Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Uhu 8)

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @twijfelaartje: ik heb hem 8 dagen geleden gevoeld, op mijn 14e dag. Ik had vreselijke steken linksonder in mijn buik (echt een eierstok). Ik was er een paar uur echt helemaal naar van, alles leek ook tegen elkaar aan te drukken!

3. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    oke.
    ben er bijna zeker van dat ik dat dus niet voel.
    Of omdat ik niet weet hoe het voelt kan ook natuurlijk.
    Wist zo wie zo niet dat je dat kon voelen.

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nee, dat wist ik eerst ook niet! Maar had me al flink ingelezen op verschillende fora ;)

Maar je hoeft het ook niet altijd te voelen hoor! Dat verschilt volgens mij ook weer per persoon. Ze hebben niet voor niets ovulatietesten :)

5. Zina

Zina Niet meer actief

Je HOEFT hem ook niet te voelen hoor!

Maar wat ik dan weer vet k*t vind is dat ik na het stoppen met de pil mijn ongie weer voel (meestal al een week van ten voren)

Daarvoor voelde ik niks, ik wist het pas als ik op de wc zat.

JAAAAAHAAA je moet er wat voor over hebben :D hihi

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik vind het juist geweldig om mijn baarmoeder/eierstokken zo onwijs goed te voelen. Ook al doet het pijn, je weet inderdaad waar je het voor doet. En het is alleen maar een goed teken, dat het leeft daar, ofzo ;)

7. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    ja zeker weten.
    Die mannen hebben het maar makkelijk.........
    Meiden ik ga nog even ontspannen voor de tv en jaaaaa er moet nog even flink geklust worden hahahahaha.
    Heb jullie allebij aan mijn vrienden lijst toegevoegd, dus als het aan mij ligt kunnen we nog vaker gezellig kletsen en elkaar op de hoogte houden van alle nieuwe ontwikkelingen!!!!!!!
    Ik wens jullie een fijne avond en ik ben er morgen weer!!..!!!!

groetjes..............

8. Zina

Zina Niet meer actief

Haha ja zo bekijk ik het ook maar :D

Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die dan een kruikje voor me maakt en speciaal naar de winkel gaat om chocoladeijs voor me te halen :D die doe ik dus nooit meet weg hihi

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Gezellig! Lijkt me leuk om eens vaker met jullie te kletsen! Moeten elkaar maar op de hoogte houden!

Fijne avond iig, twijfelaartje23! En zet em op met klussen, je bent op je meest vruchtbare dag!! ;)

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    zo wat een boel geklets!!!! haha...

ik voel mn ei nu ook hoor! heb opgeblazen gevoel en wat steekjes

lekker aan de klus:):)

ik heb al wel een zoontje maar voor mij is ook alles nieuw hoor meiden,ik voel me ook niet heel erg thuis tussen de dames die al geruime tijd bezig zijn
    tis voor ieder net zo belangrijk

die vraag was in het algemeen, zijn er al meiden met zw sympt ??
    en die innestelingsbloedng lijkt mij een goed teken hoor:)

mijn bezigheidstherapie is mijn zoon en het forum:D

11. Zina

Zina Niet meer actief

ja tot morgen twijfellaartje!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb er sinds vandaag ook een nieuwe bezigheidstherapie bij: dit forum ;) Voor de rest heb ik het druk genoeg met school, werk, stage en hobby's! De kerstvakantie is weer voorbij, dus we mogen weer aan de bak. Misschien dat het allemaal even wat afleiding geeft in de spannende tijden van wachten..

Ik heb verder nog niet echt symptomen. Wel al een paar dagen vreselijke hoofdpijn, waar dat nou weer vandaan komt?! Maar goed, eerste ronde, nog alle kansen. En de eisprong en innestelbloeding zijn volgens mij al wel een heel goed teken voor een eerste ronde :D

13. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ben ook begonnen met jullie toevoegen en een aantal van jullie mij ook.
    Spannend zo bij iedereen!
    Ook ik in afwachting...
    Begin december miskraam na een paar weekjes. Erna er weer volop voor gegaan. Nu nog steeds niet ongesteld. Vraag me nu elke dag af: ben ik nou nog steeds in afwachting van mijn menstruatie of ben ik alweer zwanger... Ook weer zo'n dilemma. Ergens hoop ik stiekem dat ik niet ongesteld word, maar aan de andere kant kan je denk ik beter z.s.m. ongesteld worden, zodat je weer kan tellen....
    Iemand van jullie ervaring mee?

Groetjes Jennifer

14. Zina

Zina Niet meer actief

nou die symtomen zijn een beetje moeilijk bij mij,
    vorige maand had ik echt een goed gevoel, maar toen was het niks. Ik voel nu niks dus het kan wel raak zijn nu ;)

Maar de eerste keer dat ik flowers ontmoete,
    was dat ook op zon forum met van die meiden die al langer bezig waren.

Toen stelde zij een vraag over haar periode. Ze had uitgerekend dat haar eerste ongie dag de 7e was dus dat ze de 31e ongie moest worden. Toen bekte iedereen der af dat dat nooit kan omdat daar maar 3 weken tussen zaten.

Ik snapte wel dat ze had gerekend van 21 dagen de pil en daarna ongie. Maar toen werden we allebei afgebekt.

Sorry hoor om een rekenfout? hoe reageren ze dan als je de eerste keer meteen zwanger bent? TSSS... BITCHES! :p

15. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh ja vergeet helemaal te vragen:

Hoe oud zijn jullie allemaal? Ook wel leuk om te weten. En waar jullie vandaan komen. Ik ben 30 en kom uit Rotterdam.
    Niet dat het er echt heel veel toe doet, we gaan allemaal voor hetzelfde! En ja ik las net van een van jullie dat jullie ook bij een aantal fora probeerde je er tussen te lullen. Had ik ook. Hopelijk hier meer dames die ook nieuw zijn!

Groetjes Jennifer

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, ach, schijt aan hebben! Nu zitten jullie gezellig hier, toch?
    Maar Zina, ik las een paar pagina's terug dat jij al kleertjes hebt gekocht enzo? Wow, wat vroeg al! Wel onwijs leuk, ik voel me nu ook steeds zo aangetrokken tot van die winkels als Prenatal :)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, ik ben ook nieuw. Ik vond dit forum er ook gewoon het beste en leukste uitzien. Hier komen ook lekker veel meiden :)

Ik ben trouwens 23 en woon in Haarlem!

18. Zina

Zina Niet meer actief

Ik snap je gevoel. liever ongie en weer verder dan in spanning zitten :)

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ben al enige tijd aktief op dit forum hoor
    maar eigenlijk niet in groepsverband zeg maar(je komt er moeilijk tussen)

dus ik vind dit dan ook wel erg leuk

ik ben 28 en woon in zwolle

groetjes

20. Zina

Zina Niet meer actief

Gewoon doen :D het geeft een goed gevoel, en het geeft je wat afleiding!
    Ik lees ook veel boeken over zwangerschap, met verhalen van andere moeders. Dat is ook wel ontspannend en tijddodend!

Deel Deze Pagina