ik krijg als het goed is binnenkort een reintegratiegesprek.. maar dan stop ik de hele boel.. ik wil lekker thuis blijven bij de kids.. lekker genieten !
oja debby ik heb op een belgisch forum een topic gevonden wat nog redelijk actief is waar meer jongensmamas meeschrijven over hun meisjeswens en daar staan veel tips in die ik tenzijdertijds mischien wel wil proberen... al zijn daar ook vrouwen die in mijn opzicht een beeeeeetje te ver gaan. ik vind wel dat het op een natuurlijke manier moet gaan proberen, er zijn dus echter ook vrouwen die een meisje (kopen) bij een genderkliniek/ivf. nou echter mij niet gezien. enkele tips wil ik wel proberen,. maar als het dan weer een jongen word dan ben ik ook niet betreurd want daar zou ik net zoveel van houden. maar goed ik ga me er nu nog niet al teveel mee bezig houden.. we zien het over 1 of 2 jaar wel als we weer gaan klussen. ik leg het ff naast me neer. lekker genieten van mijn mannetjes want ze worden zo snel groot !!!
hoi cici, ik dacht dat een meisje "kopen" verboden was in de EU? Maar ik heb wel eens sites gezien die dat aanboden. Ik vind dat iedereen moet doen wat ie wil, als je het voor jezelf ok vind om naar een genderkliniek te gaan dan moet je dat doen en je niks aantrekken van anderen... Op amerikaanse sites (zoals fertilityfriend) gaat het ook heel ver, daar schijn je iets van vaginale douches te kunnen kopen om de zuurgraad van je vagina te beinvloeden...
Vanmorgen controle gehad bloeddruk was in orde 140/60 uitslag bloed was 7.9 ijzer was ook goed. Alleen kon ze niet goed voelen hoe de baby lag dus krijg aanstaande maandag een groeiecho voor de ligging en groote van de kleine dus wel leuk een extra echo met 35 weken weer 1. >>> 31 weken <<<
t schiet al mooi op voor jullie beiden! chicken heb je al een bod op je kleding? ik ga zo naar deel 2 en tevens de laatste cursusavond voor EHBO voor kinderen en hopelijk krijg ik dan ook gelijk mn certificaat mee
Hey meiden, Ik heb net zina aan de telefoon gehad en ze is vanmorgen om half 10 middels een spoedkeizersnede bevallen van een zoon! Ze komt het hele verhaal zelf nog vertellen als ze weer thuis is, maar vroeg aan mij of ik dit even aan jullie wilde vertellen. Alles gaat naar omstandigheden goed met beide!
@debby ja schiet op haha voor jou ook nu he @annekulpe nee nog niet echt soepel maar moet het er weer even opnieuw opzetten zodat ik weer bovenaan sta Oh Zina bevallen joepie hoop er gauw te zien hier en dat alles maar goed mag gaan met beiden
Zina gefeliciteerd !! Hoop dat je snel opknapt van de keizersnee en dat je lekker kunt gaan genieten .
hoi hoi hier even een update van een niet zwangere haha ben voige week mijn huis weer uitgevlucht omdat mijn ex weer had gedreigd. dit keer niet alleen naar mij maar ook naar mijn moeder. sàvonds is hij bij mij geweest, had aangegeven dat ie moest vertrekken deed ie niet. 112 gebelt en daarna is meneer vertrokken, met mijn huissleutels, die heeft ie uit de voordeur gestolen. snacht nog een telefoontje met het bericht: adrie, ik maak je kapot. politie weer ingeschakeld maar meneer zegt niet bij mij geweest te zijn en heeft alles precies weten te verdraaien. sinds gister heb ik nu ook een persoonlijk alarm systeem, vandaag afspraak bij advocaat omdat hij het ontbinden van het samenlevings contract en het vast stellen van het co-ouderschap tegen houd. ook ga ik aangifte doen van alles wat hij heeft gedaan. vandaag ga ik ook naar een andere maatschappelijk werk zodat ik ook aanspraak maak op een noodopvang etc etc. jaja dit is wat anders als al die ik wil een dochter en bevallings verhalen haha maar omdat ik toch mijn hart kan luchten hier en toch ook erg benieuwd ben hoe het met jullie gaat denk ik hou jullie ook even op de hoogte van mij haha liefs adrie
zina,gefeliciteerd met jullie zoontje fijn dat het goed gaat.nu lekker uitrusten na de keizersnee. chicken,wel leuk nog een extra echo. anne,nou heb je je certificaat gekregen? trotsemama,wat een lastige situatie,goed dat je alles hebt aangegeven bij de politie. wel eng met die dreigementen. hoop voor je dat het snel ophoudt
trotsemama... zo he wat een vreemde ex... jij bent zeker wel blij dat je niet nog een kind van je ex hebt gekregen... mamaatje hoe is het bij jou?
zina gefeliciteerd!!!!!!!!!!!hopelijk gaat het goed met jullie! tm idd een vreemde ex...schop onder zn reet verdient hij ( zacht uitgedrukt) ehbo voor kinderen certificaat is binnen! vandaag verstandskies laten trekken gelukkig niet z'on last als vorige keer
gefeliciteerd met je certificaat ! lijkt me erg handig. auw auw. ik heb er ook al 2 verstandskiezen uit
morgenavond hebben we een bruiloft. schoonmoeders en partner passen op de kinders.. eerste keer voor een hele avond oppassen bij hun . hopelijk gaat alles goed morgen.
thnks ladies ben zoooooooooo blij dat het toen niet lukte (klinkt beetje raar om dat tussen de mensen te zeggen die zo graag WEL willen dat het lukt) ik blijf staande maar nog net haha komt wel goed hou jullie opde hoogte!!! liefs
Hey meiden, Even een update van mij. Hier gaat het helemaal niet goed. Kyan is gister met spoed opgenomen in het ziekenhuis in groningen. Hij heeft het rsvirus opgelopen en is nu heel erg ziek. Gister heeft hij in enschede in het ziekenhuis 4x een apneu (ademstilstand) gehad omdat hij helemaal uitgeput was. Hij heeft veel last van slijm in zijn longen en is erg verkouden. Ik stond naast hem bij de apneus en schrok me echt helemaal de *****. Was zo blij dat ik al in het zh was en dat hij dat thuis niet heeft gehad. Hij ligt dus nu op de kinder ic in groningen aan de beademing en hij ligt ook weer aan de monitor,infuus en hij heeft weer een sonde. Wij overnachten bij familie in leeuwarden. Ik zal proberen om jullie op de hoogte te houden. Alles is nu stabiel en er zijn verder geen bijzonderheden. Vanmiddag waren we bij hem en toen probeerde hij zelf te ademen, maar de beademingsmachine raakte ervan van slag haha. Hij is een vechter dus ik hoop dat het snel weer wat beter met hem gaat.
peetjuh wat erg meid! hopelijk komt jullie mannetje hier sterker uit en jullie ook héél erg véél sterkte!