pfff ik weet hoe dat voelt (en dat is niet lekker...). Als ik weer hoge bloeddruk krijg wil ik dat absoluut niet meer... Gelukkig is alles goed met je jochie, wat een schatje. En een goed teken dat je al weer aan een derde denkt. Ik hoop op meisje voor je. Is toch extra leuk na 2 jongens...
iedereen die ondertussen al bevallen is : van harte gefeliciteerd , en de zwangeren natuurlijk ook ! en futuresounds : ik duim voor je dat het nu echt een keer raak is voor jullie zodat jullie ook eindelijk kunnen gaan genieten ..
zou wel de kers op de taart zijn he.. haha nee maar jongens zijn ook te gek. jayden is zooo lief voor fynn. heb jou toevallig ook in hyves staan .. af en toe reageer ik daar wel eens op een foto off www van jou haha. vroeg me al die tijd laatst af wie debby nou is, maar nu zie ik dat jij het bent hahaha,. ik heb annekulpke gevraagd hoe het een beetje met jullie ging .. vandaar ben ik hier weer terecht gekomen... heb het erg druk gehad maar was en en toe wel op hyves te vinden,.
ok hoe heet jij dan op hyves? Ik heb een beetje te veel mensen op mijn hyves o ik weet het al, want ik heb fotos van fynn gezien
haha ja ik vroeg me al af wie dat dan was de hele tijd want ik ken wel iemand met een fynn maar die is al anderhalf