Het is voor jullie het 2e kind, maar ik vind het nog steeds een apart gevoel dat ik mama ben en dat de bevalling zo snel gegaan is totaal 3,5 uur. Ze noemen me nu ook bikkel heb ook geen paracetamol of iets geslikt tot nu toe dus ben best trots op mezelf
hallo dames!!!! waarom zijn jullie er niet? ik wil iets te lezen hebben!!! ik hoor van de week wanneer ik ongeveer een huisje heb, zit nu in een blijf van me lijf huis en ben t best zat:S nou hou jullie op de hoogte ps @chicken : wat een knap kindje geniet er van!! toedels liefs adrie
Hoi ik ben er lijkt me ook niks in zo'n huis dat je alles moet delen met veel mensen ik hoop voor je dat je snel iets krijgt. Ik geniet elke minuut van mijn kereltje het is echt een schattig vreetzakje hihi
wel jammer dat al die dames die toen probeerde zwangerte raken verdwenen zijn maar goed, dan maar lezen wat er getyped word door de meiden die zijn blijven plakken hihi
sorry meiden ik heb een zeer gestreste week gehad, en nog steeds... mn vader is vorige week dinsdag opgenomen..hij heeft hartfalen en is gister ontslagen uit het zkh, hij heeft veel medicijnen vandeweek moet hij weer een mri scan maen en dan word er bepaald wat ze precies gaan doen vorige week van dinsdag op woensdag is mn oma naar het ziekenhuis met ambulance gebracht ze heeft copd en haar longen zijn kapot en kan zelf nietr meer aden halen ze is helemaal op ze slingert van intensive care naar verpleegafdeling, en weer terug valentijn was ook nog eens jarig mn zwager is gister oo bij longarts geweest en krijgt donderdag uitslag mn tante zit ook zwaar in een strijd met kanker en vele chemo's dus heb hele heftige dagen.. elke keer als de telefoon rinkelt ben ik bang met slecht nieuws van mn oma t begint me allemaal weer even op te breken...
ach, de waterpokken ja. kun je er nu ook niet echt bij gebruiken. heeft ie er erg last van? de dames hier hebben het nog niet gehad. bah wat een vies weertje vandaag,moet nog zien of het van het weekend wel zo mooi weer wordt. zal wel lekker zijn.
@annekulpe Hoe gaat het nu met de waterpokken bij Valentijn? En gaat alles goed met Madelief haar helmpje? De zon komt langzaamaan steeds meer te voorschijn ik hoop dat je daar wat vrolijker van wordt.
valentijn heeft er flink last van madelief de helmpje word niets hoor..ze heeft overdag altijd verhoging/koorts en in de avond is het weer normaal gelukkig is de afwijking maar weinig en zie je het bijna niet hoor mn oma is vrijdagavond overleden..we hebben dagen lang 24u per dag samen met opa bij haar gewaakt heel bijzonder maar wel heel heftig allemaal... ze ligt thuis opgebaard en heb haar net gezien in de kist en vond dat niet fijn..ben er misselijk van wat een weken hebben we gehad zeg.. ben er helemaal kapot van bah woensdag word ze gecremeerd
anne,heel veel sterkte.ook voor woensdag. ook zielig voor je opa. chicken,hoe gaat het met jullie? lekker aan het genieten van je mannetje? hoe gaat het met de voeding?