sjana jij ook van harte gefeliciteerd!!! xenia streep is een streep hoor! maar die van cb kunnen die al zo vroeg dan?? ik ga mn bedje opzoeken! welterusten allemaal
annekulpe, De test kun je 4 dagen voor de tijd doen maar bij mij was hij nu dus al licht positief...Ik heb er 2 gehaald morgen nog 1 doen en dan weet ik het waarschijnlijk zeker... Voor de rest....Ik bevat het nog steeds niet
dames ik ga mijn bedje op zoeken. heb een zwaar weekend achter de rug en nog niet bijgeslapen, en morgen is mijn meisje weer op tijd op want er staat iets leuks op de planning morgen! we zijn morgen de hele dag weg, dus kan niet online komen hier! moet zeggen dat ik het al best verslavend vind hier! en gezellig! weltrusten voor straks meiden!
welterusten muizz! Mijn vriend komt ook net thuis, dus nog ff zitten en dan lekker op bed! Welterusten dames!
@xenia,ook van mij een voorzichtige felicitatie.ben benieuwd hoe dik de streep morgen is,maar er staat iig een streep,dat zit vast wel goed. @sjana.ook gefeliciteerd,echt super.geniet er lekker van meid. weltr allemaal.
xenia is het die clear blue digitale test? Want bij die is het de enige waarbij een streepje niet altijd zwanger is (als je hem open maakt zie je ook streepjes) er moet echt zwanger in het display staan. O maar ik zag dat je nog een test had gedaan en ook een licht lijntje nou gefeliciteerd, dan ben je echt wel zwanger! sjana jij ook van harte gefeliciteerd!
Nod lijst 2010! rood = overtijd groen = zwanger Januari 5 jazz 12 Thyrza 13 marja 14 olle rolle 15 muizz 16 debby 18 anne 19 twijfel en xenia 20 Mel 23 peet 29 future Februari 4 cici 5 meisje 6 flower 8 Zina
Hey hoe zit je normaal in je cyclus? Ik voelde ook een paar dagen van te voren dat het niks werd steeds maar deze maand meer hoop ! Succes!