Hallo allemaal, Ik heb een hele lieve vriend en wil heel graag zwanger worden. Dat komt denk ik ook wel een beetje omdat ik al eerder zwanger ben geweest maar dat ik het toen door omstandigheden weg heb moeten laten halen. nu moest ik gisteren eigelijk ongesteld worden maar ben het nog niet, en heb ook geen last van buikpijn (wat ik meestal wel heb de dagen rond mijn ongesteldheid. Ik heb vandaag een test gedaan maar die bleek negatief. Misschien te vroeg?? Ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben want ik heb een aantal dingen de me de afgelopen week wel zijn opgevallen. En dat is namelijk dat ik sinds vorige week woensdag enorm veel zin heb in appelsap (terwijl ik dat normaal bijna nooit drink) En ik word misselijk van de geur van bleek. Wat ik normaal ook nooit heb. Verder ben ik de laatste tijd zoo moe dat ik gewoon midden op de dag mijn ogen niet meer open kan houden. Ook heb ik iets heel raars gehad, want ik heb vorige week maandag een hele kleine bloeding gehad. Het was de moeite niet waard haha. Maar nu hoor ik van veel mensen en lees ik overal dat dat ook een innestelingsbloeding geweest kan zijn. Nou ik hoop dat iemand met mij hierover wil/kan praten want ik zit hier echt heel erg mee!
hoi meisje, hoezo zit je er mee? Zijn jullie niet aan bezig voor een kindje dan? Of ben je gewoon benieuwd? Ik zou gewoon een test eraan wagen dat is de enige manier om het zeker te weten. Bij de kruidvat kan je 2 testjes voor 5 euro kopen en die zijn goed. Laat je het ons weten?
@Meisje1990 Tja klinkt inderdaad wel als zwanger zijn maar wil je niet teveel hoop geven. Ik weet ook niet in welke ronde je zit en hoe je cyclus hiervoor was. Je kan namelijk na de pil hele andere klachten hebben voor je NOD als met je pil en je cyclus kan onregelmatig zijn,.. misschien weet je dit allemaal wel maar vertel het toch ff... Ik zou overmorgen ( en als je niet kan wachten morgen hihi) gewoon nog een test doen en als je dat te duur vind hoor hier vaak dat kruidvat 2 voor 5 goed zijn Nou spannend hoor meid!!! Hou je ons op de hoogte?
hallo nieuwelingen! en van harte welkom! klets maar lekker van jullie af heb veel leuks gezien bij zeeman maar nietsbijzonders in de maat vn valentijn dus heb niets gekocht ik denk da je een innestelingsbloeding hebt gehad! spannend hoor misschien nog even een paar daagjes w88 met nieuwe test ( dag of 3 denk ik) ik heb bij sensitest 9ovu testen en 3 zwangerschapstesten besteld incl vzk 15e dus dat valt ook heel erg mee endie moeten ook erg goed zijn je mag me ook wel opzoeken op hyves anne-marie kulpe uit zwolle ben wel benieuwd hoe jullie eruit zien
Ow ik zie dat je gisteren had moeten worden (sorry overheen gelezen ) Maar kan idd ontpilling zijn. Hebben en hadden wij ook allemaal last van. Maar als je het graag wilt is er natuurlijk niks aan de hand, Gewoon even testen en anders uithuilen bij ons en verder gaan!
annemarie ik ga je toevoegen. Jullie mogen mij ook toevoegen. Debby Cevat! oh meisje ik had niet gelezen dat je al gestest had. Toen ik zwanger was van Emma was het op mijn NOD ook negatief maar een dag later een heel vaag streepje en nog een dag later een dikke streep dus het kan wel!
Heey Zina, Oke dan weet ik dat ook weer Maar uhm.. wat moet ik dan precies in mijn handtekening zetten.. want ik moest in iedergeval gisteren ongesteld worden.
En hoe doe ik dat precies? ja sorry als ik een beetje lastige vragen stel Maar ik heb nog nooit met een forum meegedaan Haha
geeft niets beetje rechtsboven in zie je een kopje met banner daar kan je een balkje kiezen en een poppetje je kan je cyclusdagen invullen als je daarmee klaar bent krijg je vanzelf een code en die code doe je kopieren naar je handtekening (rechtermuisklik en dan kopieeren, bij handtekening doe je hem dan rechtermuisklik en plakken) en dan opslaan als het niet lukt wil ik je wel helpen, dan doe je maar ff een priveberichtje