Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    goeie morgen dames

hier weer even een berichtje van mij
    ik moest afgelopen dinsdag ongi worden nog steeds niks ben wel misselijk vooral s avonds en heb een opgezette buik ik wacht het weekend nog even af en dan ga ik testen ( tenminste als ik wachten kan tot t weekend)
    ik hou jullie er van op de hoogte!!
    zijn er nog meer dames die in het weekend gaan testen ?

gr

2. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    goedemorgen meiden!

de dames die bijna hun NOD hebben, begint het al te kriebelen om te gaan testen??
    Mijn ongi is weer voorbij sinds gisteravond! dus kan weer lekker gaan klussen! Ik hoop zo dat het deze maand raak is!
    raar he die oerdrang! haha

3. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland

succes meis

maar klussen is ook niks mis mee toch?
    hoop ook voor je dat het nu raak is!
    hoelang ben je al bezig?

4. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    klussen is zeker niks mis mee, ik hou er wel van!
    6 december heb ik de pil weggegooid, dus ben nu in mijn 2e ronde.
    hoe zit het bij jou???

5. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi dat je kunt wachten met testen tot het weekend.. ik zou het echt niet kunnen volgens mij... heb je dit soort symptonen nooit voor je ongi?
    spannend!!

6. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    hups wat deed je hier nog, aan de klus!!:D
    succes!!

7. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    goeiemorgen iedereen,
    Hoe gaat het hier?
    Morgen nog maar 4 dagen voor mijn NOD...
    Spannend...

8. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    @brademarie: Ja dat moet mijn vriend wel thuis zijn! maar heb gisteravond al weer geklust, haha! morgen weer!

@xenia: spannend hoor! ook over 4 dagen testen?

9. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    ja dan ga ik ook testen ja...Ik krijg morgen nog 1 setje binnen en die kun je doen 4 dagen voor je nod dus we wachten het af...Dan kan ik ook niet eerder testen...

10. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    ja idd ff afwachten!

@all.. dames zat even na te denken...aangezien we met elkaar al een aardige club begonnen zijn..is het een idee om onze topic (die nog gewoon bij zwanger worden staat) te verplaatsen naar zwanger worden clubs???

11. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    *BELANGRIJK*

Hoi Dames,

Ik ben een lijst aan het maken van ons clubje.
    wie er bij zit, je echte naam, en je woonplaats. Willen jullie dit allemaal in een prive bericht naar mij toesturen.
    ik denk dit is wel handig als we es een keer bij elkaar komen. dan kunnen we ergens afspreken.
    zodra de lijst klaar is wil ik deze ook naar iedereen versturen.
    ook heb ik dan inzicht in hoeveel er lid zijn van ons clubje.
    Ook wil ik dit topic naar de zwanger worden clubs verhuizen, aangezien we dit nu wel zijn.

Groetjes Nathalie

12. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meid!
    ik vindt het wel goed, maar dan moeten we eerst weten of de andere meiden dat wel goed vinden, sommige laten liever niet teveel van zich weten!

maar het is wel een goed idee, zo kunnen we elkaar ook een kaartje sturen!

13. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    prima plan toch het topic verzetten naar de clubs? we zijn tenslote idd al een echte club inmiddels:D

hmm wat betreft de namen en info, wil ik liever denk ik nog even mee wachten.. wil het in de naaste omgeving nog even voor onszelf houden en het kan altijd natuurlijk dat de buuf ook aan de klus is;)

maar misschien zie ik spookjes... ik denk er nog even overna..

hier verder een rustig dagje, ben vandaag en morgen vrij en moet het weekend en maandag weer aan de slag, dus lekker in huis bezig geweest en op internet natuulijk weer het nodige opgezocht en helaas lag het forum er even uit...

vanavond gezellig visite!

en hoe was jullie dag?
    -x-

14. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    ik zou het hartstikke leuk vinden maar mijn partner niet sorry
    hij is geweldig maar wat dat aangaat beetje ouderwets hihi
    je mag me wel altijd op de hoogte stellen via mail

gr

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    bedankt!
    ik hoef mij niet te vervelen want ik heb mijn werk overdag...en vanavond ga ik lekker voor de buis hangen.

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    had nog een test liggen van kv, die heb ik net gedaan...weer negatief. Nu afwachten wat de HA mij morgen te vertellen heeft...

heeft iemand nog tips voor een goede nachtrust? ik heb nu al 10 vreselijke nachten gehad, of ik kan niet in slaap komen (terwijl ik wel moe ben) en de rest van de nacht lig ik zo te spoken. Kan niet liggen, veel wakker doordat ik misselijk ben etc. Ben absoluut niet aan het piekeren dus daar ligt het ook niet aan.

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi allemaal

ben lekker bak.. moe ,keelpijn, spierpijn,koppijn ,last van nek en btje last van oor
    bahh..

vandaag weer test gedaan ...negatief!

vind het goed om te verhuizen, zat er laatst al aan te denken

zeg maar welke gegevens je wil, vind het ok!

18. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    ja leuk

19. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    vanmiddag vrij misselijk geweest...En vanaf einde van de middag lichte steekjes onder in mn buik...Ook erg brobbelige darmen..Hoe gaat het hier?? Ook ik kan mijn naam en woonplaats niet vrijgeven ik heb met mn vriend afgesproken het stil te houden totdat we alles zeker weten en onze familie's hebben ingelicht..Misschien na die tijd...

20. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeie avond dames!!

ik wilde vanmiddag al even op het forum komen maar het lag eruit! hoezo verslaafd!

net voor de middag is mijn ongi gekomen:x:x:x!!
    had eigenlijk helemaal geen voor tekenen, alleen spokende darmen, dit heb ik normaal nooit voor mijn ongi!
    maar nu... pfff heb giga buikpijn! en hoofdpijn! en ben niet echt te genieten! (als dit nu door de ongi zelf komt, of omdat ik echt hoopte dat het al raak zou zijn???)
    maar ja we kunnen verder naar de volgende ronde! en mijn 1e eigen cyclus is netjes 27 dagen, als ik hoor en lees dat verschillende meiden na het stoppen van de pil een hele lange cyclus hebben, mag ik nu wel blij zijn.

ik ben nog aan het twijfelen als ik deze cyclus al ovulatie testen ga gebruiken?? wil wel rond het ei gaan klussen, vorige cyclus meende ik mijn ei goed te voelen, maar ja is dat deze cyclus weer??
    er zit nog een gedachte achter, het kan zijn dat manlief slecht zaad heeft! hij heeft namelijk op late leeftijd de BOF gehad!

dat we verhuizen naar clubs vind ik geen probleem, maar persoonlijke informatie wil ik liever nog niet bekend maken, dat wil ik pas doen als ik ooit zwanger ben en mijn naasten het allemaal weten! ik wil best vertellen waar in ongeveer woon maar niet mijn precieze woonplaats! het is niet dat ik jullie niet vertrouw, maar dit is een open forum, iedereen kan hier meelezen zonder dat je geregistreerd hoeft te zijn.

Deel Deze Pagina