ow wat vaag, dan zou je cyclus toch wel normaal moeten zijn! Heb je deze maand misschien een heel erg stress moment gehad? want dan kan je ongie ook welles uit blijven!
ik ben een vrouw en heb weinig verstand van het vrouwelijke enzo als ik niet zo misselijk was geweest had ik zelf nog niet aan een zwangerschap gedacht. Want gemiddeld duurt het ongeveer een jaar voordat je zwanger raakt, en ik ben ook met een zwangerschap niet bezig. Maarja, als je een week overtijd bent en die fijne klachten hebt ga ik er wel aandenken...ik heb geen stress, voel me goed, en mijn cyclus is gewoon normaal. altijd stipt op tijd!
nee, had de assistent en die zei dat de dokter had gezegd dat uit bloed niets uitkwam, ook geen zwangerschap, voor de misselijkh liggen pilletjes klaar, en als menstruatie uitblijft kan ik volgnde week langskomen
ik ga maar even een kop thee zetten zo naar de apotheek die pillen ophalen en dan zie ik het wel...ik heb wel sinds een uur last van lage rugpijn misschien komt de menstruatie toch nog. Een vrouwenlichaam zit toch ingewikkelder in elkaar dan ik dacht
hey meiden alles goed? ben erg grieperig.. maaarrrrrrrrrrrrrrrrrr............... heb net heeeeeeeeeeel licht positief getest kan t niet geloven..buurman zag ook heeeeeeeeeeeeel licht steepje..
Super, alvast een voorzichtige felicitatie! Buurman zoals in echt buurman? Ik zie je al rennen, met de test naar de buurman
ben benieuwd zenia ik ga morgen of zondag testen hou jullie op de hoogt op het moment niet helemaal lekker maar goed misschien voor een goed doel
ik ook pff ben aan het werk maar zit er niet lekker kletsen jullie mij er door heen?? moet tot 9 liefs
he dat is vervelend....Gewoon rustig blijven zodra je honger krijgt wel wat maar niet teveel eten....Thee drinken helpt bij mij meestal gewone thee zonder melk en suiker....Of smaakjes kan ook....Ik heb op t moment moeite met de kleine verschonen....