Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

En ik heb zonet nog even de tekst voor op het geboortekaartje geschreven, mijn vriend vond het geweldig haha :D

Ik ben wel zo erg dat ik binnen 4 maanden van babykamer tot billendoekjes alles klaar heb haha :)

Maar dat is dan weer mijn manier om alle babystress weg te werken haha ;)

Ik ga ook slaapie doen, truste meiden! en tot morgen!

2. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0

You go girl!!! :p:D

3. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    haha, ja vandaag ff niet! dat loop ik ook al te roepen! wat herkenbaar!! Mn vriend baalt dan echt als een stekker!!
    haha!:D

4. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Ach wat jammer ja. Dat is niet leuk als je moeder zo idioot doet.
    mooi laten, en ze gaat het op gegeven moment wel missen, want ze ziet jou niet, maar als het zover is haar kleinkind ook niet!
    Niet druk om maken, ga lekker zwanger worden!! en geniet er van met je vriend! het is alleen maar mooi dat je vriend goed voor je is! niks van aantrekken!

5. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Hello lady's!!
    was er gisteravond niet, dus had aardig wat bij te lezen, haha!

@mamacharlotte: Ik heb geen idee of het al raak is, heb geloof ik mn ei wel gevoeld. We hebben wel goed geklust hoor! Ook helemaal geen tekenen van ongesteldheid. Dus denk ik maar gewoon afwachten!
    Maar spannend dat je al wat symptomen hebt, hopelijk ben je zwanger!!
    lees dat je al een paar dagen hoofdpijn hebt, daar heb ik ook last van! snap ook niet waar dat wegkomt!
    over dat vertellen, ik heb het verder niemand verteld in mijn omgeving, heb soms wel de neiging om het iemand te vertellen, maar weet me in te houden!!

@annekulpe: Spannend vandaag!! Druk gaan klussen en wie weet!!

@zina: ben erg benieuwd, vind het erg leuk dat we nu ons eigen forum hebben!! ik snap het hoor dat je spulletjes koopt, heb ook al een leuke kinderwagen gezien, die ik graag wil hebben! maar wacht nog ff met kopen!
    Dus dat hoor je nu veel meer, dat je je nergens tussen kan praten!

@babyfusu: Welkom, weer iemand erbij!! wat erg van je miskraam, hopelijk ben je snel weer zwanger. net zoals we allemaal hopen! Ik ben 24 en het wordt ook onze eerste! Spannend!

@twijfelaartje:Welkom bij onze club! heel veel succes met je geklus! ja en dan maar weer afwachten, das weer minder...

@Muizzz: ook jij welkom!! wordt steeds gezelliger hier! waar woon je? en hoe oud ben je?

@linda86: Ook welkom!!! Waar woon je en hoe oud ben je?
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

@Sunshine81: Welkom op onze superleuke forum! het is zeker handig zo'n man, heb je hem 'nodig' moet hij weer weg haha!

@Jazzy: Welkom en we hopen allemaal dat 2010 ons jaar wordt! vind het zelf ook spannend!

All: In mijn vrijetijd sport ik en loop veel met mijn hond. Ben niet echt mee bezig, ga er van uit dat ik niet zwanger ben, kan het altijd meevallen. anders wordt ik helemaal gek!!!:$
    Ja die meiden moeten niet zeuren! het is voor de meeste van ons de eerste keer, ach en een tweede is net zo spannend!
    wat mij opvalt is dat we allemaal een beetje rond de zelfde leeftijd zitten!
    IK WIL EEN MEISJE!! lijkt me zo leuk!!!

Zo meiden ik ben weer bijgelezen, Zorg dat ik er bij ben vanavond, wil dit morgen niet weer:$

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi Flowerz, wat leuk dat je je helemaal hebt ingelezen nog vanmorgen :) We hebben hier gisteravond druk gechat inderdaad ;) Ik vind het ook erg gezellig hier! Leuk dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten qua leeftijd, ronde en 1e kind! We willen allemaal meisjes, wat erg eigenlijk, haha :p

Het zal hier vanavond vast wel weer heel gezellig worden, alleen zit ik dan helaas in de schoolbanken. Maar ik heb me geabonneerd, dus ik lees de boel wel weer terug!

7. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    ja was al vroeg van bed af. dus dacht ff kijken, wat een berichten!!
    vanavond moet ik er maar wel ff bij zijn, want wat een werk om je bij te lezen! haha!
    vind het zelf ook leuk dat we in het zelfde schuitje zitten! allemaal een beetje hetzelfde verhaal.
    veel succes vanavond. ik had je trouwens ook nog toegevoegd als vriend!!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Gezellig, ik accepteer je even! :) Ik zie het inderdaad staan bovenin (heel klein): Meldingen: 1. Moet er nog een beetje achter komen hoe het hier allemaal werkt! :p

9. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    dat heb ik ook! moet het allemaal nog een beetje uitvogelen hoe het helemaal zit.
    maar het gaat me steeds beter af!
    heb je al lang een relatie met je vriend? en hoe oud was je ook al weer??

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb bijna 3,5 jaar een relatie met mn vriend, en jij? En wonen jullie al (lang) samen? Ik ben 23! Vind ik wel een mooie leeftijd, ik heb altijd al heel vroeg kinderen gewild :p

11. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Wij hebben nu 2,5 jaar een relatie. wij wonen al bijna 2 jaar samen. Zelf ben ik 24, en wil ook al een paar jaar een kindje, maar mijn vriend wou eerst nog even wachten.
    en terwijl je het zelf zo graag wil, wordt iedereen om je heen zwanger, achter elkaar aan!! heel erg leuk voor iedereen, maar niet als je zelf heel graag zwanger wil worden. werd helemaal gek van dat gevoel!!
    maar nu zijn wij ook eindelijk zo ver!!
    nog 2 dagen en dan kan ik testen!!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jaa, jij bent echt al vroeg aan de beurt met testen!! Heel erg spannend! En? Kan je je inhouden om niet eerder te testen?

Mijn vriend is 5 jaar ouder en die wil het al sinds hij me heeft leren kennen ongeveer, dus dat zit wel goed :) Ik had alleen zoiets van: eerst studie afmaken en een baan. Maar we waren het verstandige gedrag zo zat en de wens is gewoon zo groot! Gelukkig doe ik een deeltijdstudie!

Maar ik ken het gevoel inderdaad, dat iedereen om je heen ineens zwanger is of wil worden. Ik zie buiten ook alleen maar moeders met kinderwagens enzo, en kleine kindjes! Vreselijk frustrerend! En je hoort ook zoveel mensen waarbij het meteen lukt. Dan hoop ik maar dat wij daar bij mogen horen! Je hoort helaas ook genoeg horrorverhalen om je heen, maar op een 1 of andere manier weerhoudt ons dat toch niet, juist niet! Gek hoe dat dan werkt..

13. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Hey dames!!!

Ik heb jullie allemaal even toegevoegd als vriend!!

groetjes!!

14. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Ja ik kan me inhouden, ik test pas donderdagmorgen, want dan zou ik ongesteld moeten worden.
    Mijn vriend is 8 jaar ouder, wij wilden eerst ook verstandig doen, maar het gevoel neemt het toch over. en op het laatst kon ik er echt niet meer tegen!
    ons weerhoudt het ook zeer zeker niet, daar trek ik me niks van aan. voor het zelfde geld is het bij ons binnen een half jaar raak!
    heb je ook nog huisdieren??

15. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    goeiemorgen dames,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben op 3 dec mijn laatste pil geslikt en 7 dec heb ik mijn pilbloeding gehad. Na een cyclus van 22 dagen op 29 dec weer ongie, nu bezig in ronde 2.
    Maar heb gelijk een vraagje haha.. Nou hebben we gisteravond geklust, maar vanmorgen had ik weer rood bloedverlies. Heeft iemand van jullie dat ook al eens gehad??

knuff petra

16. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    haha zal me ook ff voorstellen, Ik ben petra ben 26 jaar en mijn vriend is 27. We waren 1 januari 10 jaar bij elkaar en wonen inmiddels ruim 6 jaar samen. We hebben al een dochter van 2,5 en gaan nu dus voor een 2e. Wij wonen in overijssel.
    Hoop dat ik hier wel gezellig mee kan kletsen, heb geprobeerd om bij andere topics mee te kletsen, maar dat ging niet zo soepel, die dames die kennen elkaar al iets langer en op een of andere manier word er niet gereageerd als ik iets post. (???)
    Iedereen heel veel succes met zwanger worden...

knuff petra

17. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Hoi petra!

welkom op onze topic! hier ben je wel welkom! dat je er niet tussen komt is meer van ons overkomen. Daarom ben ik een nieuwe topic begonnen die in december zijn begonnen.
    Spannend dat jullie voor een 2e gaan. dat met het bloedverlies heb ik niet gehad. heb je misschien je ei al gehad. Mischien is het inestelbloeding...???..
    Zal me ook ff voorstellen...Ik ben Flowerz en ben 24 jaar en kom uit Drenthe.
    Mijn vriend en ik gaan 2,5 jaar samen en wonen bijna 2 jaar samen. In december hebben wij de pil weggegooid, dus hopelijk is het snel raak!
    jij ook veel succes met het zwanger worden!

18. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Fijn dat ik hier welkom ben:D. Ja het is idd net zo spannend als de eerste keer..
    Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn ei al heb gehad, heb niks gevoeld iig en had 29 dec mijn ongi, dat is dus nu 7 dagen terug. en een innestelingsbloeding kan het niet geweest zijn, mijn vriend werkt heel erg veel dus klussen schiet er vaak bij in. Gister was dus de 1e keer in deze cyclus dat we geklust hebben ;).
    Ik snap ook niet wat het is geweest maar het is in elk geval weer voorbij nu...( Heb net nog ff gecheckt)

knuff petra

19. Mel23

Mel23 Actief lid

5 jan 2010
    317
    0
    0
    Dag dames!

Ik ben hier nieuw. Wij hebben met oud en nieuw besloten om te proberen om een eerste kindje te maken. :)

Ik zal hier regelmatig meelezen en reageren.

En Petra ik heb precies hetzelfde ervaren met het er niet tussen kunnen komen, erg vreemd..

Groetjes Melanie

20. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    @ flowers: heb je geaccepteerd als vriendje hoor ;)

Deel Deze Pagina