nou het was wel een een schrik hoor maar al snel besloten het te houden. we moesten nog een woning zoeken want ik woonde officeel nog bij mijn ouders en hij op een studentenkamer. hij was net klaar met stage en had dus nog geen baan.. maar alles is goed gekomen . op de helft van me zwangerschap een huurhuisje gevonden waar we nu nog wonen en me man had een paar maand later een vaste baan. tjah voorbereiden? ik zit veel hierop en op hyves. ik ben er wel veel meer mee bezig en denk nu ook na over dingen wat ik toen niet kon doen. ik moet bij me volgende zwangerschap zowieso in het ziekenhuis bevallen, wegens ik bij mijn zoontje zwangerschapsvergiftiging (pre eclampsie) en erg hoge bloeddruk heb gehad en werd ingeleid. mijn bevalling had 11 uur geduurd inclusief 1 uur lang persween, maar hij lag in kruinligging dus ze hebben hem er met alle geweld uitgetrokken met een vacuumpomp. was geen pretje. maar de volgende keer word ik extra in de gaten gehouden zodat ze eerder kunnen ingrijpen, dat geeft me wel een beetje rust..
hihi ik heb ook een potje centrum materna die ik elke dag slik bij het eten, die staat ook in de keukenkast, moest hem ook wel eens verstoppen, want me moeder pakt zelf drinken soms, of gaat afwassen als ik dat niet heb gedaan
Ja dat schrikken zal inderdaad. Gelukkig is alles goed uitgepakt. Wij hebben al heel lang een huisje en allebei een baan dus bij ons was het altijd zoiets van" mocht het toch gebeuren, prima" Maar kan me voorstellen dat het bij jou dan een beetje anders was in eerste instantie. voorbereiden is misschien ook niet het goede woord, maar ik merk dat ik echt alles lees wat ik maar tegenkom over zwanger worden en zwanger zijn. Ik heb het hele internet al afgezocht naar leuke sites en heb ook al vast een 9maanden dagboek gekocht. Wel een fijn idee dat je weet dat ze het de volgende keer dan goed in de gaten houden. Zwangerschapsvergiftiging, heb je lang in het ziekenhuis moeten liggen? Iemand die ik kan moest dat wel. Echt naar lijkt me dat. Lig je daar maar.
een man krijgt geen zwangerschapsverlof. 2 dagen de dag zelf en om het aan te geven bij de gemeente... !
leuk hè?! ja heb ze pas laten maken bij een fotograaf ik heb er nog meer, een paar staan op mn hyves kijk maar eens Anne-marie Profiel - hyves.nl kan alleen als je ingelogd bent (volgens mij)
IK verstop het ook een keer in de twee weken voor de schoonmaakster. Die houdt denk ik wel van een leuk nieuwtje. Hihi
die kan je opnemen tot het kind 8 jaar is geloof ik 1malig en dan zoveel procent van hoeveel je werkt en hoe lang je er werkt
ze hebben het pas met 39 weken ontdekt dus ben de volgende ochtend gelijk ingeleid. ik wist al een aantal weken daarvoor dat het niet goed met me ging, en had al het vermoeden, had al vele voorverschijnselen maar werd niet serieus genomen door de vk. straks als je weet dat je zwanger bent en je uitgerekende datum weet m oet je ff aanmelden voor die babydozen bij 1 daarvan krijg je een jaar lang een tijdschrift wij jonge ouders, staat veel in over bevallingen , zwangerschappen etc.
Wat irritant zeg. Dan weet jij dat er iets aan de hand is maar wordt er toch niets aan gedaan. Heb dat echt al zo vaak gehoord. Je moet maar sterk in je schoenen staan om het dan toch voor elkaar te krijgen dat ze verder gaan zoeken. Gelukkig is het goed gekomen. Bedankt voor de tip. Ga ik doen!
ja dat bedoel ik !! Bij onze zoon heeft hij 2 weken vrij gehad...Maar nu zijn het er straks 2 en heeft hij zoiets van ik ga na 1 week weer aan het werk...Nou kan dat nog wel veranderen maar is toch fijn als de kraam weg is dat je vriend er dan voor je is...
had nog een chocoletter in de kast liggen ... wat ben ik toch weer aan het snaaien snoepen jullie ook zoveel als je ongesteld bent?