@ Linda86: Maar hoe kan je dan nu al 5 weken zwanger zijn? Ik ben 11 december gestopt met de pil en moet nu nog een week wachten tot de test! Wel gefeliciteerd natuurlijk!!! Superleuk voor je dat het al zo snel is gelukt!
Hey meiden, Ik ben 24,woon samen met mijn vriend en we willen graag n kleintje! Ik ben sinds 2 december gestopt met de pil, morgen mn NOD, weet nog niet hoe mijn cyclus is dus verwacht nog niks maar vind het wel spannend. Iedereen heel veel plezier en 2010 wordt ons jaar!! ( hoop ik )
hoop niet dat mijn ongie net zo erg is als vorige keer, mocht het helaas niet gelukt zijn. Dat was echt een hel zeg......... Was de eerste keer na bijna 10 pil gebruik dat het weer zo erg was. Ondanks dat is de pil toch een uitvinding...... groetjes, P.s leuk om zo te kunnen kletsen met medelady's die het zelfde meemaken.
Die cyclus-lengte had ik met de pil, en ik ben vorige maand dus pas gestopt. Eigenlijk heb ik dus geen idee Maar omdat ik echt de 14e dag mijn eisprong heb gehad ga ik wel uit van 28 dagen. Ze zeggen ook dat de tijd tussen je eisprong en je NOD altijd 14 dagen is, ongeacht de lengte van de cyclus. Het kan 1 dag afwijken. Heeel spannend allemaal! Heb jij je eisprong gevoeld deze maand?
@twijfelaartje23: ik ben ook heeeel bang dat als ik nu (over een week) ongesteld word, dat het dan ineens heel heftig is. Zo lang aan de pil geweest, geen idee hoe ik 'normaal' ongesteld ben!
Ja dat vind ik ook leuk! Ik probeer me al de hele tijd ergens tussen te lullen zegmaar, maar omdat die dames vaak al langer bezig zijn pas ik er niet echt tussen Maar nu eindelijk, eindelijk een plek op dit forum waar ik ook tussenpas
Join the club with me Ik heb hetzelfde hoor. Of inderdaad meiden die al bezig zijn voor hun 2e of 3e. Ik ben nog jong, alles is nog totaal nieuw voor me!
Ik sluit me daarbij aan, de tweede keer liep ik echt leeg Maar ik heb mijn eisprong ook gevoeld op de 13e hihi
nou kan je vertellen dat ik dat nu al wel weet. Erg vervelend. Naar mijn idee had ik vroeger voor dat ik met de pil begon een cyclus van 28 dagen. Alleen nu was het 25 dagen. Als het 25 dagen was was mijn vruchtbare dag dus 1 jan 2010. Mocht het deze maand wel 28 dagen zijn dan is mijn vruchtbaarste dag vandaag. Ben daar maar vanuit gegaan, vandaar mijn banner van 28 dagen. Is dat bij jullie ook anders geworden dan vroeger????
Ja ik ook! ik ben nu 21 en ik word 24 april 22, En als je daar dan zegt dat je je drukt maakt of het de eerste keer wel zal lukken, wordt je nog afgebekt ook! Zo van waar je je druk om maakt Nou sorry hoor, maar voor ons is de eerste keer net zo spannend, en de eerste ongie net zo kut 8)
Ik kan me dus echt niet meer herinneren hoe mijn cyclus was toen ik 14 was ofzo. Ik was toen voor het eerst ongesteld en ben op m'n 15e al aan de pil gegaan. Ik hield het ook niet bij verder..
Jupz! Ik ben net een maand 23 nu. Het is allemaal gewoon nog ontzettend afwachten. Sowieso afwachten en aankijken wat je lichaam allemaal voor rare grapjes met je uithaalt, ik merk nu al dat dat er een hoop zijn! Je krijgt er echt hoop van soms, maar we moeten het gewoon maar over ons heen laten komen he.
Nee bij mij niet, Maar ik klus wel een week voor en een week na mijn eisprong voor de ckerheid, Aangezien ik ook nog een beetje last heb van ontpillen, en mijn eierstokken behoorlijk pijn doen Zekere voor het onzekere dus
Nou sorry hoor, maar voor ons is de eerste keer net zo spannend, en de eerste ongie net zo kut 8) Daar ben ik het helemaal mee eens Zina......... Ook ik ben nog jong, net 24 en voor ons is het ook net zo belangrijk. Ook ik vind het fijn eindelijk eens lekker te kunnen kletsen, zonder dat je ergens midden invalt. Jullie voelen je eisprong??????? Ik naar mijn idee niet. En zo ja hoe voelt dat dan??????
Gewoon vanaf je 2e week (als je niet meer ongesteld bent) gaan klussen tot een paar dagen voordat je het zou moeten worden, en dan om de dag! Dan komt het zeker weten goed