Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euuuhmm ja klopt! Ik zei welterusten, maar vind het gewoon zooo gezellig! Hahahahaha!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik studeer nog (deeltijd, verkort) en daarnaast werk ik 2 dagen. Ik moet ook 1 dag in de week stage lopen. Gelukkig kan ik heel erg schuiven met school, dankzij de deeltijd. Tegen de tijd dat het zover is ga ik even praten daar :)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Helemaal goed ;)

4. Zina

Zina Niet meer actief

haha, beter toch! :)
    nou ik ben lekker fulltime huisvrouw!
    We redden het van 1 salaris, en als ik in de toekomst zou moeten bijwerken ga ik schoonmaken of thuiswerk ofzo,
    zodat ik wel veel bij me kindje kan zijn, ze of hij gaat cker niet naar de creche, want mijn moeder was ook altijd thuis, en dat heeft veel goeds gedaan voor mij.
    Ik hou de traditie in stand zegmaar :D
    maar heb ook respect voor moeders die dat wel doen!
    dat lijkt me best moeilijk!

5. babyfusu

babyfusu Lid

9 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Meiden!

Nu ga ik echt het bedje in. Vond het erg gezellig zo met elkaar te kletsen! Ik zou zeggen tot morgen weer?!

Groetjes Jennifer

6. Zina

Zina Niet meer actief

tot morgen!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Morgenavond zit ik op school :p Maar ik hou het zeker in de gaten hier! En anders krabbelen we wel wat op elkaars pagina! :) Slaap lekker!

8. Zina

Zina Niet meer actief

Maar wat hoop jij nou dat het wordt,
    natuurlijk maakt het niet uit maar heb je een voorkeur?
    Ik wil namelijk graag de eerste keer een meisje.

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wij zouden het in principe ook redden van mijn vriend z'n salaris, maar ik wil het zelf ook graag (werken). Moet ik wel eerst mijn studie afronden (nog anderhalf jaar), en daar wil ik wel voor gaan. Als ik dan ook werk heb kunnen we wat groters huren (of kopen). Ik 'vrees' ook dat ik dus niet altijd bij mijn kind kan zijn, vind ik wel jammer! Maar we zouden het goed af kunnen wisselen, aangezien ik 's avonds naar school ga.

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik hoop ook op een meisje :) Gek he? Ik kom ook uit een meidengezin, misschien ligt het daar aan.

Heb jij het met je ouders gedeeld? Ik heb het alleen mijn vader verteld (mijn moeder komt het niet te weten voordat het zover is), en mijn vader weet ook zeker dat het een meisje gaat worden!

11. Zina

Zina Niet meer actief

Nou dat is een beetje pijnlijk,
    mijn moeder wil niets met me te maken hebben sinds een maand.

Ze vind me zwak omdat ik thuis zit, en zoals wij hier leven past niet bij haar leven.

Ik ben erg vrijgevochten, ik loop niet met de kudde mee, en mijn moeder doet dat wel.
    En ze vind dat mijn vriend veel te goed voor me is, ze heeft zelf gezegd dat hij wel beter kan krijgen waat ik bij zat :$

Ik heb al jaren geen goede band met me moeder dus kan en ga het er niet eerder vertellen als nodig is. (waarschijnlijk weet ze het pas als het geboortekaartje op de mat valt :D)
    Maar me opa en oma van me vaders kant weten het wel.
    Daar kan ik heel goed mee. Ook wel met me vader maar die steunt me moeder :x
    En me vriend heb een hekel aan me ma. Dus ja...

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben halverwege mijn cyclus gestopt met de pil en niet ongesteld geworden daarna. Ik werd sowieso maar halve tijd ongesteld (vanwege de bv). Ben dus eigenlijk gewoon binnen een paar dagen zwanger geraakt. Ik wist niet eens dat dat eigenlijk niet kon, haha. Maare, mijn andere twee zwangerschappen waren door de pil heen, dus daar zal 't dan ook wel aan liggen ;).
    Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Ik zal wat hormoontjes die kant op sturen, zodat jullie ook snel een positieve test hebben! :)

13. Zina

Zina Niet meer actief

Ja nou snap ik het, dan kan het wel :D

Ik hoop dat de hormonen aanslaan en anders wil ik er volgende maand ook wel een paar hihi :D

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Linda86, echt superleuk voor je/jullie!!! *jaloers* ;) maar thanks voor de hormonen, haha! Ik duim voor de eerste ronde-meiden hier ook dat het meteen lukt (including myself.. ;))

Zina, wat vervelend.. :( Beetje raar dat je moeder zo doet! Misschien draait ze bij als ze hoort dat je zwanger bent tegen die tijd? Hopelijk komt het goed! Volgens mij kan je best veel aan je eigen moeder hebben als je kindje er eenmaal is namelijk!

Ik heb het mijn moeder nog niet durven vertellen, omdat ik al weet dat ze het er niet mee eens zou zijn (dat heb ik weer via mijn vader gehoord).

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    By the way, ik ga er voor vandaag ook een einde aan breien. Nog even relaxen voordat ik mijn bedje in duik, anders lig ik straks zo te stuiteren en moet ik alleen maar weer aan zwanger worden denken ;)

16. Zina

Zina Niet meer actief

Ja dat ken ik, die van mij zou er ook op tegen zijn.
    Maarja het is jou beslissing, jou lijf toch! en ergens vind ze het wel leuk dat ze oma word toch :p

Maar ik denk dat ik meer aan de moeder van mijn vriend zal hebben!
    Daar kan ik nammelijk heel goed mee, en zij is ook oppasnanny en moeder van 3 kinderen. Zij heeft allerlei cursussen gevolgd dus die weet echt ALLES :D hihi chill toch?!

17. Zina

Zina Niet meer actief

haha is goed hoor!
    morgen weer een dag toch!
    lekker slapen en fijne dromen over roze baby's hihi :D

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, is ook gewoon onze beslissing, daar heeft zij niets over te zeggen idd!

En de moeder van je vriend, heel relaxed ja :) De moeder van mijn vriend woont op een uur rijden afstand, dus dat schiet niet zo op :p

Maareh, slaap lekker alvast!!! En ik spreek je vast morgen wel weer hier!

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Nogmaals dank! :)

En ik hoop volgende maand nog steeds hormoontjes in overvloed te hebben, als dat het geval is, komt er weer een pakketje jullie kant op. Ik word wel makkelijk zwanger (gelukkig!), maar het gaat helaas niet altijd goed (zie onderschrift).

@ Zina: jeetje, lees je verhaal over je moeder nu pas. Lekker dan! Gelukkig maar dat je wel een hele leuke schoonmoeder hebt, al blijft dat toch anders dan je eigen moeder!

Enne, weltrusten!

20. Zina

Zina Niet meer actief

idd :D
    hoop idd ook voor jou dat de hormonen blijven plakken!

Deel Deze Pagina