dag meiden, ik heb er net ff een testje aan gewaagd, maar er valt nergens een 2e streepje te vinden. en op geen velden en wegen is er een ongesteldheid te bekennen. Dus wat nu...
@ Flowerz Nog even wachten ik zou over 2 dagen weer testen als je dan nog niet ongesteld bent. Mocht je wel zwanger zijn dan is het hormoon ook al iets sterker aanwezig. Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt bij een 2e test!
Ja dat ga ik ook doen. probeer het zaterdag of zondag wel weer..voel ook nog helemaal geen ongesteldheid aankomen, heb wel gigantisch zere borsten.
Ik duim ook voor je! En zere borsten is een goed teken. Wel vervelend he dat je lichaam je zo in de war kan maken
ja dat is echt vreselijk! nog ff afwachten....jammer genoeg! had niks tegen mijn vriend gezegd dat ik ging testen, dus ik dacht als de test positief is, dan zou ik een brief schrijven en foto van de test erbij, zijn naam op de envelop en doen alsof deze door de brievenbus was gekomen. leek me leuk om te doen!! maar misschien kan het nog!
@ flowers Balen zeg dat de eerste test niks geworden is Maar inderdaad er is nog hoop! Ik heb hetzelfde gehad de eerste test is ook niks geworden, ik ga nu ook zaterdag nog een keertje testen en dan hopen dat er wel een streepje verschijnt! Zal voor je duimen meid Oh en goede morgen iedereen! Haha
@meisje1990: ja er is inderdaad nog hoop voor ons! zal ook voor jou duimen!! spannend he!! denk dat er gewoon van uit ga dat ik niet zwanger ben, dan kan het alleen maar beter uitpakken!
goeiemiddag dames!! Zo mijn werk zit er weer op voor vandaag pfff... moet eigenlijk wel hier in huis aan de slag , maar heb niet echt veel zin vandaag haha... @flowerz: wat jammer dat je negatief hebt getest... maar er is nog hoop zolang je ongi niet komt... zou gewoon zaterdag ofzo nog een testje doen.. Verder alles goed met iedereen???
Hier een rustig dagje,... Ik heb net ff al mijn administratie gedaan er lag nog zon stappel post dat ik allemaal moest opruimen dus bijna klaar. heb wel een raar gevoel in mijn buik maar ja dat had ik vorige keer ook een week voor NOD,....... en voel regelmatig mijn borsten maar ja,.. mijn lichaam houd me wel vaker voor de gek. Ik heb trouwens pre seed gebruikt deze maand er zijn hier meerdere topics over dat is glijmiddel wat gebruikt mag worden als je zwanger wil worden, ik ben altijd al vrij droog geweest tijdens de sex dus gebruikte we gewone glijmiddel maar dat mag niet als je zwanger wil worden dus vandaar pre seed, dit zorgt er voor net als je natuurlijk vocht dat de spermacellen beter kunnen glijden. Nu is het wachten wachten en nog eens wachten phuff,
@ marja1982: Ik heb ook maar een rustig dagje ingepland, mijn administratie heb ik wel gedaan haha... Lastig is dat he als je vanalles voelt , maar niet weet of het met je ongi te maken heeft of met een zwschap... Toen ik zwanger was van mijn dochter voelde ik juist helemaal niks...
Misschien ook wel omdat je er zo oplet elke maand hoor en lees ik nieuwe dingen op de site en dan let ik daar ook op. Je kan maar beter aan het werk zijn dan zon dagje thuis want op mn werk heb ik er geen tijd voor om er op te letten en gaan de dagen sneller hihi...
Wachten is vervelend he?! Ik heb wel eens over dat speciale glijmiddel gelezen ja, ik heb het zelf gelukkig niet nodig maar het is wel een uitkomst!
Tuurlijk ga je op symptomen letten als je graag zwanger wil zijn, dat doe ik nu ook weer... maar eigenlijk heeft het helemaal geen zin haha... wij dames zijn gewoon veel te ongeduldig. ( ik in elk geval wel haha)
Oh dat is idd lekker dat je nog vakantie hebt...Ik werk zelf parttime dus ik heb eigenlijk nooit vakantie, werk alleen in het weekend en op donderdagochtend... En voor de rest lekker thuis bij me meissie... Mannetje werkt genoeg voor 2 haha..
Oh dat is ook fijn!! Lekker vaak thuis, heerlijk! Ik werk 36 uur dus best veel. Als er straks een kleine is ga ik naar 24 uur. Ik zie het niet zitten om te moeten werken voor een kdv en daarnaast nog veel van mn kindje te moeten missen.