future de dierentuin was leuk! Maar wel koud, maar goed we hebben onzelf vermaakt chicken ben benieuwd naar het kamertje! hier ben ik vandaag 37 weken en 1 dag, de baby mag dus officieel komen. Ik ben zo benieuwd wanneer hij besluit te komen. Maar ik denk de komende week zeker nog niet.
Gelukkig heb je het leuk gehad in de dierentuin. Ik ben nu bezig met alles beetje schoonmaken en opruimen, maar komt goed als het klaar is zal ik foto's maken. Jij schiet nu ook op pff het gaat steeds sneller zo tegen het einde lijkt het wel maar kunnen we snel genieten van onze wondertjes.
Ja koud geloof ik direct. Fijn dat jullie toch hebben kunnen genieten. Gek idee he, dat die kleine nu gewoon mag komen. succes met afwachten
Hoi chicken, gaat goed met mij. Gisteren weer voor een echo geweest en ei stond op springen. Manlief was helaas niet thuis maar hebben vandaag nog ons best gedaan. Nu dus maar weer afwachten....lijkt wel of ik op dit moment eipijn heb. Wel aan de kant waar het eitje zichtbaar was dus zou kunnen kloppen en dan zijn we misschien nog op tijd. Op 28 feb krijgen we een gesprek met de gyn en die beslist dan hoe of wat verder. De verpleegkundige zag nu niets raars aan mijn bloed maar wacht toch het echte gesprek maar af. Jij zit alweer op 33 weken. Gaat echt hard! Vind jij dat ook of valt het tegen? Groetjes!
Oh gelukkig zijn ze met jullie bezig hopen dat het snel lukt Ja gaat snel vind ik haha voor ik het weet zijn we met zijn 3en haha
haha cici nee nog geen gerommel hier. Heb wel wat krampen gehad maar die waren van het indalen denk ik. Vorige week was mijn bloeddruk wat te hoog en toen moest ik op zaterdag terugkomen en toen was het weer goed. Nu moet ik donderdag naar de gyn. De gyn denkt dat hij al minimaal 8 pond weegt en ik zal eerlijk zeggen dat ik dat begin te merken. Het voelt echt zo vol in mijn buik dat het gewoon pijn doet af en toe... Verder weinig nieuws... zou wel graag willen bevallen nu. Rug en bekken doen zoveel pijn dat ik niks meer kan en zeker niet zonder rolstoel...
das een flinke buik deb ! hoop dat je kleine boy niet langer verstopertje wil spelen .. ik vannacht verkeerd gelegen en al de hele dag een stijve nek. word er gek van.
cici ik ken dat ik had dat gisteren en vandaag nog steeds last van. donderdag mag ik naar de fysio als ik dan nog niet bevallen ben. Dat helpt altijd erg goed.
****zwaait naar iedereen**** debby je hebt een aardig buikje! mooi hoor zal vast zwaar wezen box incl mobiel staat al klaar zie ik je kleine mannetje mag met gemak wel komen of niet? cici stekte met je nek
Hallo all, @Debby jij zal wel blij zijn als je snel bevalt @Cici sterkte met je nek Met mij gaat het goed morgen weer naar controle.
ja van mij mag ie nu wel komen. Heb wel het gevoel dat ie af is nu O en de box die gebruik ik nog voor mijn dochter. Je kan het niet zien maar de mobiel zit er niet op, alleen de standaard er voor. Ik denk dat ik de box blijf gebruiken voor mijn dochter. Voor als ik bv ga geven en zij vervelend gaat doen ofzo. Ik doe de baby dan wel in de wandelwagen als ik hem even wil neerleggen. Of klinkt dat stom?
je moet doen waar jij je goed bij voelt want wat is raar en wat niet haha geen idee dus lekker doen waar jij je het fijnst bij voelt
je moet idd doen waar jij je goed bij voelt en de box gebruik ik hier eigenlijk nog eens niet zo heel erg lang ik heb valentijn zoveel mogelijk betrokken bij het voeden enzo , zodat hij zich niet achtergesteld zou voelen heb hem dan wel geleerd dat als er gevoed word er gewoon echt even rust moet zijn en dat het dan ook even baby tijd is en daarna weer tijd voor hem nou dat gaat super goed!
Met de kleine was alles weer goed met zijn billen omhoog haha. Zo komt kraamzorg langs dus mezelf even klaarmaken.
hallo iedereen, had wel een beetje meegelezen. was een beetje druk geweest. ons meisje is vreselijk aan het hoesten.dus heeft ze vorige week pufjes gekregen,maar die hielpen niet.nu heeft ze zwaardere gekrgen.heb het idee dat deze wel helpen. wel zielig,ze heeft echt van die hoestaanvallen en is benauwd en soms vliegt de halve fles er weer uit. debby,wat een buik zeg.kan me goed voorstellen dat de bevalling nu wel mag beginnen. je hebt nu wel mooi een paar weken langer dan je dochter meegemaakt. hoop dat na je bevalling de klachten weg zijn. chicken,over 8 weekjes hebben jullie je kleintje ook als alles goed mag gaan. anne,hoe gaat het met jou? cici,hoe is het met je nek?