@Trotsemama2401: kan best zijn dat je zwanger bent. tenslotte geen zwangerschap is het zelfde! hou ons op de hoogte! @cici: hoeveel lessen heb je gehad? rijd je af voor de auto? @peetjuh: gekregen!! @Zina: ja dat is belachelijk!! mensen die zo lopen te roddelen zijn of jaloers of hebben niks beters te doen! @lavendel: jammer dat je niet zwanger bent. nu nog afwachten tot je ongi?? @annekulpe: heel voorzichtig gefeliciteerd!! @xenia: het is te hopen dat je zwanger bent!! @all: ben vandaag druk aan het verven geweest! heb 3 zwarte vlakken op de muren gemaakt hier in huis. 2 vlakken in de woonkamer en 1 in de eetkamer! erg mooi geworden!! heb net ff een pizza gegeten, mijn vriend heeft de late dienst, dus ben alleen vanavond. Nu ff lekker voor de televisie!
maar doe ondertussen ook andere dingen. manlief is nog steeds weg en volgens mijn banner vandaag mijn eisprong. Heb nog wel steeds buikpijn maar dat is nu al 4 dagen zo. Ook gevoelige borsten. Hoop zo dat het niet mijn eisprong is!
huhhhh das gek.. heb net 1 van sensitest gedaan en daar zie ik niks en bij die van kruidvat van 2 voor 5 wel heeeeeeeel licht.. vaag..
ik heb van test jezelf 1 gedaan die was positief toen die van clearblue en die was ook negatief maar ik ga van t streepje uit morgen vroeg nog eens testen...Dan kijken of hij donkerder is...En als dat zo is dan doe ik maandag een clearblue conceptie indicator...Als die ook positief is ben ik klaar met testen..
oh meis hoop dat die van de kruidvat het goed heeft zal voor je duimen ou ons op de hoogt doe ik ook okay?????
Wat een weg he om er zeker van te zijn? Ik hoop dat alles vanaf nu positief zegt voor je. en datzelfde ook voor alle andere dames
anders nog ff een paar daagjes wachten, misschien dat het dan duidelijker is! hier word je ook gek van!
Dames, wat gaan jullie vanavond doen?? Ik zit nu lekker op de bank ( te twijfelen of ik een bak chocolade ijs op zal halen) laptop op schoot, tv aan. en een hond die strontvervelend is...die steeds achter de katten aan loopt te vangen!!
tussen de tv en de pc inzitten kan ik beide in de gaten houden!!!Hoe kom je aan de zo'n pendel Flowerz?
Ik ga ook heerlijk relaxen. Beetje bank hangen, het boek van Daphne Dekkers lezen (ben benieuwd) en om de zo veel tijd naar de computer rennen om te kijken of iemand nog iets geschreven heeft hier bij ons gezellige clubje.
@trotsemama: wat voor werk doe je dan?? @xenia: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/15900-pendelen.html hier staat een heel verhaal over pendelen. onderaan staat een lijstje met wie er pendelen. daar heb ik toen de vraag gesteld: wanneer word ik zwanger? wat wordt het geslacht van de baby? en ik heb 2x keer hetzelfde antwoord gekregen, dus hopen dat het uitkomt!
oh ga ik ook ff doen maar hoe krijg je zo`n banner? en ik werk bij een call center voor een grote bank met credit cards