Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ja dat had ik ook. En heb het gevoel dat iedereen hier open staat voor anderen, dus mooi! Ben nog wel beetje aan het ontdekken hoe het werkt met vrienden toevoegen enzo. Maar dat komt wel.
    Ik vind het wel echt gezellig zo tegen gelijkgestemde meiden praten! Ik denk dat mijn vriend af en toe gek van mij word (al zegt ie van niet). Hier kunnen we dan met elkaar los gaan!
    Maar ik las inderdaad Zina dat je al kleertjes hebt gekocht. Die neiging heb ik soms ook, maar vind het ergens wel eng!
    Effe iets heel anders: Hebben jullie trouwens ook af en toe witte afscheiding? Weet soms niet meer wat ik ervan moet denken: betekent het wel wat of nou niet wat... Pfffff :(

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    nou meiden ik (of eigenlijk wij..;)) gaan ons bedje opzoeken

tot morgen!

3. Zina

Zina Niet meer actief

Nou je bent hier wel welkom hoor :D
    En ik ben trouwens 21 en ik woon in Oosterwolde friesland
    Ben geen echte fries, heb hiervoor in Noordholland gewoond
    Maar geef mij maar Friesland ;)

4. Zina

Zina Niet meer actief

truste meid tot morgen!

5. Zina

Zina Niet meer actief

Ja heb ook wel witte afscheiding de hele week,
    maar ik kan daar niet echt iets uit lezen...
    Ze zeggen dat het een zwangerschapsteken is,
    maar het kan ook niks zijn :(

Haha, eigenlijk zou het gewoon groen moeten worden als je zwanger bent :D dan weet je het cker haha

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tot morgen, annekulpe!

Ik zou ook eigenlijk nog geen kleertjes durven kopen of iets voor de babykamer fixen, stom he? Gewoon omdat ik bang ben dat het ongeluk zou brengen oid.. En voor de rest weet mijn omgeving het niet (maar een paar mensen).

Wat voor kleertjes heb je gekocht?? Want je weet natuurlijk ook niet of het een jongen/meisje wordt!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb nu ook niet meer afscheiding dan normaal. Ik heb altijd wel veel eigenlijk. En meestal ook gewoon wit. Vanmorgen was het dus een beetje roze :)

8. Zina

Zina Niet meer actief

Ik heb witte kleertjes gekocht die voor een jongen en een meisje kunnen, maar ook wel wat alleen voor een jongen of voor een meisje kan.

En ik denk dat het juist geluk brengt.
    Een kind kiest zijn eigen moeder en vader uit
    (dat kan je dus niet zeggen op dat andere forum want dan wordt je aangevallen alsof zij geen goede moeders zullen zijn)
    En als ik dan al van alles in huis heb dan voelt het kind zich welkom :)

Zo denk ik er over. En al zou het dan nog een jaar duren, dan maar, ik blijf wel een warm nest klaarmaken :D

9. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb ik eigenlijk ook normaal wel afscheiding, maar misschien ga ik nu overal iets achter zoeken...
    Enne ik heb dat dus ook dat ik ineens heel bijgelovig ga doen. Dan denk ik: ik ga niet naar namen kijken want dat brengt misschien ongeluk. Waarschijnlijk bullshit, maar toch...
    Hoe lang hebben jullie trouwens allemaal al een relatie?
    Ik ongeveer 2 jaar.

Weltrusten alvast allemaal! En tot schrijfs!

Jennifer

10. Zina

Zina Niet meer actief

Nou moeten jullie niet schrikken,
    toen ik dit vertelde op het andere forum vonden ze namelijk dat ik nog een jaar moest wachten :)

Ik ben nu, vandaag toevallig, 6 maanden samen met mijn vriend en we wonen a.s. 14e 5 maanden samen.

Hij heeft hiervoor 5 jaar geen relatie gehad en ik zocht steeds een serieuze relatie. Hij is alles wat ik wil wat ik al jaren zoek. En andersom ook. :)

En we zijn heel cker van onze relatie.

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zoals jij het schrijft vind ik het heel mooi en lief klinken, Zina! Hebben jullie een aparte kamer voor de baby?

Ik heb trouwens bijna 3,5 jaar een relatie. En jullie? En hoe wonen jullie? Blijven jullie daar als de kleine komt?

12. Zina

Zina Niet meer actief

Ik heb de namen ook al :D
    Maar die voor een meisje weet ik al jaren!
    Die voor een jongen sinds een maand.

13. Zina

Zina Niet meer actief

We hebben een kamer naast die van ons, en we blijven hier cker wonen, want het is een hele geschikte buurt voor kinderen :)

We wonen in een groot rijtjeshuis met bijna een hektare grond :D
    genoeg ruimte voor een kinderspeeltuin dus hihi

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, super leuk! Dat hebben wij ook hoor ;)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dat is wel relaxed! Wij wonen echt in het centrum (betalen dus ook veel) en voor dat geld kunnen wij ook groter wonen (met extra kamer). Maar er is zat ruimte in onze slaapkamer, daar beginnen we gewoon mee. En we blijven verder kijken (en nadenken over eventuele 'verbouwing' hier, want we wonen hier prima)!

16. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Meid,

Lekker toch! Gewoon van genieten! Als het goed zit voor jullie is het toch prima! Al was je 2 weken samen vind ik!
    Hoe oud zijn jullie?
    Wij zijn ook nog heel erg verliefd! En het lijkt alsof we nu door het zwanger proberen te worden nog verliefder worden!
    Houden jullie trouwens ook rekening met de kwaliteit van sperma etc.? Ik zit nu al soms zo van: nee vandaag niet schat, want je sperma is dan niet op peil! Morgen weer dat is beter.....hahahahahaha :p

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ babyfusu: ga jij al slapen nu? Truste!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oh haha, ik zag dat je ergens 'weltrusten' had gezet :p

Maar ik heb dat ook, met dat sperma!! Mijn vriend wordt er af en toe een beetje gek van geloof ik, maar ik vind het erg belangrijk dat hij die superwarme laptop niet 5 uur achter elkaar op z'n schoot heeft en zich lam zuipt voordat hij mij volgooit.. ;)

19. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en wij wonen in een appartement in het centrum. Maar hebben ook genoeg kamers!
    Blijven gewoon hier wonen tot het zover is en dan misschien ook nog wel 2 jaar. Lekker sparen en alles op loopafstand.
    Daarna willen wij wel gaan verhuizen naar een meer kindvriendelijkere buurt...
    Wat doen jullie voor werk? En hoeveel dagen zijn jullie van plan te blijven of gaan werken als het zover is?

20. Zina

Zina Niet meer actief

Hihi dat ken ik,
    ik krijg er helemaal roze oortjes van soms :)
    Ja we houden er ook rekening mee, cker rond me eiersprong!

Deel Deze Pagina