goedemorgen allemaal! lekker geslapen en geklust? ja ik ben de eerste gelukkig niet zoveel geschreven haha ga de kleine man even uit bed halen en dan gaan we zo ff naar de winkel moet even een lange sportbroek kopen voor valentijn, we gaan vandaag beginnen met peutergym! leuk! denk ik haha.. zitten jullie touwens ook op hyves?? groetjes
goede morgen meide, Jeetje zeg ben ik een dag niet geweest, moest ik meteen 22 pagina's lezen....... wat een geklets allemaal hahahahaha Zelf ben ik 24 en mijn vriend 25 we zijn bijna 10 jaar samen. waarvan we al 6 jaar samen wonen. Ben met oud en nieuw vreselijk door mijn rug gegaan, dus kan helaas niet werken vandaag. Wat doet dat pijn zeg. Sinds gister weer enorme pijn in mijn tepels........ Dus het slapen vanacht ging ook niet ( aangezien ik een buikslaper ben ) Gelukkig nu weer wat minder. Vorige maand had ik daar ook al last van rond de eisprong. komt dat bij jullie ook bekend voor????? liefs
ga nog even bij mijn mannetje in bed liggen. Zo lang zitten met die rug is geen pretje. Spreek jullie straks nog wel even. Liefs
hoi twijfelaartje ja er word hier flink gekletst ja haha.. ik heb vorige maand ook een ontzettend pijnlijke ei gehad tot aan mn ongi afkloppen! deze maand lijkt t wat minder ga je t volhouden tot aan je nod om niet te testen?? uhmm ik denk ik niet ik denk dat ik 4 dagen voor nod al ga proberen ( volgende week vriidag) tenzij ik me totaal niet zwanger zou voelen..denk ik ps beterschap met je rug
oh ja ik mn banner op cyclus van 28dagen gezet maar heb vorige een cyclus gehad van 27 dagen dus ik weet niet zeker of mn nod 18 of 19jan is..
Goeiemorgen dames! Ik probeer me hier ook heel erg in te houden om niet een vroege test te gaan kopen vandaag en morgen ff een test te doen! Ik ben zooo benieuwd! Heb niet heel veel verschijnselen verder, maar dat zegt ook niet zoveel. Afwachten sucks.. Wie heeft er bedacht dat maanden zolang duren? Het lijkt alsof ik al eeuwen geleden met de pil ben gestopt!! :x X MC
Goedemorgen dames!! nog 1 dag wachten en dan kan ik testen!!! Wordt nu toch wel nieuwsgierig... wat gaan jullie allemaal doen vandaag?? Heb zelf net ff gesport en ga straks even boodschappen doen...
het wachtbankje is idd niet leuk! en het duurt zo lang t w88.. nou, ja veel tijdsverdrijf gaan zoeken heb net even een trainingspakje gekocht voor valentijn, die ga ik hem zo aan doen en dan gaan we voor eerste keer naar peutergym daarna komt mn zus (doen we elke woensdag om de week) dan gaan we altijd lekkere/aparte broodjes maken en lekker opeten daarna nog geen idee denk ff rondje sleeen door de buurt ofzo.. en beetje in huis aan rommelen zijn er trouwens nog meiden die roken?? of gestopt met roken ivm zwangerschapswens tot straks!!
Ja ik heb genoeg te doen vandaag... Gezellig om dat te doen met je zus! Ik heb zelf nog nooit gerookt, dus daar heb ik geen last van! en alcohol drink ik ook bijna nooit.... Dus kom maar op met de baby! haha Jij dan annekulpa??
Goeiemorgen dames, Wat zijn jullie hier weer druk geweest haha... @annekulpe: Ik rook ook nog steeds pfff Ik vind het zoooo moeilijk om te stoppen, maar ben wel minder gaan roken... Bij mijn eerste zwschap zat ik op ongeveer 5 tot 8 sigaretten per dag, terwijl ik daarvoor zeker 25 sigaretten rookte... Nu rook ik er ongeveer 10 en als ik zwanger ben wil ik nog minder gaan roken... Het scheelt dat wij buiten roken en het is echt geen pretje om nu met -6 buiten te gaan staan haha.. @ iedereen: Ik heb ook nog geen babyspullen gekocht, dat ga ik pas doen als ik zwanger ben.. Ik heb het meeste al gelukkig zoals een ledikant en een matras en beddegoed enzo.. Als ik zwanger ben van een meisje zou het helemaal gunstig zijn, want ik heb veel kleertjes van mijn dochter nog bewaard. Speelgoed heb ik al in overvloed dus ik ga nog maar ff wachten haha.. Wel verleidelijk hoor al die schattige kleine kleertjes... Het klussen gaat hier eigenlijk niet zoals ik wil, het liefst zou ik om de dag klussen nu omdat ik niet precies weet wanneer ik mijn eisprong heb, maar mannetje werkt heel onregelmatig i.v.m. strooidiensten dus dat is heel erg lastig... Meestal is hij dan ook te moe als hij weer thuis komt... Vanaaf is hij er waarschijnlijk ook pas rond een uur of 10 weer terwijl hij vanmorgen om kwart voor 7 de deur uit is gegaan.. Zal al mijn charmes in de strijd moeten gooien denk ik. Nou is het wel weer een heel lang verhaal geworden haha... knuff petra
Goedemorgen dames. Ik ben ook weer van de partij! @ Zina Ik heb echt medelijden met je, ik zit op een d/e cup en heb er zelfs al last van! Een vriendin van mij had ook g en die heeft ze laten verkleinen. @ Anne Ik rook niet maar vriend rookte wel en die is gestopt. @ Peetjuh Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt, zeker omdat je eerst behoorlijk wat rookte. En wat vervelend dat je niet zo vaak kan klussen als je zou willen! Dat wordt idd al je charmes in de strijd gooien!
nou de peutergym was geweldig! volgende week weer ik rook ook , maar alleen buiten dus ik rook niet zoveel vorige zwangeschap rookte ik r max 5 o en dag en mn placenta was nik aan te zien er zijn een aantal dames die pendelen er is een apart topic van mn zus is weer de deur uit,heerlijk gegeten!
Mooi dat het peutergym leuk was. Ik ga zo ff naar de autogarage, want de mistlamp en aan de voorkant willen niet meer uit...en aangezien ik er geen boete voor wil krijgen, moet ik toch maar even heen.... wordt weer een duur grapje!!
Haay dames, ben er weer! heb net boodschappen gedaan, andijvie stond op mijn lijstje maar in plaats daarvan heb ik 8 stuks gebak opgehaald haha Moet ik ook maar niet met honger gaan winkelen Maar ja ik wil ze ooit als ik geen bortsvoeding meer geef ook laten verkleinen. Ben alleen wel bang voor littekens! En ik rook ook Ga er ook niet mee stoppen, wel minderen. Heb gehoord dat de stress van helemaal stoppen slechter is dan minderen. Dat zij de gyn van mijn buurvrouw iig. Maar baal er wel van!
oh lekker gebak!! hmm... klopt! stress is nog slechter dan roken voor je baby mn vorige vk zei dat ik er max5 perdg mocht roken.. en in 1x stoppen was ok erg slecht zei ze.. mindeen is altijd goed! nou ik ga naar de zeeman, ze hebben flinke korting en ik bn gek op korting nog iemand op hyves?