Begonnen in december

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Flowerz, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Daar ben ik net heen geweest :D
    heb allemaal leuke kleertjes gekocht voor 1 of 2 euro :D

2. Zina

Zina Niet meer actief

Ik heb wel hyves maar ik zit er haast nooit op!

3. Zina

Zina Niet meer actief

Ik heb de testen van de kruidvat gehaald...
    Ze schijnen nogal gevoelig te zijn.

Wil eigenlijk wel eerder testen, maar ben bang dat ie dan nega is en dat vindt ik zonde.
    Grrr.... nog maar een stuk gebak dan :p

En trouwens, ik heb sinds gisteren zere borsten :(
    Dat heb ik normaal nooit. Misschien nog van het ontpillen?

Ik moet mezelf geen valse hoop geven, maar dat is soms wel moeilijk! :)

4. Zina

Zina Niet meer actief

Nou heb ik even een vraagje,
    Ik lees heel veel over de ovu test.

Heel handig natuurlijk,
    Maar als je nou een week ervoor en een week erna om de 2 dagen klust, dan heb je toch evenveel kans?

anders moet ik ze toch maar bestellen :)

5. Mel23

Mel23 Actief lid

Jan 5, 2010
    317
    0
    0
    Ik neem aan dat dat wel voldoende is ja! Denk er wel om dat je eicel maar 12 tot 24 uur leeft. En zaadcellen leven van 72 uur tot 7 dagen, dus veel langer. Op die manier kun je wel ongeveer bedenken wanneer de kans het grootst is..

6. Zina

Zina Niet meer actief

Ok thanx :D
    Dat scheelt weer geld! haha

7. cici86

cici86 Fanatiek lid

Dec 29, 2009
    1,266
    0
    0
    Germany
    ik ben ook begonne in december. vandaag de duivels op bezoek gehad, dus ik zit nu in de 2e ronde.

8. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meid!
    Welkom op het forum waar je wel welkom bent!
    Balen van je ongie!

9. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Hey dames, heb ook weer ff tijd om te komen kleppen haha... Heb de hele dag visite gehad pfff... Zo lekker tomatensoep maken met een stokbrood mmmm... Mannetje is er niet met eten dus mijn dochter en ik eten dan altijd lekker makkelijk..
    Net maar lopend naar de winkel gegaan, fietsen is nog steeds geen optie hier... er is zo ontzettend slecht gestrooid hier, echt niet normaal meer... Ben blij dat de supermarkt dichtbij is haha..

@ annekulpe: ik heb ook wel hyves, zit er niet zo heel erg vaak meer op maar toch haha... stuur me je link maar ff in een pb en dan voeg ik je wel ff toe ok?

@cici86: Welkom bij ons gezellige topic! Jammer van je ongi, maarja nieuwe ronde, nieuwe kansen.

@zina: Ik gebruik ook geen ovu testen hoor, vind het een beetje onzin om daar zo snel aal mee te beginnen, kost toch allemaal weer extra geld en het is leuker om dat geld uit te geven strax an babyspulletjes,... Als ik na een maand 10 tot 12 nog niet zwanger ben zou ik wel ovutesten gaan gebruiken om wat meer inzicht te krijgen...Wij proberen nu ook gewoon om de dag te klussen..

10. Zina

Zina Niet meer actief

Ik ga na 4 maanden proberen pas ovu testen halen.
    Maar maak me er nu nog niet druk om.
    Hoop dat het nu al raak is en anders volgende maand :)

11. Zina

Zina Niet meer actief

Ik zet de lijst even in mijn handtekening,
    is makkelijk hoeven we die niet terug te zoeken!

12. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ik maak me ook nog niet druk hoor, ik weet natuurlijk al dat ik zwanger kan zijn... Ik moet nog ff wachten op me eisprong , heb het idee dat ie er bijna aankomt.. weet niet waarom maar heb een beetje een vaag gevoel in me onderbuik... Dus mannetje is aan de beurt vanaaf of hij nu moe is of niet haha... Wil me ei niet weer missen deze maand...

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    @zina: heb je ff pb gestuurd!!

14. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ik ga ff eten koken enzo... tot straks dames!!

15. marja1982

marja1982 Actief lid

Dec 12, 2009
    138
    0
    0
    brabant
    he dames,
    ik rook ook maar ben echt van plan te gaan stoppen als het zover is!! Ga in iedergeval wel een poging wagen!! Mijn man rookt ook en die wil voor mij dan ook stoppen dus hoop dat het dan makkelijker gaat
    Ik ben al 6 jaar samen met mijn man en in aug getrouwd.
    Verder gebruikte ik de 1e maanden ook ovu testen maar die van de kruidvat en las op dit forum dat ze helemaal niet goed zijn.
    Ben er dus mee gestopt en prompt voelde ik deze maand voor het eerst mijn ei dus wie weet had ik de 1e maanden wel geen eisprong dus ik hoop dat het helpt hihihi..

Ik heb ook alvast de kruidvat zwangerschapstesten gekocht van 2 voor 5 kan ze maar in huis hebben en vind die merken allemaal zo duur dus deze durf ik wel te gebruiken om bv een dag van te voren te testen ofzo.

Nou vanavond ben ik der ff niet want ga eindelijk mijn bruiloft fotos op halen, werd wel eens tijd hahaha.. dat ze eindelijk klaar zijn. ben benieuwd!

tot snel meiden morgen ben ik vrij!

liefs marja

16. Zina

Zina Niet meer actief

#316 Zina, Jan 6, 2010
    Last edited by a moderator: Jan 6, 2010
    LET OP!
    vOOR ALLE DAMES DIE NOG NIET OP DE NOD LIJST STAAN,
    STUUR ME FF EEN KRABBEL DAN VOEG IK JE TOE BIJ MIJN HANDTEKENING!

(das makkelijk, zo blijft de lijst het hele forum bij ons, en hoeven we niet 30 pagina's terug te zoeken!!!)

Deze dames heb ik er nog niet tussen staan:
    BABYFUSE
    CICI86
    LINDA86
    MARJA1982
    MASU
    SANNIE1981
    THYRZA89
    TWIJFELAARTJE 23

17. marja1982

marja1982 Actief lid

Dec 12, 2009
    138
    0
    0
    brabant
    Mijn NOD is 13/ 1 nou ben vanavond toch thuis vrouw van de fotos is ziek. Balen nog langer wachten. :( maar nu lekker een avond met mijn ventje. Ik heb 2 avonden gewerkt. Ben trouwens verpleegkundige in het ziekenhuis. Nou zo ff eten en dan ben ik der weer liefs marja

18. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he meiden, mag ik ook meekletsen? Ik ben na mijn bevalling van mijn dochter (nu 6 maanden) niet meer begonnen met de pil en sinds december gebruiken we ook geen condooms meer. Als het nu niet raak is (zit al weer op dag 34 van mijn cyclus...) dan gaan we er weer helemaal vol voor... mijn man wil graag de natuur zijn gang laten gaan en niet op de klok sexen enzo maar ik ben daar niet zo goed in...

19. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zina ik heb je een krabbel gestuurd. Je kan het lijstje anders ook op pagina 1 zetten en dat hij daar blijft staan... of een site aanmaken ofzo. Volgens mij is een handtekening namelijk niet onbeperkt...

20. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik was na mijn bevalling ook weer begonnen met roken. Ik ben nu weer 5 dagen gestopt. Het gaat me redelijk goed af...
    Ovultatietesten had ik vorige keer van med care... ik heb ze nog niet gebruikt misschien volgende maand.

Share This Page