oh vast wel, vind het ook nog wel best zo ook al mis je soms wel een arm om je heen of iemand om lekker tegen aan te kruipen........we wachten rustig af haha
nee volgend jaar ergens .. maar sinds ik met de borstvoeding ben gestopt zijn mijn cyclussen onregelmatig, hoop dat er snel regelmaat in zit. ik wil dit keer me cyclussen beter leren kennen, en wil de volgende keer of heel veel dagen voor de eisprong klussen of 12 uur naar ovulatie. dus dat is nu nog lastig te bepalen.. eerst nog wat afvallen. ben al 11 kilo kwijt in een half jaar en nog 4 te gaan. ben al een broekmaat kleiner van 42 naar 40 maar 40 moet ik ook al met riemen dragen dus als die 4 eraf zijn hopelijk maat 38. dan vind ik het wel klaar ik heb dan iig een gezond bmi. geeft me wel een stukje zelfvertrouwen. en nog eerst lekker van mekaar genieten , volgend jaar in juni nog lekker op vakantie, geen idee waarheen we hebben nog niets geboekt.
hoi hoi! ik zit ook op facebook debby machgielsen wat zijn jullie kindjes al weer groot. Sam is 9 maanden, gaat ook vrij hard... leuk hoor cici voor een derde! En goed van je dat je afgevallen bent. Ik moet er binnenkort ook maar eens aan geloven. Ga denk ik 1 januari beginnen. Wij willen in principe geen derde. Maar ik was er wel een paar weken geleden achter gekomen dat ik weer zwanger was ondanks spiraal. Dit is helaas een miskraam geworden afgelopen vrijdag in het ziekenhuis opgewekt. Mijn man gaat zich waarschijnlijk binnenkort laten sterriliseren. Ondanks dit alles vinden we 2 kids soms al erg veel...
de update: de buurman is al een tijdje over, ben terug bij de man waar ik al 7 jaar omheen draai, heb m aan de kant gezet voor mijn ex, toen dat over was heb ik weer contact met m opgenomen. hele hoop tegen slagen gehad en toch maar weer een poging gewaagd om een relatie te beginnen.zouden in 2012 officieel samen verder gaan hij is nu nog bij zijn as ex maar die zijn al jaren gescheiden van bed en tafel. t liep allemaal perfect tot afgelopen zondag, toen kreeg hij een aanbod om naar de usa te gaan voor een aantal weken/maanden en zijn droom waar te maken. geweldig natuurlijk maar hij wil mij niet aan t lijntje houden terwijl ik zoiets heb van ik blijf op je wachten wil met jou verder. daar zijn nu wat strubbelingen over. ben super trots op hem en gun hem die kans echt heel erg graag. dus vandaar dat ik er door heen zit en me kut voel!!!! liefs