xenia ik heb ook veel drang om te plassen maar dat heb ik sinds mn ei en mn vruchtbaar slijm is overgegaan in wittig slijm en ik heb ontzettend veel onderhuids jeuk op mn buik,schenen en bovenarmen had ik in mn zwangerschap ook heel erg veel en af en toe lichte steekjes rond mn linker eileider
tuurlijk heb ik testdrang maar ja ik heb donderdag al getest en die was negatief. Wel logisch, maar dat heeft mij de moed en het geduld gegeven om nog even te wachten tot de eventueele hormonen op pijl zijn. Zal me niks verbazen als ik gewoon ongie wordt
ok dat klinkt ook goed annekulpe...Ik ben ook blij dat ik het allemaal heb alleen je kunt er nu nog zo weinig mee...en hebben meer mensen hier vroege zwangerschapstesten in huis? lfs
misschien zijn het ook wel de hormonen omdat mn lijf nu zonder pil is hè.. had wel gelijk een normale cyclus word snachts gewoon wakker van die vreselijke jeuk
me 2! heb mn rechterscheen al helemaal stuk gekrabt en mn buik ook al hele kleine wondjes van t krabben wod er helemaal gek van heb wel een hormoonceme voor dar soort dingen , maar wil t nu liever niet gebruiken...
Je wordt echt gek van al die symptomen!! haha! over dat exceem....ik heb heel lang geen exceem meer op mn handen gehad, maar deze week kreeg ik er ineens weer last van. wie is de eerst volgende met haar NOD? gaan jullie nog wat leuks doen vanavond??
klinkt vervelend heb ik geen last van gelukkig... ik kan ook heel de dag wel eten ik heb last van een te lage bloeddruk en in de vorige zwangerschap moest ik zo nu en dan flink wat zout hebben want anders kon ik wel omvallen...
eczeem op mn hand speelt nu ook idd weer op.. was t maar een week verder vanavond lekker bankhangen met de laptop op mn schoot en een beetje heen en weer zappen jullie dan
@Zina: gourmettten lekker hoor! @all: wij gaan lekker bankhangen, lekker voetbalvrouwen kijken! Morgen gaan we ff lekker schaatsen! heb ik wel even zin in!
ik ga lekker bankhangen met mijn vent morgen weer werken, als het goed is krijg ik dan die vroegtesten binnen gisteravond besteld en je krijgt ze alleen de volgende dag binne als je voor 17 u besteld dus verwacht morgen.... veel plezier iedereen vanavond!