hey meiden, net lekker gedoucht phuff ben zo moe twee dagen al de wekker om 5.30 en dan nog laat naar bed,.. ben erg moe... man lief ligt al op bed,.. en ga de pc afsluiten maar spiek afen toe nog wel op forum als ik niet kan slapen,.. via gsm hihi...voor alle meiden die morgen gaan testen succes!! en hou ons op de hoogte!! liefs marja
@futuresounds ik ben toch nog een beetje voorzichtig met het geven van details van mij prive leven hier op het forum, vriendschappen ok of reacties op priveberichten maar hier op internet niet het is immers een open forum je hoeft geen lid te zijn om hier te lezen. en aangezien ik in een ingewikkelde situatie zit......
10 dagen na je ei kan je al testen zelfd al 6dagen na je ei met hooggevoelige testen, alleen dt wordafgeraden omdat het vruchtje nog afgestoten kan worden , as je wat later een test zou doen en als die nega zou zijn had je nooit geweten dat je zwanger zou zijn, dus een teleurstelling minder ik ga 4 dagen voor nod testen
weltrusten! ik ben er ook zo weg van verwacht mijn man ieder moment thuis, dan gaan we lekker knuffelen. hij zou al thuis zijn maar is er nog steeds niet grrr
owjee nu zeg je wat mijn ei is morgen al 13 dagen geleden geweest........... nu krijg ik toch wel testdrang haha probeer me in te houden
nou meiden ik ga mn bedje opzoeken 6.30 gaat de wekker slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer!
ik heb geluk als hij thuis is, hij werkt in de horeca, dus door de week pas rond 3 uur thuis en in het weekend tussen half 5 en half 6 smorgens!!! maar vanavond een avondje vrij en met vrienden op pad, moet ook kunnen he
Jeetje, ik dacht dat ik af en toe mocht klagen maar jij hebt daar dus recht op. Boys night out. Had die van mij gisteravond dus toen heb ik dit forum ontdekt. Waar die manloze-avonden niet al goed voor zijn he?! Moet ook gaan slapen. Morgen ook de wekker weer om 5.30uur. Weltruste allemaal!
hee muizz Wij hebben het ook niemand verteld. Wil het pas vertellen als we 12 weken zwanger zijn...en niet eerder!! Ook willen we weten wat het wordt als het zover is, maar dat houden we ook voor onszelf!
heey meiden, Ik ben vrijdag ongesteld geworden Oooh nu moet ik nog langer wachten tot ik weer kan testen! Nou jaa niks aan te doen. 2e poging maar wagen! haha
@meisje1990: jammer dat je ongi bent geworden..Bij mij was het ook zo ver. maar nu weet je wel dat je een regelmatige cyclus hebt. Dat is weer het positieve! op naar de 2e ronde!! succes meid!