Hallo meisje Ik zal me even voorstellen, ik ben 20 en ik kom uit Belgie Ik ben 3jaar en 8 maanden samen met mijn vriend en we wonen anderhalf jaar samen... Ik ben op 11 december gestopt met de pil en was dadelijk ongesteld. We hebben dadelijk geprobeerd en zitten nu in de 2e ronde! Ik voel me dus hetzelfde als julie, overal op topics worden nieuwe zo genegeerd en meteen afgeblaft als ze iets vrage!! Ik heb verschillende dingen gevraagd en werd gewoon genegeerd!! Het is toch niet onze schuld dat het niet lukt!!!!!! whaa ik haat zo mensen!! Mn 1e cyclus was dus 22 dagen, maar nu gaat ie langer zijn denk ik omda het ng maar 1e cyclus is... Dus reken ik weer op de normale 28 dagen en dan komt mn NOD uit op 30 januari!! Hopelijk hebben we dan prijs Hopelijk tot snel!!! groetjes
Goeiemorgen meiden! Pff wat heb ik een druk weekend gehad zeg... Gisteravond gewerkt en er was letterlijk geen f*** te doen... Maarja heb het weer overleefd haha.. @alle nieuwe meiden: welkom en succes met klussen.. Verder nog iets gebeurt hier??
Hallo dames, De maandag valt altijd tegen hoor pfff ben altijd blij als het weer weekend is, duurt alleen nog even!! Nog dames die spannende dagen doormaken nu? Ik heb nog steeds nergens last van...echt frusterend maarja wat doe je eraan.
Heeej Jazzy, A.s woensdag moet ik testen dus het is bijna zover en dan is het een vroege test dus ga ervan uit dat die nog niet positief is...Maar dat is afwachten en wachten duurt zolang...En jij voelt nog niet? Wanneer mag jij testen dan?
hey meiden, @ lienemien welkom, @ Meisje balen zeg op naar een nieuwe ronde,.. Net gesport moest vanmezelf al ben ik wel erg moe nu en moet dadelijk gaan werken,.. dus ben vanavond niet online... Nou hier verder nog geen nieuws. liefs marja
''Oorspronkelijk geplaatst door muizz even een vraagje aan jullie. hebben jullie aan iemand verteld dat jullie bezig zijn voor een kindje? wij niet, wil het zo lang mogelijk proberen verborgen te houden, het is het geheimpje van manlief en mij. als ik dadelijk zwanger ben wil ik ook proberen om het tot 12 weken stil te houden (gaat heel moeilijk worden!) bij mijn vorige zwangerschap was ik 6 weken toen eigenlijk iedereen het wist. en toen wisten we ook dat we een meid kregen maar nu wil ik het niet meer weten!'' wij zeggen het ook tegen niemand.soms wel eens de neiging om het tegen mijn zusje te zeggen(vertel ik bijna alles tegen). de vorige zwangerschap hebben we het ook al met 7 weken verteld.maar we wisten niet wat het zou worden. de volgende zwangerschap lijkt me het wel leuk om te weten. onze dochter is nu 2 en veel mensen vragen automatisch al ''wanneer komt de 2e?'' ze gaan er dan al vanuit dat je dan zo wel een x weer zwanger bent,net alsof er een bepaalde tijd tussen moet zitten. vorige x was het in de 2e ronde al raak,maar je weet nu natuurlijk niet hoelang het duurt. hoop natuurlijk ook deze ronde. ongie is weer bijna verdwenen. voor de dames die ongie zijn geworden.suc6 met de volgende klus ronde.hihi.
Wij hebben het tegen niemand verteld. Ik wil niet dat er van buitenaf een soort druk op mij gelegd wordt, we doen het ook rustig aan. Nu komt alleen net een collega van mij langs mn pc gelopen haah en ziet dat ik op dit forum zit dus vroeg aan me; probeer je zwanger te worden??? Ik met een brede glimlach jaaaaaaaaaaaaa hahaha dusja zij weet het wel, maar is ook n vriendin van me dus zit wel goed
Dag Dames! Er word hier echt een hoop gekletst, ik heb vannacht alles teruggelezen aangezien ik niet kon slapen.. @ Jazz en Zina, al meer duidelijkheid? Ohja met pendelen komt eruit dat ik in februari zwanger zal zijn van een jongetje.. Ben benieuwd!
@jazzy,oeps.hihi.valt dan ook gelijk op he?zo'n forum. dat kan ik dus niet op mijn werk.vandaag vrij en mijn dochter ligt lekker te slapen,dus dan is het echt ff tijd voor mezelf. dit is dus jullie 1ste ronde?en 1ste cyclus nog?maar had je ook al getest??
@mel23 er word hier zeker veel gekletst,gezellig. dus in febr en een jongetje,misschien word het wel een maand eerder en dan een meisje.hihi
@zina. wat jammer.je lichaam kan dan ook wel raar doen he?dat je denkt nu is het raak en dan komt die stomme ongie weer. op naar de volgende ronde.
hee meiden, Hoe is het hier?? Het is rustig of niet?? Nou ja hier niet veel te melden... Ben er bang voor dat het deze ronde ook niet raak is hier... Van klussen is weinig gekomen jammer genoeg... mannetje moest veel werken (heeft afgelopen week 70 uur gewerkt) en als ie dan thuis is dan is hij moe dus ja... Dus moet nu maar wachten op mijn ongi en dan op naar de volgende ronde... Heb mijn eisprong nog niet gevoeld en vruchtbaar slijm is ook nog steeds nergens te bekennen... Snap niks meer van mijn eigen lichaam..
@ Zina, das minder. Maar op naar de volgende ronde!! @ Mamaatje, haha ja wie weet. Nog 9 dagen wachten, maar ga eerst ff afwachten. Mocht er die zaterdag nog niks zijn ga ik pas testen. @ Peetjuh, je weet het maar nooit, een kleine kans is ook een kans.. Afwachten maar. Je lichaam kan je zo voor de gek houden, echt heel vervelend!!
Nou ik heb sinds vorige week al de hele tijd het gevoel dat mijn ongi eraan komt.. en voor de rest voel ik helemaal niks haha en we hebben maar 2 x kunnen klussen, en ja 1x is genoeg maar dat was op de 6e en de 8e dag..
Hey dames, Hoe is het met jullie? Nou zina op naar de volgende ronde!! Ik zit nog steeds op het wachtbankje... en jee wat duurt dat lang zeg.. Ik voel me niet anders dan normaal, maar dat wil nog niks zeggen, bij mijn vorige zwangerschappen kreeg ik de kwaaltjes pas na 2 maanden.. dus tja.. blijft spannend.. we hebben het slechts 2x gedaan op de 'eisprongdag' (als het op die dag was), dus de kans schat ik zeer klein dat het gelukt is.. maar goed we zien wel... hopelijk heb ik eind deze week (t/m zondag) uitsluitsel..
Ja idd, op naar de volgende ronde! Ik ben niet teleurgesteld, want ik weet iig dat me cuclus idd lekker normaal is, heb waarschijnlijk ook me eisprong eerder gehad dan gepland, dus we zijn waarschijnlijk toch te laat geweest met klussen, gelukkig heb ik nu me ovu testen en me extra vroege testen besteld, dus deze ronde hopenlijk mer kans!