Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik geef je groot gelijk, en als het kan waarom zou het dan niet doen.. Ik vind het ook fijn dat ik vaak bij mijn meisje kan zijn hoor, ik vind het echt een geschenk..

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hallo allemaal

flowerz wat balen zeg!
    misschien idd nog een dagje w88
    hcg word elke dag sterker in het lijf
    zal voor je duimen!!

tis errug rustig hier!

vandaag naar ballorig geweest met valentijn, was heel erg leuk!

3. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,ben nieuw op dit forum.ben 3 dec gestopt met de pil.en ben aan het wachten tot die ongesteldheid een x komt.zit nu op dag 33.heb al 1 dochter en bij haar was het in ronde 2 al raak.maar ja,dat zegt nu niks natuurlijk.wanneer zouden jullie gaan testen?of zou ik gewoon afwachten?gr

4. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Lijkt me ook echt fantastisch om je kleintje steeds verder te zien opgroeien. Die tijd vliegt voorbij (als ik naar mijn kleine nichtje van 1 jaar kijk wel)

Wat leuk dat je naar ballorig bent geweest, Valentijn heeft het vast naar zijn zin gehad daar!

5. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    @ Mamaatje1
    Had je al ongesteld moeten worden? Zoja dan zou ik gewoon proberen te testen, indien negatief en over 2/3 dagen nog geen menstruatie zou ik nog een keer testen.

6. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    welkom mamaatje1,

Ik weet niet hoe je cyclussen waren voor je 1e zwangerschap??
    Ik zou toch wel een keer testen als je al op dag 33 bent? Mocht ie dan neg zijn zou ik gewoon ff afwachten.

succes!

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    welkom mamaatje!!

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Welkom mamaatje, Ik zou ook even een testje ertegenaan gooien haha.. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je cyclus normaal is, maar als je uitgaat van 28 dagen zou je eventueel al psitief kunnen testen, en als de test negatief is moet je nog ff afwachten.. Kan ook nog met ontpillen te maken hebben natuurlijk

9. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reactie.
    voor mijn 1ste zwangerschap was mijn 1ste cyclus ook iets langer.maar weet wel dat ik einde van mijn 2e cyclus zwanger ben geworden van onze dochter.denk dat ik nog ff wacht met testen.heb trouwens wel vaak krampen,maar dat komt vast van het ontpillen.gr

10. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Ook wij zijn deze maand begonnen voor een kindje. Bij mijn man kriebelt het al 2 jaar, bij mij toen nog niet. Maar op een gegeven moment moet je toch een beslissing nemen en dus heb ik de knoop doorgehakt, we gaan voor een derde. We worden er niet jonger op :D

Bij mijn vorige zwangerschappen hield ik me niet zo druk bezig met mn cyclus en ben ik wel of niet zwanger, is het kindje wel gezond, gaat het goed, wat zijn de symptonen.. etc etc... nu blijven mijn hersenen maar werken, wel niet wel niet zwanger.. ben superongeduldig of het wel of niet is gelukt :( misschien hoort dat bij het iets ouder worden..

Hoe ongeduldig ik ook ben, meer dan afwachten kan ik niet doen..

Het is leuk om te lezen, dat er veel dames zijn die voor een kind gaan. Het is fijn dat we op deze manier kunnen communiceren..

Dames, Iedereen veel succes!!! Hoop dat iedereen zwanger wordt..

Groetjes Ollebolle

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi ollebolle, ik zou ook wel 3 kindjes willen, maar mijn man wil zich na deze laten sterriliseren... misschien kan ik hem nog overhalen. Het lijkt mij leuk 2 vlak na elkaar en dan nog eentje als de andere 2 naar school zijn...

@werken, ik werk ook 24 uur. Meer zie ik echt niet zitten. Emma was 21 weken toen ik weer ging werken en toen wilde ik echt niet. Maar nu na een paar weken vind ik het ook wel fijn om af en toe wat anders te doen...

@kindje zien opgroeien: ik vind dat echt bizar. Voor mij is Emma nog steeds dat kleine hulpeloze meisje dat in de couveuse lag, maar mijn buurman heeft vorige week een kleine gekregen en die vind Emma echt super groot... zucht. Voor mijn gevoel is ze echt gisteren pas geboren. De gewenning begint nu pas een beetje te komen en de roze wolk wordt nu pas iets minder. Ik hoor steeds moeders over dat ze niet kunnen wachten tot hun kindje dit of dat kan maar dat heb ik helemaal niet... ik vind het al veel te snel gaan en wil elke seconde nog even vasthouden.

@van alles voelen: dat had ik bij de eerste wel maar toen was het ook de eerste ronde raak. Ik zit nu al weer op dag 35 en ik voel nog helemaal niks... nou ja ik wacht nog wel even af dan...

12. Zina

Zina Niet meer actief

Haay iedereen en nieuwelingen!

Ollebolle, ik heb je al toegevoegd bij de NOD lijst, doen we met iedereen hiero.

Mamaatje, jouw NOD is nog niet bekend, dus heb die er nog niet bij staan!

flowers, nog even wachten dan maar! heb er zelf vandaag al een test tegenaan gegooid, hier (logisch) ook nog niets roze te bekennen!

Zere borsten zijn wat gezakt. Ben wel lichamelijk moe dus blijft spannend!

13. Zina

Zina Niet meer actief

LET OP!
    vOOR ALLE DAMES DIE NOG NIET OP DE NOD LIJST STAAN,
    STUUR ME FF EEN KRABBEL DAN VOEG IK JE TOE BIJ MIJN HANDTEKENING!

(das makkelijk, zo blijft de lijst het hele forum bij ons, en hoeven we niet 30 pagina's terug te zoeken!!!)

Deze dames heb ik er nog niet tussen staan:
    BABYFUSE
    LINDA86
    MASU
    SANNIE1981

14. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    hey lady's,

@ zina je mag mijn naam ook wel inkorten hoor. we weten toch wel wie wie is.

@ flowers Wel balen maar toch nog even een testje er tegen aan gooien je weet maar nooit.
    Ook ik blijf voor je duimen!!!!!

@ all Leuk alle nieuwelingen hoe meer zielen hoe meer vreugd.

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi dames! En nieuwelingen die ik hier nog niet gesproken heb ;)

Ik ben helaas vanochtend heel heftig ongesteld geworden. Zo heftig dat ik vannacht maar anderhalf uur heb kunnen slapen en vanmorgen bijna moest janken van de pijn in mn buik.. :( Helaaaas een hele korte cyclus dus voor mij met een vervelend einde! Dus ik moet helaas van de NOD-lijst af :(

Ik duim uiteraard nog heel hard voor jullie!!! Ik ga mijn banner maar even aanpassen en dan zullen jullie wel weer van me horen in de nieuwe cyclus :)

X MC

16. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Wat is dat k*t zeg!!!!!!!!!!!
    Vind het heel vervelend.
    We houden de hoop er in, en gaan op naar de volgende ronde.

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Flowerz: heel erg spannend! Jammer dat hij negatief was, maar zegt inderdaad nog niet veel toch?? Ik duim!

18. Zina

Zina Niet meer actief

Ow bah wat balen zeg!!!
    en we mochten nog wel samen testen!
    :(

Ik heb er dus vanmorgen een test tegenaan gegooid, maar 0.0 roze, wel logisch maar toch....

Nou dan moet je nieuwe nod straks maar op de lijst :)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jammer dat die van jou ook nega was! Maar goed, bij jou kan het ook nog even duren voordat er voldoende hcg-hormoon te meten valt. Er is nog genoeg hoop :) Ben heel benieuwd!!

20. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Ik heb het idee, dat al heb je nog zoveel kwaaltjes je het toch pas zeker waat wanneer je 2 streepjes hebt.
    Zo oneerlijk allemaal.
    Dan denk je je lichaam te kennen? maakt het je alleen maar in de war

Deel Deze Pagina