bij emma was maat 44 nog te groot hihi en we hadden geen 44 gekocht, dus mijn man moest met een noodgang naar een winkel om het te halen...
heeej meiden, Ook ik ben in december begonnen dus heb net mn 2e ovulatie gehad....Vorige maand niets en nou weer wachten op zn vroegst mag ik zaterdag testen maar boh wat duurt dat lang zeg...En hoe gaat het hier met iedereen? Verder iets over mij ik woon samen met mn vriend en we hebben al een zoontje van 17 maand...Dus helemaal nieuw is het niet voor mij... Alleen wisten we niet dat ik zwanger was...Nu maak je alles zo bewust mee...En ga je ook op alles letten...Last van gevoelige tepels veel plassen terwijl je nog helemaal niets kunt voelen vreemd genoeg!! Liefs Xenia
ow zina ik wou dat ik al net zo ver was als jij,.... gelukkig moet ik dit weekend werken dus dan gaat de tijd sneller voor mn gevoel, misschien weet ik het na het weekend al. Vorige maand had ik ook helemaal het gevoel dat het goed zat en werd toen zondag wakker ( woensdag was mijn NOD) en dacht in eens nee niet raak,... was heel raar ineens was dat gevoel weg.. lees zovaak dat veel vrouwen het gevoel al hebben nou ik heb in iedergeval het gevoel wanneer het niet is... dus ik hoop dat ik dit gevoel na het weekend niet heb
@xenia2009: Welkom in ons gezellige topic waar iedereen welkom is.. Spannend hoor , ik hoop voor je dat het snel raak is!
@zina: ik hoop echt voor je dat het raak is deze maand!! Lastig he al die kwaaltjes... je lichaam kan flink vervelend zijn..