Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

flowers: had ik de eerste maand na de pil ook! pas maar op voor de tweede maand! had het gevoel dat ik voor het hele jaar ongie en pijn had gehad!

anne: ok dan verschuif ik jazzy haar nod!

2. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    @anne

ja vind het wel jammer, maar het positieve is dat mijn cyclus wel meteen normaal is. was eigenlijk een beetje bang dat ik natuurlijk weer een hele lange zou hebben. maar dat valt gelukkig mee!

jij moet nog ff wachten toch voor je gaat testen? jammer is dat he...

@all: ik had me vanmorgen helemaal bijgelezen van gister, en had gereageerd, maar door de storing zijn alle berichten van vanmorgen gewist op een of andere manier.

3. Zina

Zina Niet meer actief

heb et gezien!

4. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    @Zina: ja dat merk ik vanzelf, hoop het niet natuurlijk.
    ben liever zwanger tegen die tijd! haha:D

5. Zina

Zina Niet meer actief

das waar haha ! :D

6. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    Heeej iedereen,
    Hoe gaat het hier...?
    Ik kwam eerst niet op de site vandaag...Maar hier gaat alles goed...Heb vandaag mijn testen binnen gekregen die kan ik woensdag gebruiken...Spannend het mag van mij wel woensdag zijn...Het duurt lang genoeg allemaal...
    Ook ik heb ondertussen last van kwaaltjes...Maar dat is misschien wel heel positief...
    Liefs

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    @flowerz daar heb je gelijk in..nieuwe ronde, nieuwe kansen!

@xenia wat voor kwaaltjes heb je dan??

mn toetsenbord hapert soms, das lastig! dan zie ik pas een het einde van de zin dat er een aantal letters niet tussen staan en dan kan ik het weer over nieuw doen

WEEKEND!!! :D

8. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    hey flowerz ik weet dat al die kwaaltjes nog niks zeggen want had ze afgelopen maanden ook maar een paar dagen voor NOD verdwenen alle kwaaltjes en kwam er hoofdpijn dus toen wist ik hoe laat het was dus hoop dat de kwaaltjes nog maar ff blijven hihi.....

Hebben er trouwens nog mensen hier last van migraine?? Ik had het heel erg 1 aanval per week en ook gewone hoofdpijn heel vaak slikte veel ibiprofen... nu ik gestopt ben met de pil geen een aanval meer gehad en een beetje hoofdpijn maar dat zakte gelukkig met pcm omdat ik weet dat ibi niet goed is mocht ik zwanger zijn.....

nou zina volgens mij ben jij dus nu de volgende....

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi marja

een vriendin van mij had ook heel veel last van migraine en toen e gestopt was met de pil heef ze er bijna nooit geen last meer van gehad

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

vandaag dag 36 en nog geen ongi te zien. Ook nog geen onoverkomelijke testdrang haha.
    Ik heb met mijn man gepraat over ovulatietesten maar die wil dat absoluut niet. Hij wil nu eens een keer genieten van het kindje maken en niet zo als vorige keer op de klok en toen was het de eerste ronde raak. Dat hoeft voor hem ook niet. Ik denk dat hij blij is dat hij nu meer sex "krijgt" haha. Hij weet ook dat als het raak is hij negen maanden niet echt op sex hoeft te rekenen haha.

flowers wat ongelooflijk jammer voor je meid! Kopop, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

zina, ben je er al 100% van overtuigd dat je zwanger bent? Zou je echt mega teleurgesteld zijn als het niet zo was? Omdat je schrijft dat je dan steun nodig hebt?

11. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    oja bedenk me net iets, heeft iemand ook last van zure urine lucht?? Ik rook het gister zelf al maar dacht ach.. zal het me wel verbeelden maar toen gingen we gister naar bed en had net geplast en kwam mijn man in de badkamer en die zei dat het zuur rook ( had net geplast en nog wilde net gaan doorspoelen)
    iemand ervaring mee?

12. Zina

Zina Niet meer actief

heey marja,
    nee ik ben er niet 100% van overtuigd,
    denk juist dat het niet zo is.

Maar ik bedoelde steun meer in lekker veel eten met me vriendin en me vriend is als ik ongie ben altijd heel lief voor me!
    natuurlijk hoop ik het wel maar reken er echt niet op!

Ik heb geenzure urine, maar wel heel erg zure afscheiding! this ook een beetje geel en meer als normaal. Mijn urine ruikt wel wat zoeter dan normaal maar het is ook veel donkerder.

geen idee wat het kan zijn!

13. Zina

Zina Niet meer actief

Heb trouwens mijn boek zwanger binnen.
    Daar stond iets in wat ik echt niet wist!

Je hebt sneller kans om zwanger te worden als je een spiraaltje voorheen gebruikte als dat je de pil gebruikt.

Om de simpele reden dat een spiraaltje er alleen voor zorgt dat je slijm voor de baarmoedermond ondoordringbaar wordt voor het sperma en je minder baarmoederwandslijm aanmaakt.

Maar de pil zorgt ervoor dat er naast dat wat het spiraaltje ook doet, er ook geen eitje rijpt.

Je cyclus is dus meteen weer normaal als je je spiraaltje eruit haalt terwijl dat bij de pil veel langer kan duren.

Ik ga dus aan een spiraaltje nadat ik de eerste heb gehad! want als we dan voor de tweede willen gaan is mijn cyclus meteen weer normaal en heb je ook geen last van ontpillen enzo!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja zina... weet niet of dat opgaat hoor. Ik ben bijna 7 maanden geleden bevallen en mijn cyclus is nog steeds niet normaal.
    Van een zwangerschap raakt je cyclus ook behoorlijk in de war ;) En ik geef nu geen borstvoeding meer maar ik ken moeders waarbij de menstuatie meer dan een jaar na de bevalling is weggebleven omdat ze borstvoeding gaven, dus sja...

15. Zina

Zina Niet meer actief

ja klopt, als je zwanger ent geweest is dat idd een ander verhaal.
    maar het is ook bij iedere vrouw weer anders.

bij mijn buurvrouw gaat het bijv. wel op!
    als zij em eruit haalt is ze diezelfde maand nog zwanger. dat is nu dus al 2 keer gebeurt

16. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    ik heb ook al bedacht dat ik een spiraaltje wil na mijn 1e maar durfde dit niet van te voren,....
    maar ook omdat ik nu geen migraine meer heb en dat kwam denk door de pil dus veel voordelen aan spiraal zo te lezen hier!

17. Zina

Zina Niet meer actief

ja dat vond ik dus ook!

18. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    @annekulpe,
    Ik heb gevoelige tepels veel afscheiding en ontzettend zin in vlees...(heb ik niet vaak) dus het is best spannend

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    je bedoelt een koperspiraaltje toch? Want een mirena spiraal onderdrukt je eisprong ook. Ik ken genoeg meiden die nooit meer ongesteld worden met een mirena en er zit hetzelfde hormoon in als de pil.
    Nadeel van een koperspiraaltje is dat het niet beschermd tegen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Die kan je dus nog wel hebben dan.

Ik vind anticonceptie echt heel moeilijk. We hebben nu condooms gedaan maar dat is ook niet ideaal. En ik wil ook niet meer aan de pil. Mijn man wil zich strax laten sterriliseren dus dat zou ideaal zijn.

20. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    oooh ja en veel plassen...

Deel Deze Pagina