dankje anne zal eens gaan kijken @zina jeetje wat heb je al veel ik heb alleen een paar rompertjes en sokjes... zou heel de winkel wel willen leeg kopen maar wacht daar nog maar mee heb als het zo ver is nog maanden genoeg
wow zina jij hebt echt al veel gekocht! Ik heb dat niet gedaan toen omdat ze zeggen dat het ongeluk brengt, maar is natuurlijk onzin. Ik wilde eerst weten wat het werd. Volgens mij hoef jij helemaal geen kleertjes meer te kopen want je krijgt ook veel. En maatje 50 doe je maar 2 weken ofzo mee...
hey anne, ik heb ze gelijk besteld ik heb 3 extra sens testen besteld! Komen ze in een envelope binne? @ zina ze zijn zeker erg mooi je kleertjes
Ik heb nu ook nog niks gekocht, ben pas 3 dec gestopt met de pil en de meeste spulletjes heb ik allemaal nog van mijn dochter...
testen komen in een envelop ja heb ff gegoogled en gevonden dat innesteling plusminus 3 dagen na jeei al kan zijn ach t zal wel nix zijn heb vorige maand zoveel pijntjes gehad tot aan mn ongi..:x gave kleertjes!! krijg nu nog meer zin in z'on kleintje mijn zoon heeft 3maand maatje 50 aan gehad, maar je krijgt idd heel erg veel!
Mijn dochter heeft trouwens ruim een maand met maatje 50 gedaan.. ze was 2550 gram bij haar geboorte en 48 cm...