hoi allemaal, ik zit "lekker" op het wachtbankje. Heb een beetje last van mijn maag. Hoop dat het iets betekent. Kan ook zijn dat ik het virus van een vriendin die te logeren is heb overgenomen. Zij ligt ziek in bed....
t begint hier eindelijk iets rustiger te worden! madelief doet t goed, dankzij nutrilon omneo, infacol en de nutriton...duurde even voor we dat allemaal door hadden hoor ze komt snachts tussen 3 en 4 nog een x , we gaan nu de derde nacht in , dat we proberen haar helemaal door te laten slapen... kleine ophoging in de voedingen en extra nutriton erbij voor de nacht.. tis een tevreden moppie! zal s kijken of ik zo wat foto's op mn pc kan zetten dan zal ik s even gaan spammen hier
@ Anne, uhm...leg eens uit, hoe kan een kleine nou onder verfspikkels komen als het al heel lang geleden geverfd is?? Wat fijn trouwens om te horen dat het nu goed gaat met madelief, als zij tevreden is ben jij dat ook he. @ mel, ja we wisten al voor 98% dat we voor de bugaboo cameleon zouden gaan, en die is het gister ook geworden @ future ik duim weer!
haha, ja sorry van de kleuren, ik typ op me tel en dat gaat soms niet helemaal goed Ja klopt, we noemen hem noah valentino. Het is geen geheim, en we praten ook altijd over die kleine en dan valt zijn naam ook vaak. Dus beter vertellen als verlullen
haha... niet goed afgelakt en als ze wat beweeglijker gaan worden , tenminste valentijn..dacht dat ie zn bed kon opeten ofzo hij seeferde langs zn hele bed heen en daarom al die vieze verfspikkels!
Hoi! Ik kwam jullie tegen... Ik ben ook gestopt in december. Helaas nog geen resultaat. Het enige wat we bereiken is dat ik erg chagrijnig, depri en down word.... Maar goed, ze zeggen dat je er iets voor over moet hebben....
md82, welkom! Wouw, het is alweer een tijdje geleden dat we een nieuw erbij hebben gekregen! Gezellig!
supermooie foto's van madelief en ook met haar grote broer is erg leuke foto! Hier hee lang niet geweest, sorry! Ben erg zwak geweest door het eiwittekort in mijn lichaAM waardoor ik al teveel voor mezelf was een poosje geloof ik.. vervolgens zijn we 3 weken geleden vertrokken voor mijn vriends werk naar China dus ik zit aan de andere kant van de wereld heel bijzondere ervaring als je zwanger bent... vorig jaar ook al geweest maar dan maar 2 weken totaal en nu ben ik het hele vliegtuigproject van mijn vriend gezellig samen aan het vertoeven. Behoorlijke griep en ontstekingen in mijn luchtwegen en holten gehad hier en zelfs in het ziekenhuis hiervoor geweest en kreeg medicatie mee, daarna ging het weer snel beter en ik moet zeggen dat ik me nu de afgelopen 5 dagen denk ik? sinds de zwangergschap nog niet zo fit als nu ben geweest, wat een HEERLIJK gevoel om weer wat energie te hebben, je niet bij elke stap het idee hebt door je benen te zakken en gewoon weer het gevoell hebt dat je weer leeft.. Ik heb zelfs al 2 x getennist (iets wat ik nog nooit heb gedaan) en probeer elke dag lekker te zwemmen en te wandelen.'(ondanks de warmte soms wel 30 graden en hoge luchtvochtigheid) mamaatje gefeliciteerd met jullie dochter sophie! verders moet ik nog veel bijlezen geloof ik, maar volgens mij gaat alles wel goed met iedereen toch? Nou ik ga ff een middAG tukkie doen, het is hier nu 10 over half 3 (dus 6 uur later) en heb net een heerlijke wandeling gemaakt de berg af waar ons hotel zich bevind, het is nu niet zo heel lheet door de wind (denk door de typhoon bij de philipijnen nu) maar nog steeds een graad of 26 gemiddeld, lekker! groetjes en een dikke knuffel vanuit Xiamen in China ( ter hoogte van Taiwan)
brademarie sjeeeeeeeee wat een eind weg! klote van je gezondheid, hopelijk blijft het nu goed, i heb ook constant alles ontstoken gehad...geen pretje!
Md82 welkom leuk een nieuwe! Ik zou zeggen plaats je temp kaartjes hier dan kunnen we meespieken! Brademarie zo jij bent ver weg! Wat een gekwakkel met je gezondheid zeg! Future duim duim duim Anne ach wat schattig ik wil ook zucht! Hoe zou het met mamaatje en cici zijn?