Begonnen in december ,deel 4!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door annekulpe, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mel ik had geen andere keus hè...

en klaag maar leker van je af hoor! leker je hart luchten hier!
    ik weet hoe je je voelt...
    als je straks je verlof hebt an je lekker tot jezelf komen , bij valentijn voelde ik me toen pas super goed! kom op de laatste dag de hele wereld wel aan ( toen ik nog geen verlof had, had ik ook allerlei kwalen)
    nog eventjes meid! en dan kan je gnieten van je vrije tijd! en lekker alleen aan jezelf denken :)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mel als het niet gaat moet je je ziek melden he!
    Jij en de beeb zijn nu veel belangrijker.
    Hopelijk hoef je niet nog 8 weken te wachten en komt de beeb iets eerder...

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    sluit ik me helemaal bij aan!

4. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Ik hoop ook dat als ik straks eenmaal verlof heb echt weer een beetje kracht erbij krijg. Dit kan ik echt niet nog zo lang volhouden, bah!

Ik werk iedere dag 5 uurtjes dus opzich is dat al niet zoveel en het is ook nog eens kantoorwerk. Ik denk dan vaak kom op even doorzetten dan is de dag weer zo om, en dat is ook wel zo maar moet mezelf en beebje wel op de eerste plaats zetten. Daar hebben jullie helemaal gelijk in! Ik wacht nog wel eventjes af hoe het de komende dagen gaat, hopelijk slaap ik wat beter dan heb ik ook weer wat meer energie.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Anne, haha wie lakt zijn bedje nu niet goed af?! Ik zal tegen mijn man zeggen dat ie heeeel goed moet aflakken. Bedankt voor de tip!

@ Deb, bugaboo bak is donkergrijs met rode kap. Vond het best lastig. ook omdat het voor beide geslachten moet kunnen. Maar deze vonden wij allebei het leukst/fris. Ik durde toch niet voor
    de lichte kant te gaan...

@ MD82 welkom

@ Anne wat een leuke foto's!!

@ brademarie leuk wat van je te horen! En zit je in china?! WOW, je hebt ook alweer heel wat meegemaakt zeg. Maar heerlijk dat het nu beter gaat. Hoe lang blijf je in china?

@ Peet he! Fijn dat het goed gaat met de verbouwing. Hoe lang duurt het nog ongeveer?

@ Mel, heeft het 'klagen' geholpen? Gewoon lekker doen hoor! Je hebt bijna verlof en ga dan ook lekker tijd voor jezelf nemen!! Doen hoor

@ All, hier alles best. Net intake kraamzorg gehad. Verder nog 1 dagje werken en dan weekje vakantie.
    Lekker!

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    lavendel dat heb ik zelf niet goed gedaan haha... (zegt iemand met een schilderdiploma!) t zat hem meer in het tijdgebrek...

7. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    MD82,welkom.leuk dat je meekletst en hopen dat je je snel kunt aansluiten bij de zwangere dames.

anne,wat een leuke foto's van je kindjes.
    en die infacol helpt dat een beetje?ik heb het vandaag ook even laten ophalen.

alles gaat goed hier,de kraamhulp is morgen alweer voor het laatst,wel jammer,maar ook wel weer lekker.even weer een beetje ritme krijgen.
    het is een mooi tevreden meisje,alleen s'nachts heeft ze soms last van krampjes,dus de nachten zijn soms wel iets te kort.
    verder is het genieten.

8. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    heerlijk he, die kinderuitspraken! Hihi

Ik hoop dat het gezeik snel voorbij is!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mel 5 uurtjes lijkt misschien weinig maar als het niet gaat gaat het niet, werk komt nu even niet op de eerste plaats.

lavendel lekker vakantie! Wij hebben een weekje later vakantie.

mamaatje: fijn dat het zo lekker gaat, heb je een foto?

All ik las net dat zwangerschapsverlof waarschijnlijk naar 20 weken gaat, ben benieuwd wanneer dat ingaat...

10. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    ik hoorde op de radio 18 weken. Ik hoop dat het voor jou ook nog geldt! Zou wele cht beter zijn. 18 of 20 weken. Heerlijk lijkt me.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach ja 16 weken is ook lekker hoor en je kan zelf nog verlof opnemen, ik vind vooral het 2 weken verlof voor mannen lekker...

12. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    ja dat is ook waar. :)

13. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    beter van dat zwangerschaps verlof
    goed vooruitzicht voor de toekomst :p
    als me vent kinderen wil tenminste

word door mijn therapeut door gestuurd naar hera, dat is stichting voor huislijkgeweld en machtsmisbruik, hoop dat dat weer een beetje meer rust geeft, waarschijnlijk krijg ik dan ook een woning ff afwachten maar hou jullie op de hoogte!!!!

liefs

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    sjee das ook heftig

als je eens wil praten erover...ik ken het uit mijn vorige relatie

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    infacol hielp hier direct! na 2,5 uur liet ze een giga boer waar je u tegen zegt en gelijk van de krampen af!
    hopelijk blijft het goed gaan nu, we hebben weer andere voeding moeten nemen voor haar en ze heeft al wel weer harde ontlasting..(geef de infacol trouwens voor elke voeding, ook peventief!)

16. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Lavendel, ja het klagen helpt wel een beetje, haha!

All, ik ben chocolaatjes aan het maken als uitprobeersel voor traktatie op mn werk. Heb er een paar met muisjes en een paar met blauwe m&m's gemaakt. Ben benieuwd of het lekker is zoja dan ga ik er meer maken en uitdelen op mijn laatste dag.

Heb echt heel veel druk op mijn buik en rug, en af en toe krampjes. Echt heel vervelend. Ga straks maar even onder de warme douche hopelijk ontspant het dan iets.

17. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
  18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    lekkuurrrrrrrrrrrrrrrr!

creatief hoor!

19. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland

Ik heb "gewoon" de pil geslikt. Vanaf mijn 18e. (toen ik stopte was ik 27). Vandaag nog steeds geen ei (zit nu op 31 dagen....) :x

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hmm...

hopelijk kan je ha je meer duidelijkheid bieden

Deel Deze Pagina