wanneer een 3e

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joel, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    t zegt t al. ik heb zoontje van 3 en zoontje van 16 maanden. we sluiten nog niet uit voor een 3e maar twijfel vanwege de fininciele gedeelte. maar ik denk van ja als de jongste 3, 3,5 is want dan zitten ze op school en alle tijd maar ik wilde dan misschien meer werken en nu is geen optie.(sparen en nu nog gewoon niet) en nog later zie ik nu zitten denk want dan heb ik weer eigen tijd en hoef je nergens meer naar te kijken kwa weggaan ,slaapjes enz. help zit zo in mijn maag, weet t gewoon uberhaut niet zeker maar geef jullie mening

2. susy26

susy26 Niet meer actief

ja ja tis moelijk. wij willen maar 2 kids, ook voor het financiele en de ruimte die we niet hebben voor 3 kids. Maar ik zou er goed over nadenken, en kijken of het wel allemaal gaat, beetje in de toekomst kijken,van als hij/zij zo oud is, dan is het zus of zo..en dan zijn mijn 2 kids zo oud etc.. en ja het is zeker duur.. goed over nadenken..en beseffen gaat dat wel? .......

3. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hoi nee ik weet t niet.ik hoor zo vaak van oh je komt er wel en we moeten zowiezo ff stap terug doen ivm hyphotheek maar de wens is denk zo sterk maar wil niet egoistisch overkomen. WAnt wil ze wel normaal leven laten lijden en bieden wat ze nodig hebben en niet krom ligggen omdat ik een 3e wou. maar als je gevoel zo sterk is grrrr was t allemaal wat makkelijker. ik besef wel dat alles duurder word maar ja kan ik later deze 2 ook alles geven,. je weet nooit hoe t leven loopt en dan dnek ik weer makkelijk

nog andere mensen????

Deel Deze Pagina