mamaatje van harte gefeliciteerd! Wanneer mag je naar huis? En super mooie naam hoor Sophie! Die stond ook op mijn lijstje voor een meid!
Hey meiden, Ben erg weinig online, mijn pc is gecrasht en doe nu alles via mijn mobiel.. Zijn druk geweest met de voorbereidingen voor de verbouwing van van het weekend dus heb ook erg weinig tijd gehad. Lees nog wel elke dag mee hoor, maar door de drukte ben ik erg moe.
Dag meiden, heb jullie gevonden! En ben na een erg drukke week weer op internet te vinden. @ Mamaatje gefeliciteerd met jullie dochter! Leuke naam sophie! Wat heerlijk dat ze er nu is, en doe rustig aan he! Hoop dat je snel opknapt @ All, mooi om te lezen dat het goed gaat bij jullie. Heb ff niet zo veel puf om te reageren, heb nu weekend heerlijk. Drukke week gehad, en al eigenlijk al 2 drukke weken. Heb nu zin om tijd voor mezelf, even geen werk geen moet dingen...gewoon ontspannen dingen voor mezelf doen. Eind oktober komt de laptop gelukkig maar want deze pc blijft doorgaan met zijn kuren
Hoi Mamaatje, super gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sophie. Prachtige naam. Geniet lekker van elkaar!
gefeliciteerd chicken! Ik zou er gewoon van uit gaan dat het een jongen is dan, een jongen zien ze bijna nooit fout!
misschien kunnen we beter een nieuw lijstje maken... Als iedereen het kopieert en haar gegevens erbij zet? Debby82: uitgerekend 22 februari 2011
Nee had eigenlijk geen idee maar ik dacht een meisje omdat iedereen eigenlijk een meisje dacht Maar vind het super leuk zeker voor mijn vriend samen fanatiek voetballen
annekulpe : 11 sept '10 Madelief Astrid , 2940 gr 47cm (37,4) Debby82: uitgerekend 22 februari 2011 Chicken1982: uitgerekend 23 maart 2011
phoe ondanks zware bevalling van harte gefeliciteerd met je dochter en wat een leuke naam geniet lekker uit en laat je lekker verwennen liefs
heb weer wat te koop! iemand interesse? Marktplaats.nl > minimonkey draagdoek/draagzak aqua kleur - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken chicken heb nog een leuk noppies jongens baby pakje, staat bij de rest van mn adv of iemand anders??
vind je het niks anne? Ik heb er een gewonnen met baby van de maand, alleen was mijn dochter er toen alweer te groot voor. Ik ga eens proberen of deze spruit het wat vind voor in de box. (niet als draagdoek want ze schijnen gevaarlijk te kunnen zijn)...
Hoi Debby, ja inderdaad mijn ei is weer geweest. Vanaf dag 19 tot dag 23 goed geklust (zo uit mijn hoofd) dus dat zou goed moeten zijn. Het grote wachten is weer begonnen.... voel van alles in mijn onderbuik maar ja zoals we allemaal helaas weten betekent dat niet altijd wat. Heb wel goede hoop, je moet toch wat Als het zo zou zijn dan zijn we rondom onze trouwdag uitgerekend. DAt zou wel bijzonder zijn
dat klinkt als goed geklust! tuurlijk moet je hoop houden meid. Elke ronde heb je opnieuw 20% kans om zwanger te raken. En waarom zou het deze ronde niet raak zijn? Zou echt wel leuk zijn zo rond je trouwdag!
je moet ze altijd goed vast houden als je ze erin hebt en ik heb hem te laat geocht bij valentijn, en reeg veel last van mn bekken ik heb een buikdrager van maxi gogo en die bevalt me lichamelijk beter ( en ik vind de kleur niet meer zo leuk)