*breekt ff in** ANNE!!.. Succes meid.. kga voor jullie meeduimen.. en hou t natuurlijk hier in de gaten.... sssssssssssst KNUFFF *BREEKT UIT** De rest.. ook succes.. allemaal knal positief binnenkort...
woensdag ga ik voor de test die je 6 dagen voordat je menstruatie zou komen proberen...Verder over het slijm...Gewoon meer scheelt ook al...Het hoeft van mij geen andere kleur te hebben...Ik heb al zwangerschaps kleren liggen een kast vol eigenlijk niet best...Zijn er meer die dat al hebben?
Ja ik heb positiekleding in de kast maar dat is nog van de zwschap van mijn dochter... Heb nog niks nieuws gekocht en dat ga ik ook nog maar niet doen totdat ik weet dat ik zwanger ben... Was vanmiddag wel aan het twijfelen bij een buikband, maar toch heb ik me ingehouden..
Hallo meiden, @ zina: thanks dat ik erbij sta....je mag gewoon jazz zetten hoor! Ik zit al op dag 31 ipv 28 nog niks te bekennen hier...dus nog langer afwachten. Leuke kleertjes trouwens @ flowerz: we zijn vriendjes!! Nou meiden, veel plezier met kletsen nog!!
hey ichtus!!! haha... (is mn schoonzusje) ik heb ook nog wel wat positiekleding van de vorige keer liggen en dat ziet ook nog wel goed uit dus kom maar op met die zwangere buik
ik heb nog zwangerschapskleren van me eerste zwangerschap die ik heb bewaard. en heb er een paar dingetjes bijgekocht. verder draag ik toch veel me eigen shirts dan met een buikband eronder. denk wel dat als het deze keer lukt ik wat kleren erbij moet halen voor de zomer, want bij me eerste was ik eind april uitgerekend dus heb veel lange spullen..
me to! ik ga nog ff een peukie roken en duik daarna mn bed weer in wekker gaat om 6.30 :x , even paar uurtjes werken en dan lekker weer naar huis flowerz ik duim nog steeds voor je hoor! trusten allemaal
Met de kleren van de vorige keer zat ik daar ook mee maar ik heb bij mijn zoontje kleren van een vriendin overgenomen...En die was toen ook ronde dezelfde periode zwanger als ik toen van mijn zoontje...En nu had zij dus weer nieuwe kleren gehaald en als ik deze maand zanger zou worden zit ik weer in dezelfde periode als haar dus heb ik ze weer overgenomen...Dat was wel zo makkelijk en veel voordeliger!!Dan heb je weer eens wat nieuws..Wel heb ik nieuwe buikbanden gekocht met teksten erop van een broertje of Zusje van.... En 50% papa 50% mama 100% ikke...Vond ze wel leuk...
ik ga zo ook lekker naar bed, niet om te sexen want ik ben ongesteld haha. nee maar ik heb sochtendsvroeg rijles,. en heb over 3 weken examen bij het cbr voor de 2e keer.
oooh ja en voor mijn zoontje heb ik ook een koptelefoon gehaald die aan het apparaat kan zodat hij het hartje kan horen...Ik wil hem er echt bij betrekken!!!