hoi meiden, nog een zwangere erbij.... Gefeliciteerd Marja!8) Ik merkte dat ik rechtstreeks uit mijn werk meteen mijn computer aan deed. Best verslavend dit forum Is wel fijn hoor, gaat de week zonder mijn man ook sneller. Hihi. Heb nog steeds vage buikpijn en een beetje last van mijn darmen. Normaal heb ik dit als ik ongesteld moet worden.... Nou laat het maar komen dan, dan ga ik voor ronde 2 als mijn man weer terug is. @Zina, ik had dat vorige maand met die bruine afscheiding. Dat was 2 weken nadat ik gestopt was met de pil. 2/3 dagen last van die bruine afscheiding/oud bloed en buikpijn en daarna weer niets. 4 weken later werd ik ongesteld. Vaag he. Nou succes met afwachten op wat er komen gaat Ga zo naar een goede vriend van mij toe. Die weet helaas nog niets van onze plannen dus na dat bezoekje kom ik zeker nog even kijken of jullie nog wat bijgeschreven hebben. Ik voorspel van wel. Haha. Tot straks
vandaag weer heel onzeker een test gedaan en weer een licht streepje ik moet maar even een dag niet testen...Als me dat lukt!!
HOi dames, wat vervelend die onzekerheid! duurt voor mij nog ff. Maar kan niet wachten totdat ik weer kan testen, duurt me eigenlijk veel te lang. Mijn ei mag van mij wel weer geweest zijn haha! gaan jullie nog wat doen vanavond? Ik heb net de afwas klaar en de stofzuiger door het huis gehaald. nu ff lekker op de bank. eigenlijk moet de hond nog uitgelaten worden, maar ik zit wel lekker, en hij ligt lekker te slapen. denk maar dat ik blijf zitten @xenia: lastig he, je wil graag weten of je zwanger bent, maar je wil je ook niet gek testen! ik zou anders overmorgen even weer testen. dan is het vast duidelijker!!
heb een beetjehet zelfde als zina. wel de heletijd buikpijn alsof ik ongie moet worden, maar tot nu toe nog niks. zondag getest met extra gevoelig zwangerschapstest maar was negatief. moet me echt in houden niet elke dag te testen. wat denken jullie???? moet zaterdag officieel ongie worden. Morgen nog een test of echt wachten tot donderdag of vrijdag?????? Zit nu ook lekker languit op de bank en zeker geen zin om op te staan. ga mijn mannetje vragen of hij even een koppie thee wil maken wie weet heb ik wel mazzel
twijfelaartje en xenia ik denk dat ik een dagje zou over slaan ik doe het nu ook maar een paar daagjes niet.. heeft weinig zin denk ik, voel me ook helemaal niet zwanger ofzo heb wel vage klachten maar misschien ben ik me er nu meer van bewust omdat ik mn lichaam nu goed in de gaten hou en met de pil werd natuurlijk heel veel vage klachten onderdrukt ga ff verder desperate housewives kijken
ja ik zou ook ff overslaan, bedenk heel goed dat als je zo vroeg test, dat dat niet een garantie is dat het blijft zitten! zelf op de xtra sensitest staat aangegeven dat je het beste op je NOD kan testen! Wees dus blij met een vroege test maar pas op! Ik wil jullie niet ontmoedigen hor! zou het heel leuk vinden, maar het verdriet is anders heel groot, als je al 6 dagen of langer denkt dat je zwanger bent en je verliest het alsnog!
Ik ga nu ook lekker languit op de bank met mn mannetje...hier nog steeds geen ongi dames,....wachten duurt lang!!
ja daar heb je wel gelijk in, maar ja het geduld hebben is weer iets heel anders hahha. ben blij dat ik dat met jullie kan delen. zorgt er toch voor dat ik probeer te wachten samen met jullie. anders waren de 9 testen ik besteld had nu al op lol
@ cici: das een leuke tip, wist niet dat ze ze daar hadden! zo willen wij het namelijk laten weten aan me vriend ze ouders!
@cici ik wil het ook zo gaan doen alleen net iets anders. mijn vriend wil wachten met vertellen tot we zeker weten dat alles goed is gegaan ongeveer met 13 weken. Als we dan een ego hebben gehad willen we die laten printen op een truitje of rompertje met inderdaad de tekst i love oma of opa
meiden ik ga slapen ben dood moe en moet morgen er weer vroeg uit Spreek jullie morgen weer. was weer gezellig xxx
welterusten... ha, schiet me net weer wat binnen... er belde een vriendin vandaag, ff gezellig kletsen.. begon ze over kinderen. Kon er niks over zeggen dat we al bezig waren voor een kindje...Ik zei mooi, ach ben nog jong genoeg....kan over een paar jaar wel! haha! ze moest eens weten dat we al begonnen zijn!