nee heb het alleen heel erg koud zit met een sjaal en deken op de bank en verwarming op 21. Wachten op manlief die is klussen (haha niet klussen zoals wij klussen noemen)
Hoi meiden, Heb een vraagje.. Ik ben 2 november gestopt met de pil. Vervolgens was ik 9 december ongesteld geworden. De eerste maand moet je meestal 'ontpillen'. Hoe is dit bij jullie gegaan? Ik zit nu op dag 29 en weet niet wanneer ik moet gaan testen. Vorige maand was dus ong 36 dagen, maar het kan dus zijn dat die cyclus langer duurde ivm ontpillen... Wanneer denken jullie dat ik kan testen?!
Oh ik heb het ook zo koud, heb een lekker warm vest aan en een sjaal om... mijn mannetje is boven film aan het kijken. Zal me niks verbazen als ie al in slaap is gevallen...
@Peetjuh23 Ok dan is het wachten voor jou nog langer...Hmmmzz niet best moesten ze nog wat op uitvinden...Volgens mij moet dat toch kunnen dat ze testen uitvinden die je na de eisprong kunt gebruiken...
alweer gebak?! haha.. lekker xenia zo te zien heb je ons gevonden, leuk! mamatien ikheb geen last van ontpillen gehad, ik had gelijk m cyclus weer op gang
die test wil ik ook, ik had er van de week met een collega over die ook bezig is dat je gewoon elke week een kans moet hebben ipv elke maand.... haha dan schiet het op elke week een eisprong! Maar zon test gelijk na eisprong zou ik al tevrede mee zijn hihi
ach, daarom kijk ik em half haha Ja ik wou dat er een test was, die na de innesteling meteen gebruikt kan worden Maar ja dan kan je het nog verliezen, dus dat is wel een nadeel. Misschien vinden ze em daarom niet uit..... Ik hoop iig dat ik zwanger ben! hier namelijk nog geen verschijnselen van een ongie. Wel zere borsten, snachts onuitstaanbare jeuk op me hoofd en zere borsten (af en aan) ook moet ik veel plassen en heb pijn in me buik bij me eierstokken en steken rond me navel en meer afscheiding Maar ja dat had ik de laatste keer ook en toen was het gewoon ontpillen. Ik blijf er nog steeds bij dat je slijm gewoon groen moet worden als je zwanger bent veel makkelijker
ik weet niet hoe ontpillen gaat bij mij want ik was niet aan de pil, maar als je cyclus vorige keer 37 dagen duurde zou ik er rekening mee houden dat dat nu ongeveer ook zo lang is. En je cyclussen kan wel een half jaar ofzo van slag zijn hoor na de pil.