have fun! hmm vocht vasthouden heb ik gelukkig nooit geen last van gehad dus kan er ook niet over meepraten maar t lijkt me wel heel klote
Neh heb er geen last van hoor en denk dat het door het voetenbadje kwam haha Vandaag krijg ik mijn nieuwe mobiele telefoon jippie heb de Blackberry Torch besteld 8)
oh ok haha... fietsen?! ik heb in mn zwangerschap héél lang niet gefietst! had veel pijn in mn bekken enzo dus heb dat even gelaten heb 3 weken geleden voo t eerst weer gefietst haha... was wel weer even wennen stap liever in de auto
cici jij bent echt gemeen chicken gefeliciteerd met je 30 weken. En succes bij zwanger en fit. Je bent best laat of niet? Ik heb het ook gedaan maar het is al klaar. oefeningetjes vallen gelukkig wel mee. Fietsen: ook al lang niet meer gedaan. Mijn buik past niet meer tussen het zadel en het kinderstoeltje (is een mamafiets). Hier vandaag voor het eerst bekkentherapie gehad. Ik vond het niet heel veel voorstellen eigelijk... alleen wat oefeningetjes meegekregen...
chicken,hoe was het bij zwanger&fit? vast wel ontspannen. anne,hoe ging het met de prikjes en met madeliefs hoofdje? cici,was de worst en bier lekker,haha. debby,moest lachen dat je zei dat je niet meer op de fiets paste,en dat je ook nog wel een mama fiets hebt.hahaha. het word voor jou spannend nu,het schiet al lekker op. hier is iedereen weer een beetje opgeknapt. sophie slaapt weer door,ze werd weer s'nachts wakker,omdat ze zo verkouden was.maar vannacht ging het weer goed. vandaag lekker vrij,morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend.vanavond en zondag kraamvisite.
Het was heerlijk, helemaal als je normaal niet veel beweegt hihi. Maar leuk met allemaal zwangeren en net bevallen dames. Het is een reeks van 10 dus weet niet of ik laat ben vond het nu iig tijd worden whahahahaha. Maar je betaald voor 10x en dan doe je 30 minuten cardio en 30 minuten gezamelijk van allerlei dingen zoals gisteren deden we je bekkenbodem ontdekken op een bal. Maar voelt heerlijk ga er vooral lang mee door ook na de bevalling heerlijk en het is bijna om de hoek dus dat is ook lekker klein stukje op de fiets. Het fietsen ging ook goed wel apart gevoel na zo'n tijd, maar wel sportiever dan scootertje haha ik durf daar niet meer op te rijden die gaan we verkopen. Dus in 1 woord heerlijk Hoe gaat het met jullie Ik heb trouwens een nieuwe telefoon zit ik de hele dag mee te spelen 8)
prikken gingen goed! ze hebben er geen last van gehad wel heeft madelief nu zure diaree en zit ze er smorgens helemaal onder bleghh... wat de fysio betreft, de metingen die ze doen komen redelijk ok over alleen de vergroeing die ze heeft die is naar boven, ze heeft 2 bultjes op haar schedeltje, net een hartje zeg maar dus die meting is leuk en aardig maar dat stuk word dus niet gemeten, dus eigenlijk hebben we een vertekend beeld... de volgende meting doet ze 2 weken eerder dan gepland (2febr) en daarna gaan we toch 98% zeker wel voor een helmpje aan de zij en boven ant valt het mee, van achter zie je het wel en tja ik weet dat geen 1 hoofd rond is, maar wil toch wel proberen om er wéér een mooi rond bolletje van te maken ( ze had z'on mooi rond bolletje...) chicken leuk dat het goed is bevallen en een nieuwe foon is ook altijd weer leuk ben bezig met allemaal kleertjes uit te zoeken, ga volgende week voor t eerst op een rommelmarkt staan heb héél erg veel baby kleding, kinderkleding en dames kleding buurvrouw gaat mee met allemaal spullen en mn zus en zwager ook morgenavond gaan mn vriend en ik een avondje stappen..is ook alweer 2 jaar geleden ofzo..
hey meiden, Heb nog niet bijgelezen, maar wilde toch even snel een update plaatsen haha. Hier gaat alles lekker, ben megadruk zo met 2 kindjes. Om de 3 uur voeden en daarnaast ook nog kolven dus daar gaat ook veel tijd in zitten. Alleen snachts slaapt hij wel door van 00.00 tot 5.30 dus dat is wel lekker. Vandaag heeft hij een inenting gehad tegen het rs-virus. Dat voorkomt niet dat hij het krijgt, maar als hij het krijgt word hij minder ziek. Vanmorgen was hij niet wakker te krijgen voor de voeding, meneer lag ver in dromenland. Dus ik de ha even gebeld voor tips, even daar langs geweest maar alles was gewoon goed. Zijn suikergehalte was gelukkig normaal, en door de koude handen van mijn ha werd ie wel wakker haha. Heb hem vandaag even laten wegen en hij weegt alweer 2690 gram. Verder niks te melden vanaf hier. Als ik wat meer tijd heb kom ik snel weer meekletsen hoor meiden! liefs petra
haaai dames kom nog even vertellen dat zaterdag 8 januari om 5.40 uur onze zoon Thijs geboren is... 3815 gram en 52 cm de zwangerschap is best zwaar geweest, was namelijk de laatste 8 weken ongeveer zeker 2 dagen per week in het ziekenhuis aan het infuus door mijn eerdere maag/darm operaties wat voor problemen zorgde tijdens de zwangerschap.... Maar nu is dat allemaal als het goed is voorbij en kunnen we écht gaan genieten. Het is een heerlijk mannetje, we genieten volop. Ik hoop binnenkort wat meer te kunnen gluren bij jullie.. maar het is gewoon even druk groejes voor allemaal en tot gauw!
peetjuh fijn dat je mannetje het goed doet en tis best druk met 2 kinders hè brademarie van harte gefeliciteerd!!!!