nou er waren koeken gister jammie, en ik heb een lemonbiertje gehad. eentje want ik had ook maar een voeding afgekolvd, dus kon niet nog meer alcohol drinken dus, dat wil ik fynn niet aan doen.. er waren ook hotdogs maar ik eet geen varkensvlees daar krijg ik veel puistjes van net als walnoten. morgenochtend krijgt fynn zijn eerste prikjes. slaap lekker allemaal !
cici succes met de prikken! waarom is het in duitsland zo laat...of zijn ze in nederland er zo vroeg mee
alles was goed. over 4 weken krijgt fynn weer prikjes. fynn volgt wel de onderste groeilijn. maar niets om zorgen te maken. hij is gewoon een klein manneke haha. ben nog naar ikea geweest wat opbergbakken gekocht enzo .
@annekulpe ik ben je positiekleding alweer aan het verkopen op MP Ik paste er al bijna niets van denk dat je maatje kleiner had dan ik nu. Hele klus
als ik een openingsbod voor je moet doen is hele klus ja als je alles los wil verkopen,daarom dacht ik doe de hele meut in 1x weg
ja dat ga ik straks ook doen annekulpe, ben ik al lang blij dat ik er vanaf ben! Verder even snel een zwaai hier. Ik ben moe. Morgen kom ik wel weer langs!
Ja heb alles ook in 1 advertentie gezet en als ik iets verkoop dan haal ik het uit de advertentie. Heb straks nog veel meer haha maar dat doe ik allemaal nog aan. Hoe gaat het verder met jullie? Het is weer rustig
hier heb ik alle positiekleding nog en dat bewaar ik haha. we zijn zaterdagavond naar een voorstelling van najib amhali geweest, echt leuk . daarna nog even met vrienden naar een cafetje gweest. bij mijn ouders geslapen in enschede, en zondag op visite geweest bij de opa en oma van me man. druk weekendje gehad dus..
nee heb ik niet gedaan , alleen bij een paar omdat daar wel heel erg lange labels in zaten.. maar anders kun je de maten toch niet meer zien ?
ik heb dat ook niet gedaan. Let er wel op dat je geen kaartjes vergeet af te knippen want dat had ik wel gedaan en toen zaten er dus papiersnippers op mijn hele was... Je bent er trouwens snel bij chicken... heb je al verlof?
Okay thx voor jullie antwoorden. Ja had niet veel te doen en d8 waarom begin ik er niet vast mee haha. Ja mijn werkgever heeft me eerder laten gaan enm contract wordt eind juni ook niet verlengd dus ja blijf wel lekker thuis dan genoeg te doen in huis. En moet straks ook het meeste strijken dus ja ik vermaak me wel Ja ik zag trouwens ook iets met een hele grote label zal die er wel uitknippen. Bij veel van de kleertjes zit de maat in de nek en het waslabel binnenin.
goeiemorgen... oja cici dat vertelde je... ga je na je zwangerschapsverlof de ww in? Hier is gelukkig alles klaar voor de baby. Moet alleen morgen even de babykamer opruimen maar dat is niet veel werk. Ik denk dat ik dan ook gelijk even dat matrasding onder mijn matrashoes leg. Ben vandaag al weer 35 weken... wonderlijk!
Debby denk dat je mij bedoelde met de ww in gaan toch? Er staat namelijk cici Ja dan vraag ik tegen die tijd ww aan. Opruimse ik ben aan het strijken heb het er warm van haha